احتمال بازگشت لژیونر استقلالی/ یک خبر بد و یک خبر خوب برای آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است باشگاه استقلال موفق به بازگرداندن امیرحسین حسین زاده به ترکیب شود.

امیرحسین حسین زاده بعد از قهرمانی به همراه استقلال در لیگ برتر در فصل بدون شک جمع آبی‌ها را ترک کرد و راهی تیم شارلوا شد. اما اکنون خبر رسیده است مایل به بازگشت به استقلال می‌باشد و باشگاه هم از این بازگشت استقبال کرده است.

در صورتی که بازگشت امیر حسین حسین زاده به استقلال قطعی شود، باشگاه از بین مهدی قایدی و محمد محبی قرارداد یکی را تمدید خواهد کرد که به نظر می‌رسد گزینه مد نظر استقلال برای تمدید مهدی قایدی باشد. مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی است و باشگاه استقلال برای ادامه در اختیار داشتن این بازیکن باید رضایت اماراتی‌ها را جلب کند.

نکته جالب اینکه شباب الاهلی امشب در لیگ برتر امارات قهرمان شده است. تیمی که مهدی قایدی را در اختیار داشت و در ابتدای فصل به این بازیکن اجازه داد، به تهران برگردد و پیراهن استقلال را برتن کند.

محمد محبی هم بازیکن تیم سانتاکلارا است و برای ادامه حضور در استقلال باید رضایت پرتغالی‌ها را جلب کند. این تیم به دسته اول پرتغال سقوط کرده است و بعید است با استقلالی‌ها بر سر محمد محبی به توافق دوباره برسد، به این خاطر که در دریافت پول رضایتنامه محمد محبی از باشگاه استقلال به چالش کشیده شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    این هم اگه بازیکن بود که در همان شارل قوآ نگهش می‌داشتند!!شارل قوآ خودش هنوز تیم دسته ۳ اروپا هم نیست اما اینرا نمی‌خواهد!!تازه بین قائدی و محبی چرا؟؟استقلال بجز قائدی و محبی خروجیهای زیادی دارد مثل شهباززاده و کلا تمامی اونهای دیگه...
  • دوستدار فوتبال IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه ،
  • ع ق QA ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    می اونه با شرایط اخلاقی پرتغالی جدید امثال سمیعی حجت کریمی و ساپینتو هماهنگ بشه ؟
  • کیسه سوززز IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    پس نتیجه میگیریم قائدی نحسی میاره 😄 هرجا قائدی باش جام نیس 😅😅

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی