نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تنش و درگیری در اردوی بانوی پیر/ ۲ چهره جنجالی یوونتوس از خجالت هم در آمدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنش بین ماسیمیلیانو آلگری و پل پوگبا در لحظاتی از بازی یووه و آتالانتا بالا گرفت و هافبک فرانسوی به مربی‌اش که دائم داد و بیداد می‌کرد، گفت: «آرام باش!»

پل پوگبا در دقیقه ۶۵ بازی با آتالانتا به زمین رفت، حدود ۱۰ دقیقه بعد از اینکه ایلینگ جونیور یووه را در زمین حریف پیش انداخت.  با این حال، آلگری خیلی زود از کرده‌اش پشیمان شد، چون پاس‌های پوگبا بی‌رمق و بی‌دقت بودند و باعث می‌شد بانوی پیر مالکیت توپ را از دست بدهد.

آلگری بعد از بازی گفت: «با ویژگی‌ها و کیفیتی مثل پوگبا، نباید توپ را در آن موقعیت‌ها از دست داد. او به من گفت، آرام باشم، اما آرامشی در کار نیست، باید در آن لحظات توپ را حفظ می‌کردیم.»

البته پوگبا از حرف‌های مربی‌اش در جریان بازی خیلی خشنود نبود و در کنار زمین، بارها سر آلگری داد زد که «آرام باش». تنش میان این دو به رختکن هم کشیده شد.

آلگری از این خشمگین بود که پوگبا نمی‌تواند توپ را در مقطع حساس بازی حفظ کند و ممکن است ضدحمله آتالانتا کار دستشان بدهد. پوگبا هم جواب او را با فریاد داد.

به هر حال، یووه توانست دوباره کنترل بازی را در دست بگیرد و در دقیقه هشتم وقت اضافه توسط دوسان ولاهوویچ برتری خود را دو برابر کرد.

بانوی پیر پنجشنبه در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان سویا خواهد بود.

تنش و درگیری در اردوی بانوی پیر/ ۲ چهره جنجالی یوونتوس از خجالت هم در آمدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی