اظهارات آندو تیموریان در دربی دردسرساز شد/ مربی استقلالی در آستانه جدایی از تیم ملی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات عجیب آندرانیک تیموریان پس از شهرآورد پایتخت او را در آستانه برکناری از مربیگری تیم ملی فوتبال ایران قرار داد.

آرزوی قهرمانی برای استقلال و اظهار نظر غیرحرفه‌ای آندرانیک تیموریان پس از دربی صدم پایتخت برای او دردسرساز شده و به نظر می رسد با وجود مصاحبه او و ابراز پشیمانی، تیموریان شانس زیادی برای ادامه کار با قلعه نویی ندارد و به زودی جای خود را به یک گزینه جوان دیگر خواهد داد.

پس از دربی قلعه نویی از صحبت‌های دستیار جوان خود که سابقه بازی در استقلال را داشته به شدت عصبانی شد و به او اعلام کرده در قامت مربی تیم ملی نباید درباره علاقه شخصی‌اش به یک تیم باشگاهی حرف زد.

تیموریان بدون هیچ سابقه مربیگری به عنوان دستیار قلعه نویی انتخاب شد و به نظر می رسد عمر حضور او در کادرفنی تیم ملی بسیار کوتاه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • قلی FR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    همون موقع باید برکنار میشد اونوقت یکنفر مثل هاشمیان بامدرک آ اروپا باید بیکار باشه!!!
    • رضایی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      هاشمیان به عنوان دستیار قلعه نویی نمیاد مث این میمونه پپ گواردیولا دستیار ناگلزمن بشه خخخ
  • آذری IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آقای شکوری در قامت دبیر کل فدراسیون انواع و اقسام تمایلات رنگی خودشونو نه تنها با مصاحبه بلکه با غیب کردن و آشکار کردن نامه هایی بر علیه استقلال و له باشگاه متبوعش نمایان کردن... به حدی آششون شور بود که کل جامعه فوتبالی فهمیدن ولی هیچ وقت بخاطر این مسئله نه توبیخ شدن و از از کارشون برکنار شدن... حالا آندو یه مصاحبه کرده و بخاطر شیطنت یه خبرنگار، گیرم برای استقلال آرزوی موفقیت هم کرده باشه! چند وقته سایت محترم خبر ورزشی که وابسته به تیم خبریه پیروزی چیاست اینو بولد کرده و هر روز یه جوی رو راه میندازه تا مثلا آندو رو توی تیم ملی کمرنگش کنن... بابا بس کنین بخدا خوردن نداره این نونها.... آندو تا انتها مربی تیم ملی هستش و کسی جرات تکون دادنش رو با این حرفها نخواهد داشت...
  • محمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    کاری به اظهار نظرش ندارم‌ اینو چطور مربی تیم ملی دارن حتی سابقه انالیزوری توی امیدهای کشور نداره انقدر بی تجربه و خام حتی بلد نیست مصاحبه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی