نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دورتموند در سایه بایرن مونیخ/ زنبورها ولفسبورگ را در خانه تحقیر کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دورتموند با در هم کوبیدن ولفسبورگ در خانه ضمن حفظ فاصله با صدر جدول، برای رقبای باواریایی خود نیز در کورس قهرمانی بوندسلیگا خط و نشان کشیدند

در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگا، دورتموند میزبان ولفسبورگ بود و در پایان با نتیجه ۶-۰ پیروز شد.

شاگردان ادین ترزیچ از همان اول کارشان را هجومی شروع کردند و خیلی زود در دقیقه ۱۴ با ضربه سر زیبای کریم آدیمی به گل رسیدند. در ادامه ولفسبورگ چند موقعیت خوب به دست آوردن اما گرگور کوبل با واکنش‌های عالی خود مانع از باز شدن دروازه‌شان شد. به طور کلی پس از گل به نسبت زود هنگام آدیمی، شیرازه تیمی ولفسبورگ از هم پاشید و زنبورها با استفاده از خط دفاع متزلزل و اشتباهات مدافعان حریف‌شان، توانستند تا پایان نیمه اول دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند. در نیمه دوم هم حملات دورتموند ادامه پیدا کرد و شاگردان نیکو کواچ حرفی برای گفتن نداشتند و در حالی که پرچم سفید را در سیگنال ایدونا پارک بالا برده بودند، ۳ گل دیگر نیز دریافت کردند تا دورتموند به بهترین پیروزی خود در این فصل بوندسلیگا دست پیدا کند. فاصله دو تیم حتی می‌تواست بیش‌تر نیز شود اما با موقعیت سوزی بازیکنان دورتموند و همچنین از دست رفتن پنالتی توسط آدیمی، این اتفاق نیفتاد.

دورتموند با این پیروزی فشار و فاصله خود با بایرن مونیخ را حفظ کرد و حال در کنار اینکه برای قهرمانی باید در سه بازی باقی مانده پیروز شوند، باید منتظر لغزش بایرن مونیخ نیز بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی