نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۳ |
۰
سکوت پیلار روبیو درباره شایعه جدایی از سرخیو راموس شکست
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدل اسپانیایی در مورد شایعاتی که پیرامون زندگی مشترک او و سرخیو راموس به گوش می‌رسد صحبت کرده است.

به گفته «ماماراتزی»، پادکست لورا فا و لورنا واسکس، ممکن است رابطه سرخیو راموس و پیلار روبیو بحرانی شده باشد. این دو مجری دلیل احتمالی این گفته را نیز فاش کردند: رابطه بد خانواده بازیکن پاری‌سن‌ژرمن و پیلار. علاوه بر این، هر دو شروع به جست‌وجو در صفحات اجتماعی آنها کردند و به این نتیجه رسیدند که این زوج چند وقتی است که در برخی از رویدادهای مهم با هم نیستند؛ مانند تولد پیلار.

پس از این شایعات، خود پیلار روبیو همه چیز را روشن کرد. این بازیگر و مجری در گفت‌وگو با سوسیالیته، برنامه تلسینکو، در پاسخ به همه کسانی که ادعا می‌کنند بین او و سرخیو راموس اختلافاتی به وجود آمده، لب به سخن گشود.

سوال خبرنگار سوسیالیته این بود که پیلار چگونه در تمام این سالها با چنین شایعاتی کنار آمده، خصوصاً با توجه به شهرتی که فوتبالیست‌ها در خیانت دارند. پیلار روبینیو به سوسیالیته گفت: «مسئله‌ای برای من وجود نداشت. همه ما حق داریم بیرون برویم و خوش بگذرانیم. من هم مهمانی می‌روم. این موضوع مضحک است. برای ما مهم است که به هم اعتماد داشته باشیم.»

پیلار با گفتن چنین جملاتی قصد داشت نشان بدهد که هیچ بحرانی بین او و کاپیتان سابق رئال مادرید وجود ندارد.

مجری تلویزیون اسپانیایی علاوه بر صحبت در مورد رابطه پیلار با همسرش، خواستار شفاف‌سازی موضوع جنجالی دیگری نیز شد. بر اساس گزارش‌ها، هم او و هم سرخیو راموس از یک جت شخصی برای سفر از پاریس به مادرید و سایر شهرها استفاده می‌کنند، چیزی که مورد انتقاد بسیاری از طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

پیلار پاسخ داد: «این داستان‌هایی که در مورد جت‌های شخصی منتشر می‌شود... من نمی‌دانم. واقعا نمی‌دانم. من زیاد سفر می‌کنم و تا به حال عکس یا مطلبی در مورد رفتن به جایی با جت شخصی پست نکرده‌ام. در واقع، من سوار هواپیمای معمولی می‌شوم. و مشکلی نیست، درست است؟ من می‌توانم با ماشین هم بروم، اما ماشین هم باعث آلودگی هم می‌شود.»

این مطالب را نیز بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی