نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درد خیانت پیکه، شکیرا را به قله موسیقی جهان رساند/ مهم نیست به شما وفادار باشند یا نه!/ فقط یک زن می‌تواند تا آخرین نفس عشق بورزد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا در زمان دریافت جایزه زن سال در مراسم لاتین بیلبورد سخنرانی بی‌نظیری کرد و چهره زنی مستقل را از خود به نمایش گذاشت.

شکیرا با وجود پشت سر گذاشتن دورانی پر از تلاطم و آشفتگی و غم ناشی از خیانت جرارد پیکه و جدایی، دورانی پر از موفقیت و شکوه در زمینه حرفه موسیقی برای خود رقم زد. این هنرمند کلمبیایی روز شنبه جایزه زن سال را در جشنواره موسیقی لاتین بیلبورد دریافت کرد، رویدادی که در واتسکو سنتر در میامی برگزار شد.

نامزد سابق جرارد پیکه این جایزه را از مالوما دریافت کرد و با سخنرانی جنجالی خود خبرساز شد. شکیرا هنگام دریافت جایزه گفت: «در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که دیگر به عشق و علاقه کسی وابسته نیست. جست‌وجوی دیگری با جستجوی خود جایگزین می‌شود، میل به کامل بودن جایش را به میل به اصیل بودن می‌دهد.»

شکیرا چهره یک زن مستقل را نشان داد و باعث تحسین همگان شد. او ادامه داد: «در این سال متوجه شدم که زنان از آنچه فکرش را می‌کنیم قوی‌تر هستند. ما شجاع‌تر از چیزی هستیم که فکر می‌کنیم. من فکر می‌کنم که ما مستقل‌تر از چیزی هستیم که به ما آموختند. کدام زنی تجربه جلب توجه، محبت یا تایید دیگران را از سر نگذرانده و خود را فراموش نکرده است؟ برای من اتفاق افتاد. این که کسی وفادار باشد یا نه مهم نیست، مهم این است که همچنان به خود وفادار بمانید.»

بعد از سخنرانی زیبای شکیرا جمعیت حاضر در مراسم او را به شدت تشویق کردند. شکیرا در انتها از موسیقی برای کمک به او در لحظات دشوار زندگی‌اش تشکر کرد. او در پایان گفت: «حقیقت این است که وقتی از همیشه بیشتر احساس سردرگمی داشتم، موسیقی من را در مسیر بازگشت به خودم قرار داد. برای مهم‌ترین درس‌هایی که از زنان دیگر آموختم، برای آنها، برای تو، آنچه را نوشتم خواندم زیرا فقط یک زن می‌تواند تا آخرین نفس عشق بورزد.»

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • A IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    تو هم خوب پول درآوردی از داستان جداییت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی