درخواست عجیب از پرشورها برای جشن قهرمانی/ ترقه بازی و نوشیدن الکل ممنوع!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانی احتمالی ناپولی در سری آ باعث شده مسئولان شهری ناپل به فکر ایجاد محدودیت در خرید و فروش نوشیدنی ها و مواد آتش زا بیفتند.

بدون آتش بازی و بدون نوشیدنی برای جشن ناپولی به خیابان بروید. این خلاصه حکمی است که امروز شهردار کامپانیا، گائتانو مانفردی، با توجه به جشن‌های برنامه‌ریزی شده برای آخر هفته، زمانی که تیم لوچانو اسپالتی می‌تواند سری آ ایتالیا را فتح کند، صادر کرد.

در این حکم آمده: برای تضمین بهترین مشارکت در نظم عمومی و خدمات ایمنی به مناسبت جشن‌های احتمالی اسکودتو که برای سی‌ام آوریل ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است، فروش نوشیدنی در بطری، قوطی، ظروف شیشه ای، پلاستیک سفت و سخت، تتراپاک یا هر نوع مواد سخت دیگر ممنوع است و فروشندگان تنها اجازه دارند آنها را فقط در لیوان‌های پلاستیکی یا کاغذی سبک در تمام موسسات عمومی و تجاری در شهر ناپل از ساعت ۱۲:۰۰ یکشنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه یکم می ۲۰۲۳ به بازار عرضه کنند.همچنین فروش و استفاده از وسایل آتش بازی، ترقه، بشکه، موشک و وسایل آتش زا مشابه و به طور کلی وسایل حاوی مواد منفجره و مواد محترقه در شهر ناپل از ساعت ۵ بعد از ظهر روز شنبه بیست‌ونهم آوریل ۲۰۲۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر دوشنبه یکم مِی ۲۰۲۳ ممنوع است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    چرا نوشتی عجیب.این کلمه عجیب نوعی توهین هست.اینکه گفتن نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع هست عجیبه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی