نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
رفتن کیمیا علیزاده از ایران، برای مهرسان یک جرقه شد/ می‌خواهم اثر ماندگار داشته باشم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم‌های بسکتبال مهرسان گفت: دوست دارم جایی که هستم، اثر مثبت و ماندگار بگذارم. پس با یک برنامه‌ریزی مناسب کار آکادمیک را استارت می‌زنیم و زیرساخت‌ها را درست می‌کنیم.

تالین طهماسیان، داور بین‌المللی بسکتبال کشورمان که به عنوان اولین بانوی ارمنی مدرک بین‌المللی داوری را گرفت، مدت‌ها به عنوان مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در زمان ریاست رامین طباطبایی فعالیت کرد تا این‌که از سوی حسین رفیعیان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان دعوت به کار شد و مدیر تیم‌های بسکتبال این مؤسسه انتخاب شد. مؤسسه‌ای که به غیر از کار فرهنگی سعی دارد ورزش بانوان را توسعه دهد و این قشر از جامعه را حمایت کند.

تالین طهماسیان که خود بازیکن بسکتبال بوده، بعد از آسیب‌دیدگی‌اش چهار طرف زمین بسکتبال را بوسید و رو به داوری آورد. او در گفت‌وگو با خبرورزشی درخصوص پیوستنش به مهرسان می‌گوید: من سال گذشته دچار پارگی ACL شدم و داوری را هم بالاجبار کنار گذاشتم و مدتی را هم به عنوان ناظر در قهرمانی کشور با فدراسیون همکاری داشتم.

او در ادامه افزود: به دلایل شخصی دیگر نخواستم ادامه دهم و از طریق یکی از دوستان پیشنهادی شد و در نشستی که با آقای رفیعیان داشتم، برنامه‌های کوتاه و بلندمدت خود را ارائه کردم و خیلی زود به توافق رسیدیم و کار را شروع کردیم.

مدیر تیم‌های بسکتبال مهرسان با ابراز رضایت از همکاری با این مجوعه می‌گوید: چشم‌انداز این باشگاه درباره بانوان بسیار بالاست و من هم سعی می‌کنم با تجاربی که دارم، بتوانم به بسکتبال کمک کنم و مثمرثمر باشم.

تالین طهماسیان همچنین از فعالیت باشگاه مهرسان در رشته‌های دیگر بانوان خبر می‌دهد: اولین تیمداری این مؤسسه از اسکواش شروع شد و در ادامه والیبال، دوومیدانی و قایقرانی هم اضافه شد. اهداف این باشگاه ویژه است و سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند از ورزش بانوان حمایت کند.

وی رفتن کیمیا علیزاده به خارج از ایران را جرقه‌ای برای شروع حمایت از ورزش بانوان در این مجموعه می‌داند: وقتی علیزاده به خارج از ایران رفت، جرقه‌ای شد تا با حمایت از آن‌ها سرمایه‌های بانوان از ایران خارج نشوند. به‌خصوص برای این قشر که با محدودیت‌هایی نیز روبه‌رو هستند. هر چند تیم‌داری در بانوان هیچ بعد تبلیغاتی برای این مؤسسه ندارد ولی سعی داریم ساختار سازمان و برنامه‌های خوب را ترسیم کنیم. رمز موفقیت در اجرای برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت است. امیدوارم با بی‌مهری‌ها روبه‌رو نشویم تا بتوانیم مدیرانی چون رفیعیان که به دنبال حمایت از قشر بانوان هستند را از ورزش دور نکنیم.

مدیر تیم‌های بسکتبال مهرسان همچنین مطرح می‌کند: من دوست دارم جایی که هستم، اثر مثبت و ماندگار بگذارم. پس با یک برنامه‌ریزی مناسب کار آکادمیک را استارت می‌زنیم و زیرساخت‌ها را درست می‌کنیم. فقط در پایان باید بگویم از حامی مالی چون مهرسان تشکر می‌کنم که حمایت ویژه‌ای از بانوان دارند. حتی در تیم‌های این باشگاه می‌بینید که همه کار به صورت تخصصی انجام می‌شود و هر تیم شامل پزشک، روانشناس، بدنساز و مربی تمرین‌دهنده هست. به نظرم اگر چنین حامیانی در ورزش باشند، تیم‌های ملی ما هم بهتر خواهند شد. فدراسیون هم کنار این حامیان می‌تواند قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی