نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
۶۶ |
۰
تهدید عجیب باشگاه لیگ برتری؛ مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه هوادار نسبت به تغییر محل برگزاری دیدار خانگی پیکان برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

باشگاه هوادار نسبت به تغییر محل برگزاری دیدار خانگی پیکان برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

باشگاه هوادار با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «باشگاه هوادار که صبح روز پنج شنبه نامه خود را بابت ضرورت همزمانی دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی ارسال کرده بود اما ظهر روز پنج شنبه با نشر خبری رسمی مواجه شد که بر روی دغدغه های پیشین مان کاملا صحه می گذارد.

بنا به خبری که روی خروجی رسانه سازمان لیگ قرار گرفته است پیرو تصمیم شورای تامین استانداری تهران چهل و هشت ساعت مانده به دیدار پیکان و پرسپولیس که مطابق برنامه قرار بود به میزبانی پیکان و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار گردد، محل برگزاری دیدارهای خانگی پرسپولیس یعنی ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه خانگی پیکان معرفی شد که البته اگر با موافقت باشگاه پیکان باشد موضوع بلااشکال بوده اما بنا به اذعان مسئولان باشگاه پیکان خلاف میل باطنی آن ها چنین تصمیمی گرفته شده است!

باشگاه هوادار حالا در نامه دیگری به سازمان لیگ و بیست روز مانده تا برگزاری دیدار نیمه نهایی بدین وسیله به اطلاع مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استانداری تهران می رساند که به جز ورزشگاه پاس قوامین به عنوان ورزشگاه خانگی خود در هیچ ورزشگاه دیگری برابر پرسپولیس به میدان نمی رود و در صورت اخذ چنین تصمیمی نه تنها از ادامه رقابت های جام حذفی انصراف خواهد داد که شکایت رسمی خود را به فیفا ارسال و پیگیری خواهد کرد.»

همچنین باشگاه هوادار یک بیانیه‌ای دیگر نیز منتشر و به عدم برگزاری بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی به صورت همزمان اعتراض کرد.

باشگاه هوادار نوشت: «پیرو برنامه اعلامی سازمان لیگ هوادار روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان پرسپولیس و استقلال نیز بیست و چهار ساعت زودتر و در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود.اما موضوعی که با اعتراض رسمی باشگاه هوادار همراه شده آن است که به چه دلیل وقتی دو دیدار مذکور در دو ورزشگاه مجزا قرار است توسط چهار نماینده راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شود،دیدارهای مرحله نیمه نهایی باید با اختلاف زمانی بیست و چهار ساعته برگزار گردد؟!

تا چه زمانی شبکه سه سیما که تمامی برنامه های زنده و تولیدی ورزشی اش به طور شبانه روزی در انحصار سرخابی ها و تحت پوشش اخبار و حواشی آن ها به جهت گرفتن آگهی های بهتر قرار دارد می باید برنامه های ما و شما را با کنداکتور خود تنظیم نماید و مگر غیر از آن است که به اذعان خودتان هیچ گونه عواید حق پخش و تبلیغات تلویزیونی در اختیار شما و به شهادت ما در اختیار هیچ باشگاهی به ویژه باشگاهی خصوصی چون هوادار قرار نمی گیرد!

اما پرسش آن است که اگر گل گهر در دیدارش برابر پرسپولیس پیروز می شد و پارس جنوبی نیز استقلال را شکست داده بود و در کنار هوادار و نساجی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بودند اصلا دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی از شبکه سه سیما پخش می شد که بخواهد با فاصله برگزار شود!

وقتی باشگاه هوادار و باشگاه هایی چون هوادار از تبعیض ناخواسته و شرایط نابرابر در فوتبال مان سخن می گویند به همین جزئیات و البته کلیاتی دیگر برمی گردد که فعلا ذکر آن در این مطلب و در این مقطع نمی‌گنجد.

سازمان لیگ به نظر فورا باید نسبت به اتخاذ تصمیمی به روز تر و حرفه ای تر اقدام نماید تا مبادا شائبه پوچ دیگری بخواهد خدای ناکرده متوجه تصمیمات شان بشود و به آسانی می توانند نقشه های تکراری سناریو نویسان که مسائل دیگری در ذهن می پرورانند را نقش بر آب کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۸
  • نمین IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    ترس از باخت وانتقام حریف ،هوادار را باترس وواهمه روبروکرده ودنبال بهانه است بازی تیمهای دیگر به هوادار چه ربطی دارد که اینطور دستپاچه شده
    • نیسان آبی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      چی شده ؟انگار نقشه هاتون نقش بر آب شد!خیلی دوست داشتین تونیمه نهایی به کیسه آبی بخورید تا با یه تبانی دیگه،شش گل دیگه نوش جان کنید؟هرتیم دیگه جای شما بود تا آخر فصل روزه سکوت می‌گرفت،اما شما پوست کلفت ها بلبلی میزنین
  • حسن پرسپوليسی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    وقتی میگیم این تیم تیم دوم استقلاله همه شروع می‌کنند زدن خودشون
    • میلاد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      بازم میگین اون 6 تا اتفاقی بود. پیکان گفته دوست داره تو آزادی بازی کنه ولی تیم هوادار اومده میگه حق پیکان ضایع شده .
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    هوادار به آزادی نرود چون ممکنست اگر ۶ گل از پرسپولیس بخورد بگویند بازی با استقلال دیدید تبانی نبود....
  • sharif IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    اخه یکی نیست بگه بازی نیمه نهایی همزمان باشه یا نباشه چه فرقی میکنه امتیازی نیست که حذفیه. بازی حتما باید برنده باشه همه جای دنیا بازی های حذفی نیمه نهایی در طی دوروز انجام میشه
  • کیسه النادی السعودی الاستقلال IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    شما بگو چجوری تو یه نیمه ۶ تامیخورید اونم جلوی کیسه بعد تهدید کن
  • لنگی حکومتی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    اقای حسینی امتیازوادنتون قدیمی شده تیم حکومتی افتخارشماست
  • ناشناس IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    دیر اومدن زود میخان برن تازه به دوران....
  • حسین IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    الکیسه التبانی
  • مهدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    تبانی ، تبانی ، هوادار استقلالی!
  • فردین IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    بی لیاقتی مدیر عامل پیکان رانشان میده اگه حرفی بزنه شبانه اخراج میشه
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    بیا باشگاهی مثه هوادار و... چندتیمی دیگه که تمام بازیکنانش وکادر رشوه خور واستادتبانی بازم زر زدن کردن وگرنه ۷٠٠ملیارداستقلال کیسه کجاخرج شوده بجز تبانی ورشوه دادن به این اون.....
  • ریکاردو الهامی IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    یه چیزی از هم زمان شنیده نمیدونه چی به چیه حتی توی جام جهانی هم نیمه نهایی توی دو روزه
  • مهدی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    تیم بعد از رو نمایی از قسمت پنهان شده اسم باشگاه شان هوادار... استقلال و تبانی غیر قابل وصفشان برای روحیه دهی قبل دربی حالا جنجال مکان بازی آقایون فوتبالیست فقط توبازی پرسپولیس و هوادار بازی شماره 21 و بابک مرادی و شجاعیان را با بازی استقلال مقایسه کنید خودتان نتیجه این حرفها رو می فهمید
    • محسن IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      تبانی هوادار و استقلال الان رو شده تا کی مسوولان باید خود را به کوچه علی چپ بزنن واقعا متاسفم
  • ندری کرده IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    هوادارچطو ی؟!!!!¡!؛؛.
  • دنیام پرسپولیس IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    تیم « هوادار استقلال » باشگاه پیکان خودش راضی بوده ، خوب تو رضایت نده کسی زورتون نکرده که !!!! هوادارای پرسپولیس چه کردن با لیگ برتر !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی