نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شکیرا فرزندانش را در کنار خود دارد/ چرا بچه‌ها دوست ندارند با کلارا زندگی کنند؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزندان پیکه و شریک سابق زندگی‌اش از کلارا چیا خوششان نمی‌آید و تنها در صورتی پدرشان را می‌بینند که این زن همراهش نباشد.

اگرچه شکیرا به میامی رفته و کیلومترها از بارسلونا دور شده اما به نظر نمی‌رسد که مشکلاتش با جرارد پیکه تمامی داشته باشد. شخصیت‌های دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند؛ میلان و ساشا و نامزد فعلی پیکه «کلارا چیا»، و این واقعیت که بچه‌ها دوست ندارند وقتی پدرشان به آمریکا می‌آید کلارا را با خود به همراه بیاورد.

شکیرا بارسلونا را ترک کرد و فرزندانش را به میامی برد تا زندگی جدیدی را آغاز کند، اما پیکه طبق توافقی که با شکیرا انجام داده می‌تواند هر ماه ده روز با فرزندانش باشد. پیکه به تنهایی به آمریکا رفت تا فرزندانش را ببیند زیرا آنها دوست نداشتند با نامزد پدرشان روبرو شوند.

با توجه به اظهارات خبرنگار مشهور «جوردی مارتین» که بسیار حواسش به همه جزئیات مربوط به رابطه خواننده کلمبیایی و فوتبالیست اسپانیایی بوده، شکیرا نمی‌خواهد فرزندانش هیچ رابطه‌ای با کلارا داشته باشند و به نظر می‌رسد که بچه‌ها طرف مادرشان هستند.

«ما نمی‌خواهیم با او باشیم». یکی از شرط‌هایی که بچه‌ها برای پیکه گذاشته‌اند این است که وقتی در میامی با آنها ملاقات می‌کند بدون نامزدش باشد. بچه‌ها حتی نمی‌خواهند کلارا را ببینند. این پاپاراتزی با اشاره به صحبت‌های ساشا و میلان گفت: «لطفا،ً ما نمی‌خواهیم در ده روزی که در میامی هستی با او باشیم.»

میلان و ساشا از مادرشان حمایت می‌کنند

تصمیم این بچه‌ها نشان می‌دهد که آنها طرف مادرشان، که در ماه‌های اخیر رنج‌های زیادی را متحمل شده، هستند و از او حمایت می‌کنند. اما در عین حال دوست دارند که ده روز از هر ماه را با پدرشان بگذرانند، البته به شرطی که تنها باشد. پاپاراتزی مشهور گفت: «به نظرم بچه‌ها خیلی به مادرشان وابسته هستند. آنها دیدند که او چه دوران سختی را پشت سر گذاشت.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    چه خبر مهمی ! چهقدر جالب!چقدر به درد ماخورد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی