نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
طلسم‌شکنی مهاجم صربستانی در شب پیروزی یوونتوس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم یوونتوس در چارچوب رقابت‌های سری‌آ مقابل الچه به سختی پیروز شد.

تیم‌های یوونتوس و لچه از هفته سی‌وسوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲-۱ یوونتوس به پایان رسید.

آسان سیسای در همان شروع بازی و در دقیقه ۳ موفق شد که دروازه یوونتوس را باز کند اما با اعلام VAR گل مورد قبول واقع نشد. در ادامه لئاندرو پاردس در دقیقه ۱۵ یوونتوس را پیش انداخت و در دقیقه ۲۶ شاگردان آلگری می‌توانستند اختلاف را به دو گل رسانند که کمک داور ویدیویی گل فابیو میرتی را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۳۶ آسان سیسای از روی نقطه پنالتی همه چیز را به تساوی کشاند اما دوشان ولاهوویچ با یک والی تماشایی گل برتری یوونتوس  در نیمه نخست را به ثمر رساند. این مهاجم صرب که در هفته‌های اخیر به خاطر گل نزدن مورد انتقاد شدید کارشناسان و هواداران قرار گرفته بود، به طلسم ۷۷۳ دقیقه‌ای خود در لیگ پایان داد و بار دیگر گلزنی در سری آ را جشن گرفت.

در ادامه بازی با همین نتیجه در نیمه دوم پیگیری شد تا شاگردان آلگری برنده این دیدار باشند. یوونتوس با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد و با ۱۶ امتیاز کمتر از ناپولی و همچنین یک بازی بیشتر از این تیم ۷۹ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی