نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مذاکره‌ای با بدل مسی نداشته‌ایم/ نقش خیابانی در نیوکمپ سورپرایز است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منوچهر هادی کارگردان سریال نیوکمپ می‌گوید نقش گزارشگر مطرح تلویزیون در این سریال سورپرایز است.

همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفتید، قرار است از هفته آینده سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کننده گی زینب تقوایی پخش شود. اکبر عبدی، حمید گودرزی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی، لیلا اوتادی، فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا، ساناز سعیدی، الهه منصوریان و سهیلا منصوریان بازیگران این سریال هستند.

 این سریال پربازیگر طنز حال و هوایی فوتبالی دارد و از این جهت برای علاقه‌مندان به فوتبال هم می‌تواند جذاب باشد. یکی از نکات جالب این سریال حضور جواد خیابانی گزارشگر مطرح صدا و سیما است که حتی تیزر تبلیغاتی این سریال هم با صدای او پخش شد.در همین رابطه با منوچهر هادی کارگردان این سریال تماس گرفتیم تا در این خصوص با او صحبت کنیم.

سریال نیوکمپ

هادی که در سال‌های اخیر سریال‌های و فیلم‌های سینمایی مختلفی ساخته، در مورد سریال نیوکمپ به خبرورزشی گفت: من بیشتر دوست دارم قسمت اول سریال پخش شود و بعد از آن در موردش صحبت کنم. با این حال امیدوارم مردم از سریال راضی باشند و خوششان بیاید. هادی در خصوص ایده اولیه این کار هم گفت: طرح ابتدایی کار برای بهرام افشاری بوده و اصلا قرار بود در ابتدا گروه دیگری کار را بسازند. با این وجود شرایط طوری رقم خورده که سریال را ما ساختیم.

از گروه قبلی فقط فرزاد فرزین در تیم ما حضور دارد و ایفای نقش کرده است. کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در خصوص شایعه مذاکره با بدل لیونل مسی در ایران هم گفت: ما هیچ مذاکره ای با او انجام ندادیم . شاید گروه قبلی این کار را انجام داده باشد ولی من خبری ندارم. هادی در خصوص اینکه مسائل فوتبالی در سریال نمایش داده شده هم گفت: اجازه بدهید بعد از پخش قسمت اول که یکشنبه هفته آینده خواهد بود، مفصل با شما صحبت خواهم کرد. هادی همچنین در پایان در خصوص نقش جواد خیابانی در این سریال و اینکه آیا او جلوی دوربین هم رفته گفت: نقش جواد خیابانی در این سریال کاملا سورپرایز است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی