نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
واکنش مهم آرش برهانی به خبر برکناری از مدیریت آکادمی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که گفته می‌شد تیم‌های پایه استقلال در حال یارگیری و تغییر در جمع مربیان خود هستند حکم برکناری مدیر این آکادمی غیرمنتظره بود.

آرش برهانی پیشکسوت استقلالی ها که همزمان مدیریت آکادمی فوتبال استقلال و سرمربیگری تیم امید این باشگاه را برعهده داشت طی حکمی از سوی هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد.

این در حالی است که آرش برهانی در تازه‌ترین اظهاراتش با خبرورزشی (اینجا بخوانید) اعلام کرده بود که در دوران مدیریتش برای تیم‌های پایه نتایجی رقم خورده که طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

نتایج تیم امید استقلال همراه با آرش برهانی که دو قهرمانی طی سال اخیر بود نیز جزو افتخارات این مدیر و سرمربی جوان با تیم امید همین باشگاه بود. با این همه از نزدیکان به آرش برهانی شنیدیم که پس از شنیدن خبر صدور حکم برکناری اش از این بابت تعجب نکرده و این قبیل تغییرات را پس از تحولات مدیریتی در راس یک مجموعه طبیعی دانسته است.

اما نکته جالب توجه در صحبت های برهانی با دوستانش این بوده؛ «خوشحالم لااقل در دوران حضورم در آکادمی استقلال یادگاری خوبی برای باشگاه محبوبم باقی گذاشتم».

پس از برکناری آرش برهانی، طی حکمی از سوی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اصغر حاجیلو به عنوان مدیر جدید آکادمی منصوب و حکمش را از دست وی دریافت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • محمودکوچکی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    توکه گفتی کریمی پشت ان ایستاده چی شدپس برهانی گفتی ازجیب شخصی پول میدادکریمی چراتورانگه نداشت یکجاکارت مشکل داشته پس پیداش کن
  • استیصال IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ برکناری ! آرش خان این کری نیست حقیقت است برو استراحت کن خوش گلدی
  • پیمان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    متاسفانه استقلال وقتی نمیتونه بازیکن ستاره و در سطح ملی جذب کنه و ته مانده دیگر تیم ها را به استقلال می چپونن آخرش این میشه..یعنی هر کی یه فصل هم برای استقلال بازی کنه فردا مدعی پیش کسوتی داره و خودش رو مق میدونه پست و مدیریتی بهش بدهند..!!استقلال بازیکن بزرگ و باشخصیت میخاد که لااقل چند سال بعد روی آن سرمایه گذاری کنیم که بعد واقعا برازنده پیش کسوت باشه‌. نه یاغی و با حاشیه که بعد این مصیبت ها رو بکشیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی