نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عبدی: پرسپولیس حرف‌هایش را در زمین مسابقه می‌زند/ توجهی به حاشیه‌ها نداریم و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس گفت: گل گهر تیم خوبی است که بازیکنان خوبی هم دارد. ما دو بازی قبلی برابر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی را بردیم اما به گفته مربیان این بازی با بقیه فرق می‌کند.

پرسپولیس موفق شد با برتری یک برصفر مقابل پیکان بار دیگر صدرجدول را پس بگیرد و ۶۰ امتیازی شود. مهدی عبدی یکی از خوب‌های پرسپولیس در هفته‌های اخیر بوده که در دیدار با پیکان نیز در دقیقه ۵۸ به جای عیسی آل کثیر وارد زمین شد. پس از ورود عبدی به زمین مسابقه، پرسپولیس موفق شد در دقیقه ۸۰ گل پیروزی را از روی نقطه پنالتی و توسط مهدی ترابی به ثمر برساند. بعد از این گل و در دقیقه ۱+۹۰ یحیی گل محمدی برای حفظ نتیجه مهدی عبدی را از زمین بیرون کشید و یک مدافع به نام گئورگی گولسیانی را جانشین او کرد.

در همین رابطه مهدی عبدی می‌گوید: خداراشکر که این بازی را با کسب ۳ امتیاز پشت سر گذاشتیم. با توجه به مسائلی که قبل از مسابقه پیش آمده بود، خیلی بازی سنگینی بود و نیاز به تمرکز زیادی داشتیم و خداراشکر توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم. این سه امتیاز بسیار ارزشمند بود و قطعا خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

او در خصوص ورودش در دقیقه ۵۸ به زمین و سپس تعویض خودش در دقیقه ۱+۹۰ نیز تصریح می‌کند: این یک تصمیم تاکتیکی از سوی آقا یحیی بود و من هم تابع آن هستم. مهم بازی کردن من نیست، تمام تلاشم را انجام می‌دهم؛ چه یک دقیقه بازی کنم چه نود دقیقه. خداراشکر که تیم توانست صدر جدول را دوباره پس بگیرد و به جایگاه اصلی‌اش برگردد. این از هر چیز دیگری مهم تر است.

مهاجم جوان پرسپولیس در خصوص برخی حواشی و مصاحبه‌های بازیکنان، مربیان و مدیران سایر تیم‌ها علیه تیمش نیز خاطرنشان می‌کند: به توصیه کادرفنی و بزرگ ترهای تیم ما اصلا و ابدا توجهی به حاشیه‌ها نداریم و فقط روی هدف بزرگ خود که همانا قهرمانی است تمرکز می‌کنیم. پرسپولیس عادت دارد در زمین مسابقه حرف‌هایش را بزند و ما هم به عنوان بازیکن فقط وظیفه داریم خوب تمرین کنیم و روز مسابقه سرحال و قبراق باشیم. ضمن آن که برای همه تیم‌ها و حریفان احترام قائلیم اما ذهن خودمان را درگیر این صحبت‌ها نکرده و نخواهیم کرد.

عبدی: پرسپولیس حرف هایش را در زمین مسابقه می زند/ توجهی به حاشیه ها نداریم و فقط به قهرمانی فکر می کنیم

وی در خصوص دیدار با گل گهر سیرجان نیز می‌گوید: گل گهر تیم خوبی است که بازیکنان خوبی هم دارد. ما دو بازی قبلی برابر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی را بردیم اما به گفته مربیان این بازی با بقیه فرق می‌کند. ما هدف بزرگی داریم و آنها هم حریف قابل احترامی‌هستند. امیدوارم در حضور تماشاگران با معرفت و پرشور پرسپولیسی بتوانیم یک نمایش فوق العاده ارائه بدهیم و با پیروزی گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

از مهدی عبدی در مورد تقابل با نساجی مازندران تیم شهر و استانش می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: نساجی تیم محبوب سراسر مازندران است اما در حال حاضر ما فقط باید روی گل گهر سیرجان تمرکز کنیم. پرسپولیس در طول فصل بازی به بازی پیش رفته و انشالله بعد از گل گهر به بازی با نساجی مازندران هم فکر خواهیم کرد.

در پایان از او سئوال می‌کنیم که دوست دارد گل قهرمانی پرسپولیس را بزند که می‌گوید: هر بازیکنی دوست دارد زننده گل قهرمانی باشد اما من دوست دارم تیم پرسپولیس قهرمان شود. اینکه زننده آن چه کسی باشد اولویت نیست. امیدوارم در هفته پایانی تیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد چرا که برای رسیدن به آن تمام اعضا و ارکان این باشگاه واقعا تلاش کرده و برای رسیدن به آن زحمت فراوان کشیده اند. ما لایق و شایسته قهرمانی هستیم و انشالله با حمایت هواداران و تلاش خودمان به این هدف بزرگ هم خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کوهمره جروق IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    لنگ حرفهاشو تو زمین باداور میزنه یا بدون داور؟
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    البته تو چندتا بازی حرفتون نیومد به جاش داور حرفها را زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی