نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
تلخ اما واقعی؛ مربیان ایرانی بدون قرارداد برای تیم ملی کار می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاه تبعیض آمیز بین مربی خارجی و مربی ایرانی همیشه در فدراسیون فوتبال وجود داشته است و متاسفانه این نگاه هنوز هم وجود دارد!

فدراسیون فوتبال در همه سال های اخیر در حالی که دستمزد کلانی برای مربیان خارجی تعیین می کند، قرارداد مربی ایرانی را به ریال و خیلی کم نسبت به دستمزد مربی خارجی می بندد. گاهی این قراردادها خیلی دیر و گاهی خیلی دیر پرداخت می شود. در حالی که مربی خارجی تا قرارداد امضاء نکند کار را شروع نمی کند و فدراسیون فوتبال هیچ گاه نمی تواند در پرداخت دستمزد مربی خارجی تاخیر کند، به این خاطر که مربی خارجی از مصونیت فیفا برخوردار است.

علی صانعی، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتبال ایران در مورد وضعیت قرارداد خود و دیگر اعضای کادر فنی این تیم می گوید: «قرارداد نداریم، اما این قراردادها در حال تنظیم است و تا قبل از تابستان امسال امضا خواهد شد. اعضای کادر فنی هنوز پولی دریافت نکرده‌اند، اما قول دادند این پول پرداخت شود.»

بله درست متوجه شده اید. علی صانعی و همکارانش بابت سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضاء نکرده اند و بابت قرارداد سال قبل هم هنوز پولی دریافت نکرده اند. سوال مهم و اساسی اینجاست آیا فدراسیون فوتبال می تواند با این شرایط مربی خارجی برای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال پیدا کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی