نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اظهار نظر شگفت‌انگیز بعد از بازی استقلال؛ حقم را خوردند!/ من الان باید کاپیتان گل‌گهر بودم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه سینکی دروازپارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.

استقلالی‌های تهران در حالی که بازی بسیار دشواری را در جم و مقابل پارس جنوبی پشت سر گذاشتند، در نهایت با گل سعید مهری در وقت‌های اضافه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند تا اینگونه و پس از قرعه‌کشی مقابل نساجی مازندران قرار گیرند.

با این حال پارس جم توانست نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و حریفی گلو گیر برای شاگردان ریکاردو ساپینتو باشد. روزبه سینکی، دروازه‌بان این تیم گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد ما اینگونه پایاپای بازی کنیم ولی خدا را شکر این اتفاق افتاد. اگر پنالتی استقلال گل می‌شد شاید روند بازی جور دیگری پیش می‌رفت. خدا کمک کرد پنالتی گل نشد و ما هم یک بازی خوب انجام دادیم. بچه‌های ما واقعا جنگنده بودند و تاکتیک‌های آقای روانخواه را در زمین پیاده کردند، نتیجه هم می‌توانست مساوی شود و به پنالتی بکشد اما در دقیقه ۱۱۰ گل خوردیم. یک موقعیت هم داشتیم که گل نشد و این بازی را باختیم. اما مهم این بود هواداران از ما حتی با وجود شکست راضی بودند.

او در مورد عملکرد خوب خود توضیح داد: زحمت بچه‌ها بود و اینکه همیشه از نظر بدنی سر حال هستم و حرفه‌ای زندگی می‌کنم منتهی شرایط فوتبال ایران را می‌دانید. من باید زودتر از این به حقم می‌رسیدم ولی این اتفاق رخ نداد. ذات فوتبال پاک است و یکسری آدم‌ها خرابش کردند. اگر حق من را نمی‌خوردند شاید الان کاپیتان کل گهر بودم ولی باز هم خدا را شکر شاید قسمت این طور بوده است.

سینکی در مورد شرایط پارس جنوبی در لیگ یک گفت: شرایط ما خیلی خوب بود و می‌توانستیم به لیگ برتر بیاییم اما یکسری اتفاقات افتاد که تمرکز تیم به هم ریخت. ما حداقل می‌توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کننده باشیم. تیم با شخصیتی هستیم و نفرات خوبی داریم. با برد هفته پیش مقابل استقلال ملاثانی که تیم خیلی خوبی است با انگیزه مقابل استقلال قرار گرفتیم. امیدوارم در چهار هفته پایانی بیشترین امتیاز را را بگیریم و برای فصل جدید تیم خوبی ببندیم و راهی لیگ‌برتر شویم چون پتانسیلش را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    تیم قابل احترامی هستید لیاقت بازی در لیگ برتر رو دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی