نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علاقه جورجینا و همسر مسی به برندهای خاص/ آنتونلا به هفته مد پاریس علاقه دارد اما نامزد رونالدو عاشق راه رفتن بر روی فرش قرمز است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا نامزد رونالدو و آنتونلا همسر مسی عاشق شیک‌پوشی و برندهای خاص هستند و با سبک زندگی لوکسی که دارند هرچه بخواهند برایشان فراهم است.

جورجینا و آنتونلا به واسطه شرکای زندگی خود، رونالدو و مسی، ثروت هنگفتی در اختیار دارند. اعتقاد بر این است که ثروت رونالدو چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون پوند باشد و با انتقال به عربستان سعودی و تبدیل شدن به پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ، ثروتش افزایش یافته است. ثروت مسی هم حدود ۴۸۰ میلیون پوند است. او سال‌ها تحت حمایت بارسلونا بود، حالا در پاری‌سن‌ژرمن هفته‌ای ۷۴۰ هزار پوند درآمد دارد.

دستمزد آنها برای اینکه جورجینا و آنتونلا کیف‌های برند و لباس‌های طراحان مشهور را داشته باشند، کافیست. طراحان مورد علاقه روکوزو عبارتند از لویی ویتون، گوچی و دولچه و گابانا. او از زمانی که همسرش به پایتخت فرانسه نقل مکان کرد مرتبا در هفته مد پاریس حاضر می‌شود و در سال ۲۰۲۱ هم با یک کیف ۲۰۰۰ پوندی لویی ویتون وارد مراسم شد.

سلیقه رودریگس هم مشابه است اما او بیشتر به حضور بر روی فرش قرمز علاقه دارد. برای این کار، او ترجیح می‌دهد در لباس مجلسی مجذوب‌کننده «علی کروی» بدرخشد. لباس‌های این طراح تونسی از حدود ۳۰۰۰ پوند شروع می‌شوند. اما جورجینا به کلکسیون کیف‌هایش مشهور است. او یکی از طرفداران کیف بیرکین هرمس است و چندین کیف از این برند دارد، از جمله کیف ساخته شده از چرم تمساح که ۱۴۶۰۰۰ پوند قیمت دارد.

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی