نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
۰ |
۰
قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ چیزی در حد دربی!
منبع: میزان
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قیمت بلیت‌های بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم سایتاما ژاپن از سوی مسئولان برگزار کننده این دیدار اعلام شد.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی شنبه هفته آینده بین تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن به میزبانی استادیوم سایتامای ژاپن برگزار می‌شود که قیمت بلیت‌های این بازی از سوی مسئولان برگزار کننده این دیدار اعلام شد.

باشگاه اوراواردز ژاپن که برای این بازی بلیت فروشی را در اختیار دارد، بهای بلیت را بین ۱۹۰۰ تا ۲۷۰۰ ین قرار داده که رقم نسبتاً پایینی محسوب می‌شود.

این عدد معادل ۷۵۰ هزار تا یک میلیون تومان است و نکته جالب اینکه بلیت شهرآورد پایتخت ایران نیز با قیمت ۵۰۰ هزار تومان برای جایگاه ویژه فروخته شد تا تقریبا هم‌قیمت بازی فینال آسیا باشد. هر چند در بازار سیاه شاهد قیمت‌هایی چندین برابری برای بلیت‌های دربی بودیم که با این حساب شاید بلیت فینال آسیا از دربی صدم هم ارزان تر تمام شود.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه بین‌المللی ملک بن فهد ریاض با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. در این بازی ابتدا سالم الدوساری دقیقه ۳۳ الهلال میزبان را پیش انداخت، اما اوراوا با گلزنی کوروکویی در دقیقه ۵۳ کار را به تساوی کشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی