نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جنجال پرسپولیس و هوادار قبل از بازی/ سرپرست هوادار جواب افشین پیروانی را داد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست هوادار به ادعای افشین پیروانی درخصوص محل بازی با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.

علی طهماسبی، سرپرست تیم فوتبال هوادار در خصوص قرعه‌کشی و برخورد با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خیلی فرقی نمی‌کرد زیرا ۴ تیمی که به نیمه نهایی رسیده بودند، زحمت کشیده بودند و به هر حال باید برای رسیدن به فینال، عزم خودمان را جزم کنیم. ان‌شاءالله در فینال با یک تیم دیگر دیدار کنیم.

وی در خصوص اظهارات پیروانی مبنی بر اینکه هر جا بازی برگزار شود، باید هواداران پرسپولیس حضور داشته باشند، گفت: پیروانی دوست عزیز ماست و ما نیز به او احترام می‌گذاریم. ولی ما نیز با جدیت و قاطعیت اعلام می‌کنیم که ورزشگاه خانگی ما فقط ورزشگاه دستگردی اکباتان است. بابت آن مسائلی که تماشاگر داشته باشد یا خیر، آن دوستمان، ‌شورای تامین و فرماندهی یگان ویژه تهران باید تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه شورای تامین به هیچ کدام از بازی‌های بزرگ اجازه حضور هوادار نداد، گفت: ۱۰-۱۵ سالی است که مصوبه دارد، از این بابت که در بافت مسکونی حضور دارد و از زمینه‌های ترافیک و پارکینگ مشکل دارد، امکان حضور تماشاگران تیم‌های بزرگ در آنجا مقدور نیست. البته تشکر ویژه می‌کنم از دست‌اندرکاران ورزشگاه دستگردی که واقعا کیفیت چمن را به حد اعلی رساندند. گیت‌ها را ترمیم کردند.

طهماسبی گفت: پرسپولیس در کل ایران هوادار دارد و ما طرفدار نداریم. مسلماً‌ ما با قاطعیت و جدیت پای این حرف هستیم که این مسابقه تنها در ورزشگاه دستگردی بازی برگزار شود. چون الان قرعه‌کشی شد و ما میزبان مشخص شدیم. الان اگر پیروانی بگوید که ما فقط با هواداران بازی می‌کنیم، قرعه‌کشی میزبانی کاملا بیهوده می‌شود. پس پیش از قرعه‌کشی میزبانی باید می‌گفتند چون در این ورزشگاه نمی‌شود، عملا قرعه‌کشی نمی‌کردند. ما فقط و فقط در ورزشگاه دستگردی بازی می‌کنیم.

طهماسبی در خصوص اینکه آیا ناراحت بود که مقابل پرسپولیس باید بازی کند، گفت: چون آخرین نفر برای برداشتن قرعه بودم، داشتم می‌گفتم که ما بی‌گناهیم. قرعه استقلال و نساجی درآمد و من هم فرمالیته قرعه را برداشتم. از این ناراحت شدم. من دوست داشتم با هر تیمی که قرعه بیرون می‌آید بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • عمو جانی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    شما!؟ باشه پهلوون زنده اش خوش عمو جان
  • محسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    معلومه که از قرعه کشی ناراحت بود آخه اگه هوادار به کیسه میخورد فینالیست شدن کیسه قطعی بود اما الان نه
    • محسن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      آبروی نام محسن رو بردی. خنگ آخه چرا هوادار باید از رقابت با پیروزی ناراحت بشه؟ خودت میگی که اگر با استقلال بود حذفش حتمی بود لا اقل اینجا جلو پیروزی یه شانسی داره. قبلا هم که شکستش داده.
  • جام اسنپی ها هیس IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    هوادار 1 پیروزی صفر لیگ برتر ایران ،لنگ یادت بمونه
    • ادیب IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      خخ خدایت شفادهد.. دیگه فشاراومده به شما تاج های سلطنتی پلاستیکی..
  • ا.م IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    ساکی جون میخواست جبران کنه البته نه۶هیچ را،،،،نه جونم اشتب فهمیدی میخواست در ادامه ۶هیچ دین خودش به چندماه مربیگری کیسه اداکنه که نشد حالا باضدفوتبال وداوری پرسپولیس راببر،برومنتظرباش اگه مثل فصل قبل نشدتوفینال کادوبده به تیم چندماهه ت
  • علیرضا US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    میشه دوباره دروازبان سومتون رو بذارید؟؟؟
    • ایرانی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      اگر ساکت صداقت داره که نداره،از همون ترکیب مقابل استقلال استفاده کنه،واینکه چون شما هودار نداری دلیل می‌شود که تماشاگر نباشد،دم از مردونگی میزنین بعد اصرار بر نامردی و حقه بازی دارید و عملاً خودتون لو میدید که چون ورزشگاه دستگردی نمیتونه تماشاگر داشته باشه،باید اون میزبان باشه،چقد مرد هستید شما،خدا انسان رو به دست و زبان خودش لو میده
  • صفقلی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    شما اول بازی شرافتمندانه جلویه کیسه رو که انحام ندادید ماست مالی کنید بعد در مورد بقیه موارد صحبت کنید اینها دیگه چه رویی دارند هر تیمی و گروهی دیگه بود تا دل سال دیگه روشون نمیشد سرسون رو بلند کنن شرم باد بر آدمهایی که شرف ندارند و درود بر انسان‌هایی مثل مازیار زارع که برای همیشه خودش رو تویه تاریخ ثبت کرد نه مربی که همیشه در تاریخ اون و تیم ش رو به بدی و تیم منفور یاد می‌کنند
  • ع ق QA ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    درخواست بدهید بازی تو لیگ اینها با استقلال با بقیه بازیهاشون مقایسه شه هر که دیگه و هر جای دیگه بود عوامل بازی کثیف از خجالت از خونه بیرون نمی اومدند
  • امیر IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    غیر از این می‌گفت باید تعجب میکردی استقلال نیست که راه بدی شیش تا بزنن و کک شون هم نگزه
  • کو ردستان IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ۶ تا تبانی یادت رفت راستی تبانی خجالت دارد. البته تیمهای حکومتی شرم ندارند
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    به نظرم آقای پیروانی هیچ حرف بدی نزده ، این که شما اینجور موضع هجومی میگیرید جای سوال داره ، این که قرعه آخر را برداشتید هم خیلی حرف بی منطقی هست ، شاید اولی رو برمیداشتید باز هم همینطور میشد ، در کل مشخصه که دارید جو روحی رو واسه پرسپولیس متشنج میکنید .
  • عادل IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    واقعاً متاسفم برایتان. هوادار یک تیم باید فرهنگ هوادارای را بلد باشد. از ماست که بر ماست
  • صادق IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    ورزش و بخصوص فوتبال برای شاد کردن مردم و سر گرم کردن می باشد نه برای تسویه حساب و خودفروخته گی افراد تیم هوادار از زمان عنایتی وابستگی به تیم استقلال را ثابت کرده بود و ساکت الهامی صحه گذاشت و استقلال هم فصل گذاشته با اجرلو و مافیا قهرمان شد در حقیقت فوتبال را به لجن کشیدن .
  • سعید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    به به پرسپولیس خورد به تیم تبانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی