نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۱ |
۰
عصبانیت ساپینتو از پرسش سوال در مورد یک بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال از اینکه خبرنگاران در مورد ابوالفضل جلالی از وی سوال می پرسند ناراحت می شود.

غیبت ابوالفضل جلالی در دیدارهای استقلال طی هفته های اخیر و عدم حضور او در لیست ۲۰ نفره آبی پوشان باعث شده تا خبرنگاران رسانه های گروهی از ساپینتو در مورد این موضوع سوال کنند اما سرمربی تیم استقلال با چهره ای بر افروخته به این سوال واکنش نشان می دهد.

شب گذشته در نشست خبری بعد از بازی با پیکان نیز این سوال از ساپینتو پرسیده شد اما سرمربی استقلال با حالتی ناراحت پاسخ داد: اگر جلالی می خواهد به لیست استقلال برگردد باید خودش را به من ثابت کند و بیشتر دل به تمرین بدهد. این صحبت نشان می دهد مدافعی که در جام جهانی بازی کرده از نگاه ساپینتو دل و دماغی برای تمرینات ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    این سائوپینتو را باید هر چه سریعتر عزل کرد یا حداقل اینکه برای فصل بعد یک مربی داخلی خوب برای استقلال بکار گرفت،این سائوپینتو هیچی نمی‌فهمه و فقط تا اینجا هم که بالا آمده الله بختکی و با بردن تیم‌های ضعیف اونهم فقط به همت بازیکنان که یکروز خوب و یکروز بد هستند بوده.استقلال در مقابل تیم‌های قوی و حتی متوسط از لحاظ فنی و تاکتیکی کم میاره و حتی از لحاظ تکنیک فردی بازیکنانش هم اوضاع خراب هست.مهری،سلمانی،رضاوند،مهاجمان تیم و کلا همه باید عوض بشوند.تیم نه هافبک و بازیساز دارد،نه مهاجم درست و حسابی دارد و نه بال چپ و راست که حتی یک سانتر درست انجام نمیشه......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی