حمله عجیب یک سارق به مدافع استقلال در پوشش هوادار؛ سر رافائل سیلوا کلاه گذاشتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افرادی که به رافائل سیلوا مدافع استقلال حمله کردند خودشان را هوادار استقلال جا زده بودند.

چند روز قبل خبر آمد که گوشی تلفن همراه رافائل سیلوا مدافع برزیلی بی‌حاشیه استقلال را در یکی از خیابان‌های پایتخت به سرقت برده اند اتفاقی که زمستان پارسال برای خسرو حیدری هم به وقوع پیوست در این رابطه اطلاعات جدید،  دقیق و البته عجیبی به دستمان رسید.

خبر سرقت را قبلاً نوشتیم اما جزئیات آن از چه قرار است؟ ظاهراً هنگامی که رافائل سیلوا از تمرین به سمت هتل باز می‌گشت یک موتورسیکلت به او نزدیک می‌شود و اصرار می‌کند که با رافائل حرف بزند. مدافع برزیلی استقلال هم کنجکاو شد تا به حرف او گوش بدهد. این موتورسیکلت سوار به سیلوا می‌گوید هوادار استقلال است و دلش می‌خواهد با او عکس بگیرد ولی تاکنون موفق به انجام چنین کاری نشده است به همین خاطر رافائل توقف می‌کند و با اصرار طرف مقابل، شیشه اتومبیل را پایین می‌دهد.

شیشه اتومبیل توسط رافائل پایین می‌آید و فرد سارق هم به بازیکن استقلال نزدیک می‌شود. رافائل بی خبر از همه جا ژست می‌گیرد تا عکس سلفی گرفته شود ولی ناگهان دزد با استفاده از پایین آمدن شیشه ماشین، گوشی سیلوا را می‌قاپد و می‌رود! رافائل برای لحظاتی شوکه می‌شود ولی دیگر کار از کار گذشته و دزد فرار کرده بود؛ البته باشگاه استقلال اقدامات قانونی را انجام داده و فعلاً منتظر است تا پیگیری‌ها به ثمر برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منصور IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    بنده خدا چقدر بدشانسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی