نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
این بازی خوراک ساپینتو است/ بهترین خط آتش لیگ به سخت‌ترین سنگر رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به آمار و ارقام جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هشتم مشخص می‌کند یکی از مسابقات هفته بیست و نهم جدال آتش و فولاد است.

تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر باید روز جمعه هفته جاری در شهر رفسنجان به مصاف هم بروند. نگاهی به آمار و ارقام گل‌های زده و خورده این دو تیم مشخص می کند تقابل جالبی در محوطه جریمه تیم نارنجی پوش رفسنجانی رقم خواهد خورد.

میزبان این هفته استقلال در حال حاضر با ۱۲ گل خورده در بین ۱۶ تیم لیگ برتری، بهترین خط دفاع را به خودش اختصاص داده که این مشخص می‌کند ساختار و سازمان دفاعی شاگردان تیم ربیعی کاملاً مستحکم و اصطلاحاً پولادین است. تیمی که کم گل می خورد و کم هم گل می زند اما با ۴۶ امتیاز بالاتر از گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و فولاد در رده پنجم ایستاده است.

مس رفسنجان نزدیکترین رقیب بعد از تراکتور به استقلال است که قطعاً برای مهاجمان استقلال روز سختی را پیش بینی کرده است. اما در نقطه مقابل تیم ساپینتو با ۴۳ گل زده بهترین خط حمله حال حاضر در لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

مثلث آتشین و خطرناک استقلال متشکل از مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری(که در چند بازی اخیر از روی نیمکت به زمین برگشته) جمعاً ۲۰ از ۴۳ گل استقلال را در این فصل به ثمر رسانده اند که می‌تواند زنگ خطری برای خط دفاعی تیم مس رفسنجان به شمار برود.

با توجه به خصوصیات تاکتیکی و فنی تیم‌های ساپینتو به نظر می‌رسد این قبیل بازی‌ها خوراک این مربی پرتغالی است. کسی که توانست از خط دفاعی سرسخت تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران عبور کند قطعاً برنامه‌های ویژه‌ای برای عبور از خط دفاع سرسخت مس رفسنجان تدارک خواهد دید.

این مطلب را هم بخوانید: آمار باورنکردنی از خط حمله استقلال؛ ۳۰۰ دقیقه صفر گل!/ آژیر خطر برای ساپینتو به صدا درآمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی