نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای عجیب رونالدو در صورت انتقال مسی به الهلال/ تصمیم احتمالی کریس مثل بمب در عربستان ترکید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادعای یک خبرنگار عربستانی درخصوص پیشنهاد رونالدو به مدیران باشگاه النصر در صورت پیوستن لیونل مسی به الهلال خبرساز شد.

پس از جنجال‌های پیش آمده در پی سفر لیونل مسی به عربستان و افزایش احتمال جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن، رسانه‌های عربستانی مدعی شدند که باشگاه الهلال مذاکرات خود با فوق ستاره آرژانتینی را آغاز کرده و حتی روند این گفت‌وگوها نیز مثبت بوده است.

مسی که به عنوان سفیر گردشگری عربستان سفر ۴۸ ساعته‌ای به این کشور داشت، به مدت ۲ هفته از حضور در تمرینات پاریس محروم شد و اکنون بسیاری از خبرنگاران و خبرگزاری‌های معتبر دنیا از پایان همکاری کاپیتان آرژانتین با تیم پاریسی خبر می‌دهند و از بارسلونا، الهلال و اینتر میامی به عنوان سه مقصد احتمالی لئو نام برده می‌شود.

الهلال که از چند ماه قبل با ارائه پیشنهاد نجومی ۴۰۰ میلیون یورو در سال خواستار جذب مسی شده بود، به یکی از مشتری‌های جدی این بازیکن تبدیل شده و از شب گذشته بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران نزدیک به این تیم عربستانی، از احتمال جدی شدن مذاکرات طرفین خبر دادند.

اما حالا یک خبرنگار عربستانی ادعای عجیبی را در مورد رونالدو مطرح کرده است. دیگر اسطوره دنیای فوتبال، زمستان گذشته با انتقالی شگفت انگیز و باورنکردنی، راهی النصر شد که البته اوضاع آن‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، بر وفق مراد او پیش نرفت و CR۷ به همراه این تیم پایتخت نشین، دستش از رسیدن به ۲ جام سوپرکاپ و جام حذفی کوتاه ماند و در لیگ نیز آنها ۳ امتیاز از الاتحاد عقب هستند.

احمد آل مفرح خبرنگار عربستانی در صفحه توئیتر خود ادعای بزرگی را مطرح کرده است. این خبرنگار نوشته است که رونالدو به مسلی آل معمر، رئیس باشگاه النصر اعلام کرده است که در صورت پیوستن مسی به الهلال، او عربستان را ترک خواهد کرد.

ادعای عجیب رونالدو در صورت انتقال مسی به الهلال/ تصمیم احتمالی کریس مثل بمب در عربستان ترکید!

این خبرنگار مدعی شد که رونالدو به مدیران النصر اعلام کرده که الهلال از قدرت بسیار بالایی در فوتبال عربستان برخوردار است و در صورت پیوستن مسی به این تیم، آن‌گاه کسب عناوین قهرمانی در فصل بعد مشکل خواهد بود و پیروزی برابر این تیم غیرممکن می‌شود.

آل مفرح در ادامه اعلام کرد از آنجایی که رونالدو در پایان دوران ورزشی خود به سر می‌برد، قصد ندارد رقابت جدیدی را به لیونل مسی واگذار کند و به همین دلیل به مدیران النصر اعلام کرده در صورت پیوستن لئو به الهلال، او النصر را ترک خواهد کرد. این ادعای عجیبی است که هنوز با واکنش مدیران النصر مواجه نشده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی