نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آزادی/ هواداران جایگاه VIP را پر کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت بلیت فروشی دیدار پیکان و پرسپولیس نرخ بلیت‌های این بازی را اعلام کرد.

امروز اطلاعات سایت بلیت‌فروشی مسابقه پیکان و پرسپولیس نشان می‌داد که هواداران سرخپوش با ۴ نوع بلیت باید در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

گران‌ترین بلیت مربوط به جایگاه VIP  است که به نرخ ۵۰۰ هزار تومان در سایت وجود دارد که این بلیت‌ها خیلی زود تمام شد. بلیت‌های جایگاه روبه‌رو نیز با قیمت ۲۰۰هزار تومان در سایت قرار دارد که نزدیک به ۴٬۲۷۵ قطعه وجود دارد اما قیمت دو جایگاه پشت دروازه‌ها یک نرخ است؛ پشت دروازه جنوبی و شمالی ۱۰۰هزار تومان است. پشت دروازه شمالی ۲٬۶۱۰ قطعه بلیت مانده است و پشت دروازه جنوبی ۱٬۶۶۲ قطعه بلیت در سامانه وجود دارد.

با این‌که  یک روز تا آغاز این دیدار مانده و قرار است حدود ۱۵هزار تماشاگر در این دیدار حضور داشته باشند، خرید بلیت  این دیدار از سوی هواداران پرسپولیس با استقبال جالبی مواجه شده است.

گفتنی است دیدار دو تیم  پیکان و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی تیم خودروسازان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • 4444 IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    احسن با سازمان لیگ برتر ایران. دم همه تون گرم. پرسپولیسو قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کنید. حرفی برای گفتن باقی نمانده. یعنی هرکی هرچی میخواد بگه هدف سازمان مشخصه. ارتش سرخ 30 ثانیه آسیا. خخخخخخ
  • آریا US ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    انشاالله باید این بازی رو ببریم تا خیالمون تا حدودی راحت بشه!
  • عبدالرحمان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    ارتش سرخ
  • پرسپولیس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    واقعا خاک بر سر یحیی و درویش که دستی دستی باعث حرف و حدیث برای پرسپولیس میشن آخه این چه کاری بود والا بخدا پرسپولیس تو قوامین یا انقلاب یا هر جای دیگر غیر از آزادی راحت پیکان را شکست میداد خوب مثل آدم میرفتین هرجا که پیکان میگفت خودتان باعث میشین دیگرن بدبین بشن حتی من هوادار پرسپولیس اگه بخواد از پیکان بترسه پس خاک بر سرش درش را گل بگیرین فردا چطور میخواین با این تیم ترسو و بزدل برین آسیا اون پرسپولیس که تو آسیا اقتدار داشت مرد خدا رحمتش کنه این پرسپولیس ۱۴۰۲ ترسویی بیش نیست قهرمان باید شجاع باشه تیمی که از پیکان میترسه و جرات نداره تو زمین خانگی حريف بازی کنه لياقت قهرمانی نداره خداشاهده استقلالی نیستم از بچگی پرسپولیسی بودم این را قبول ندارم عدالت نیست سپاهان و استقلال کجا با پیکان بازی کردن الانم همون جا تا اگه پرسپولیس قهرمان شد برحق باشه پرسپولیس تو هر شرایطی پیکان را میبره این کار فقط باعث حرف و حدیث شده هیچ هواداری نباید استادیوم بره چون عدالت نیست خود من منتظر این ۳ هفته جذاب بودم ولی این کار باعث شد جذابیتش از بین بره حالمان گرفته شد لیگ ۲۰ همین پیکان را تو قوامین بردیمش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی