واکنش یک پرسپولیسی به ادعای جنجالی ساکت الهامی؛ آرزو بر جوانان عیب نیست/ فقط می‌توانم به حرف‌های او بخندم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی پاسخ ادعای جنجالی ساکت الهامی را داد.

اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی نسبت به حرف‌های سرمربی هوادار برای دیدار مقابل پرسپولیس واکنش جالبی از خود نشان می‌دهد، هرچند پیشکسوت پرسپولیس نسبت به بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در جام حذفی با وجود برد انتقاداتی را وارد می‌سازد. به بهانه قرعه‌کشی جام حذفی و سایر موارد گفت‌وگویی با حلالی داشتیم.

 بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر را چگونه ارزیابی کردید؟

در نیمه اول پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و به دو گل هم رسید. معمولاً شاید بعد از برد در دربی بعضی از تیم‌ها به کما بروند یا با غرور بازی کنند در حالی که چنین مسائلی در پرسپولیس دیده نشد، با وجود این نمی‌دانم در نیمه دوم بازی با گل‌گهر چه اتفاقی افتاد که شرایط پرسپولیس دگرگون شد. شاید تمرکز پرسپولیس به هم ریخت تا اینکه پرسپولیس در نیمه دوم بازی را از دست بدهد و این یک حقیقت است که در نیمه دوم کمی هم شانس آوردیم که به هر حال برنده شدیم و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کردیم. در واقع این هم یک حقیقت است که اگر مقابل تیم‌های دیگر مانند نیمه دوم مقابل گل‌گهر بازی کنیم شاید جریمه شویم.

 اشکال فنی پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید؟

وقتی دربی را برده‌اید و دو گل هم از حریف پیش می‌افتید یعنی اینکه به لحاظ روانی دیگر استرسی ندارید اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای بازیکنان پرسپولیس افتاد که این تیم در نیمه دوم شرایط بازی خوب را از دست داد.

 فکر نمی‌کنید خستگی و فشار بازی‌ها و دربی موجب افت پرسپولیس در نیمه دوم شد؟

به هر حال نمی‌توانم جواب این سؤالتان را بدهم چون دور از تیم هستم و در واقع این کادر فنی است که با بازیکنان پرسپولیس زندگی می‌کند و در مورد مسائل فنی و روحی روانی تیم بخوبی از شرایط بازیکنان تیمش آگاهی دارد.

 سرمربی تیم هوادار بعد از قرعه‌کشی در این رابطه حرف زده که پرسپولیس را در جام حذفی می‌برد و پس از آن هم از ساپینتو انتقام باخت سنگین‌اش را خواهد گرفت!

فقط می‌توانم به حرف‌های سرمربی هوادار بخندم چون واقعاً حرفی برای پاسخ دادن به حرف‌های این مربی ندارم. ان‌شاءالله که ایشان به این آرزوهای مهمش برسد و آرزو بر جوانان عیب نیست.

 اما به هر حال هوادار در بازی برگشت لیگ تیم پرسپولیس را شکست داده و در فوتبال هم هر احتمالی وجود دارد.

آن روز که پرسپولیس باخت روز بد پرسپولیس بود و با یک اشتباه فردی پرسپولیس بازی را به هوادار باخت اما اگر هر دو تیم روزشان باشد و با هم بازی کنند پرسپولیس سه یا چهار گل از تیم هوادار پیش خواهد بود. چمن ورزشگاه دستگردی هم شرایط خوبی ندارد و چون زیر چمنش خاک است یکجورهایی توپ روی این زمین می‌پرد با وجود این پرسپولیس باید برنده شود و برنده هم می‌شود و در جام حذفی هم فینالیست می‌شود.

 در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل پیکان چه صحبتی دارید؟

همه چیز بستگی به بازیکنان خودمان دارد و اگر بازیکنان پرسپولیس از همه توانایی‌شان استفاده کنند حتماً برنده بازی خواهند بود و نه پیکان و نه هیچ تیم دیگری حریف پرسپولیس نخواهد بود. حالا تکلیف قهرمانی پرسپولیس دست خودش است به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس از این شانس طلایی نهایت استفاده را خواهند کرد و با همه قوا در سه دیدار لیگ بازی خواهند کرد تا موفق شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • Gaber IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    ریکاوری خوب باید بشوند هم از نظر روحی هم جسمی فکر میکنم پرسپولیس بالا و پایین عجیبی دارد .چرا خوب ریکاوری نمیشه نمیدانم بهتره یحیی تمرکز خوبی روی روان و روح بازیکنان داشته باشد .بهتره در تمرینات قبل از بازی عین عبداله ویسی شادابی بیاوریم و اخمو ها را خواستم باشد .این تیم بیروحیه نباید بشود. اصلا قابل هضم نبود این خطاهای بیجای اسدی و ترابی .دو تا خطای خیلی ابتدایی . دریبل زدن حریف بیشترین آزار به تیم میرساند و پاسهای اشتباه دانیال و تصاحب توپ امیری .سرلک گاهی از صد به صفر نزول می‌کنه. اینها کمی باید مدنظر باشد
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    آقای حلالی کدوم سه چهار گل.اون هواداری که جلوی استقلال دیدی با این هوادار فرق داره.اون بازی با تبانی این اتفاق افتاد.
  • کیان IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    فوتبال بیش از نود دقیقه است این پرسپولیس توان بازی نود دقیقه ای ندارد تیم یحیی اگر بخواهد همانند نیمه دوم بازی با گل گهر بازی کنند بدون شک هر دو جام را هم به راحتی از دست خواهند داد کوچکترین اشتباه در فوتبال مجازات دارد پرسپولیس به اندازه کافی در لیگ مجازات شده اند باید محکم تر و قوی تر و با صلابت واعتماد به نفس بیشتری تا پایان ۹۰ دقیقه بازی کنند !!! گل محمدی باید توجه کند بادفاع مطلق فاصله یک گل برای هر تیم در این لیگ و حذفی قابل جبران است !!!
  • بنام بیت المال بکام سوگلی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    والله ما هم از اون گل خسته بازیکن هوادار به تیم سوگلی حکومت لنگ عبده حسابی خندیدیم چون آن گل خسته تیم سی میلیاردی برابر تیم 900میلیاردی و صاحب بیت المال سوگلی حکومت لنگ عبده وزارت ورزشت بود ،،،اون پیروزی وقتی باعث خنده و تمسخر شده که پیروزی تیم ندار در مقابل تیم غارتگر بیت المال بود
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      داداش اون یه تیم دیگه هست اشتب زدی!!!!
  • کیون US ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    تیم ساکت با تبانی وگذاشتن دروازه‌بان سوم به کیسه وا داد تا تعداد گلهای کیسه چیها بره بالا وای در مقابل پرسپولیس با یک دفاع اتوبوسی وارد میشه وباید رو کارهای ترکیبی وشوت پشت هیجده قدم واردات ایستگاه‌های کار کرد ووقتی پرسپولیس گل زد باید با تمرکز و آرام کردن بازی بده برا گلهای بعدی که حاشیه امنیت تیم ویبره بالا واین کار با توجه به بازیکن‌های خلاقی که دارد شدنی است ضمنآ در بازیهای باقیمانده اگه دیاباته مصدومیتش خوب شده شم گلزنی میتونه به تیم کمک کند
  • کیسه سوراخ کن۹ IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    تو این بازیهای باقیمانده بازیکنا از لحاظ روحی باید تقویت بشن وضمنآ توجیه بشن الکی کارت نگیرند چون به همه بازیکنا تا آخرین بازی نیاز دارین ووقتی گل زدند نکشند عقب رو ضد حملات کار کنند
  • رضا IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    تا موقعی که این استراتژی با یک گل برتری حفظ کنیم اونم با شروع مجددباشوت توپ بدون هیچ تلاشی در حفظ توپ وارسال به زمین حریف واگذاری توپ و میدان به حریف با دفاع خسته پر استرس وپراشتباه وخطا به امید حفظ نتیجه در امنیت یک گل تیم تحت فشار نوعی ترسو بازی کردن شکننده وکم فروغ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی