نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراض متفاوت سپاهان به شرایط رقابت با پرسپولیس/ به خدا ما هم می‌توانیم هوچی‌گری کنیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان با وجود پیروزی به شدت از اتفاقات و حواشی لیگ برتر ناراحت و عصبی بود.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه بهنام محمدی درباره صحبت‌های مورایس که پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم گل سرسبد توصیف کرده بود، ضمن تبریک پیروزی تیم به هواداران گفت: دیگر چه بگوییم. ما که حرف‌ها را هفته گذشته زدیم. عدالت فکر نمی‌کنم در این فوتبال باشد! مگر می‌شود!؟ اول فصل به ما می‌گویند ورزشگاه اول و دوم خودتان را اعلام کنید. ورزشگاه اول خود ما نقش جهان است و ورزشگاه دوم فولادشهر. پیکان هم ورزشگاه انقلاب کرج و ورزشگاه دستگردی اکباتان را معرفی کرده است. آخر این چه عدالتی است در فوتبال!؟ چرا باید اینطوری باشد. ما یکسال به خدا زحمت کشیده‌ایم. خیلی اذیت می‌شویم. آخر چقدر. فلسفه برگزاری این بازی‌ها چه چیزی است!؟  

او در ادامه با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از مصاف برابر نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: من دیشب در جلسه قبل از بازی هم گفتم. ما چرا الان اینجا هستیم!؟ همه چیز را هم گردن شورای تامین می‌اندازیم. به خدا اینجوری نیست. شورای تامین به خدا ۲۰۰ هزار نفر را هم بگویید، کنترل می‌کنند. بازی هم اگر قرار باشد بدون هوادار باشد، آنها کنترل می‌کنند. همه توپ را به زمین همدیگر می‌اندازیم. آخر مگر می‌شود سازمان لیگ بازی را خودش بیندازد در ورزشگاه آزادی. ما الان می‌فهمیم چرا بازی‌ها را همزمان نکردند.  

فتاحی سپس با خطاب قرار دادن قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بیان کرد: آقای قنبرزاده اگر قرار نبود بازی‌ها همزمان باشد، چرا آمدید و مصاحبه کردید!؟ بله سخت بود. حالا اشکال ندارد که بازی‌ها را همزمان نکردید، حداقل وقتی دیدید ما برای قهرمانی می‌جنگیم، بازی‌ ما را همزمان می‌کردید. همان شب آقای ساکت گفت اگر در بحث بلیت هم ضرر کردیم، اشکالی ندارد. شما می‌توانید از ایرلاینی که ما پرواز چارتر گرفتیم، بپرسید که آیا روز سه شنبه آقای قنبرزاده چنین حرفی زد، ما اقدام کردیم برای عقب انداختن پرواز چارتر یا نه! تو را به خدا عدالت را در فوتبال برقرار کنید.  

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که فکر می‌کند این مسائل برنامه ریزی شده است که مقابل قهرمانی سپاهان بایستند، گفت: من نمی‌دانم، ولی شما بیینید در این هفته چه اتفاقاتی افتاده است. به خدا سخت است. شرایط برای ما سخت است. هفته قبل پنالتی ما را نمی‌گیرند. حالا عیبی ندارد. پنالتی ما را نگرفتید، همه کارشناسان گفتند پنالتی است. سوال این است چرا به بازیکن من اخطار می‌دهید!؟ ۹۰ دقیقه بازیکن من باید استرس داشته باشد که کارت دوم نگیرد. خب این سوال‌ها به ذهن آدم نمی‌آید!؟ بازی با تراکتور دوپنالتی ما را نگرفتند. خودش می‌شود ۴ امتیاز. حالا اگر ما این ۴ امتیاز را داشتیم، با ترس و واهمه می‌رفتیم و بازی می‌کردیم!؟ بازیکنان ما شرف دارند. به خدا این فوتبال ارزش ندارد که این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

فتاحی ادامه داد: به خدا ما هم می‌توانیم حرف بزنیم، می‌توانیم هوچی گری کنیم، می‌توانیم کارهایی که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند را انجام بدهیم، اما مکتب ما مکتب شاهین است. مکتب ما مکتب برزمهری است، مکتب تابش است، مکتب یزدخواستی است، محرم نویدکیا است، محمود کریمی است که یک چشمش را برای باشگاه می‌دهد و هیچ وقت نمی‎‌آید بگوید که من این خواسته را از باشگاه دارم. به تیم‌های شهرستانی هم نگاه کنید. همه زحمت می‌کشند. روز بازی با تراکتور تمام طول مسابقه روی ما لیزر انداختند. من کنار خط رفتم و این موضوع را گفتم. گفتند که مانعی برای بازی نیست. هفته گذشته 5 دقیقه بازی ما را خواباندند که یک لیزر را به تابلوی تبلیغاتی زدند. آخر چرا؟! به خدا داریم زحمت می‌کشیم. بازیکنان و باشگاه ما از جان مایه می‌گذارند. آقای دکتر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هفته گذشته به رختکن تیم آمدند و صحبت کردند. گفتند ما اگر چند هزار میلیارد هم سود یا زیان داشته باشیم، مهم نیست، اما کارگر با نتایج تیم شما زندگی می‌کند و چند روز ناراحت است. به خدا این فوتبال دلخوشی مردم است. این دلخوشی را از آنها نگیرید.

رضا فتاحی در واکنش به این سوال که در ابتدای بازی به چمن ورزشگاه اعتراض داشتند ولی در ادامه موضوع حل شد، توضیح داد: طبق قانون بعد از گرم تیم‌ها مسئولان برگزاری زمین باید زمین را آماده کنند و دو سه دقیقه زمین را آب بدهند. من تیم را نگذاشتم بیرون بیاید، تا آب بدهند. بعد خود نماینده آمد و گفت که اینجا امکانات نیست، ولی خب سعی‌شان را کردند و قسمت‌هایی که باید آب می‌دادند را آب دادند. خب امکانات نیست دیگر. بعد هم بازیکنان آمدند با من صحبت کردند و گفت اشکالی ندارد، می‌رویم بازی می‌کنیم. چه بگویم از عدالت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Hamid IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    مگر تا الان داشتید چکار میکردید !؟
  • 6 IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    اصلا هوچيگري رو تو خودت معنا كردي. خم راهروي هتل و ترس از بازي به بهونه دعا و نيايش و تمرين مسخره در هتل و ديركردن اتوبوس و ساير هوچيگريهاتون از ياد نرفته!
  • ۱و۱و۱ ۲و۲و۲ ....۶و۶و۶ IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    ساکت از جیب باباش ک نمیده میده ضرر کردیم ایراد نداره پول سهامداران بدبخت و زحمت کارگران و هاپولی کردن امثال تاج و ساکت زردک و فتاحی ابرو خفن سپاهان
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    چراحرف مفت میزنیدعدالت اگه حرف شماواستقلال سازمان لیگ گوش میکردعدالت رعایت میشودبعدش شماورزش گاه اول شمافولادسپاهان ورزشگاه دوم زب هستش بعدپیکان تیم تهران بیادورزشگاه اولش کرج باشه بعدورزشگاه دومش هرجاکه استقلال وسپاهان میگن باشه چراتیم تهرانی تهران ورزشگاه هست بره ساوه بره استان کرج بسه دیگه گفتیدداوری نورافکن بدردنخوراول اشتباه داوری تمام تیمهارومیدیدبعدحرف مفت میزدخداروشکرپرسپولیس توکل فصل بیشترین اشتباه داوری ضرربردبعدآمارثابت کردکه استقلال وسپاهان کمترین ضررتوتیمهای لیگ برترکرده حطاازصنعت نفتهاکمترضررکردن چون نتیجه نگرفتن حرفهای مفت همون حوچی گری خودتون جای این حرفهانتیجه بگیرید
    • دنیام پرسپولیس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      👌👌👌
    • امیر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      پیکان تیم تهران نیست تیم کرج هست برای همینم ورزشگاهش کرجه پیکان سایپا صبا باتری پاس تیم هایی بودن که به شهرهای دیگه منتقل شدن
  • دنیام پرسپولیس IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    پرسپولیس نیازی به تعویض زمین نداشت ، کاش از اول همونجا برگزار می کردید این همه زبان درازشده عیان نمی شد . گرچه حق به جایی هست خواسته ی بازی با تماشاگر و بقیه هم می توانستن چنین درخواستی بدن و اینجا هیچ تخلف و ضایع شدن حقی اتفاق نیوفتاده ، قابل توجه ساکت و کریمی .
  • نوید IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    معلومه سپاهان دنبال هوچیگری است همین الان که داری صحبت میکنی داری چوچیگری میکنی شله زرد
  • MIS قرمزته IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    شما هوچیگری رو از مکتب کیسه خوب یاد گرفتین و الان شاگرد اول هستین
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    شما چندتا قهرمانی هم که دارید ازلابی بازیهاتونه،نمیخواد ندای عدالت طلبی سربدی!محسن قهرمانی یادتونه؟؟!!
  • ح م IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    حرف مفت بدردنمی خوره پیکان میزبان بوده بایدازمیزبانی استفاده می کرد چه اشکال داره هفته ی آخرهم نساجی میزبان بیادتوآزادی عدالت یعنی این.بعدچرابازیهابایدهمزمان نباشه .خداکمردروغگو وحراف رابشکنه هرکه هست.فقط مونده داورالباس پیروزی رابپون بپرن وسط زمین
  • سپاهانی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    فوتبالمان هم مثل مملکت داری شده بعضیا را براشون بااسنپ جام می‌برند فوتبال ایران پراز فساد تبانیه از فدراسیون گرفته تا داواران بعضی از بازیکنان حریف که بچه لوس پاتخت را قهرمان کنددهوچی گران شالاتانهای تهرانی را باید اواخر دهه هشتاد را یادش بیاریم که برای بقا می‌جنگیدند وقتی که سرورشون سپاهان تو جام باشگاهای جهان و باشگاهای اسیا ولیگ برتر وجام حذفی بازی میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی