اسباب‌کشی اجباری آبی‌ها به خاطر پرسپولیس؛ استقلالی‌ها مهمان شبکه ورزش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال جمعه برای تماشای بازی تیمشان باید کانال را عوض کنند.

سالیان متمادی است که بازی‌های استقلال و پرسپولیس از شبکه سه پخش می‌شود و این مسئله یک مزیت بزرگ برای دوقطب  سنتی فوتبال ایران در مقایسه با سایر مدعیان لیگ برتر محسوب می‌شود ولی از قرار معلوم استقلالی‌ها عصر روز جمعه برای تماشای بازی تیم خودشان باید کانال را عوض کنند.

با توجه به هم زمان بودن دیدارهای این هفته و اهمیت بیشتری که مسابقه پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان در تعیین تیم قهرمان فصل جاری دارد، استقلالی‌ها به احتمال فراوان برای تماشای مسابقه تیم خود برابر مس رفسنجان باید به شبکه ورزش پناه ببرند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت:  هنوز در این مورد به ما رسما چیزی اعلام نشده اما به احتمال زیاد همین اتفاق می‌افتد و مسابقه را به شبکه ورزش می‌دهند. البته ما دلمان می‌خواهد بازی از شبکه سه پخش شود و بچه‌های فوتبال برتر هم به ما گفته‌اند حتی اگر قرار شد بازی استقلال به شبکه ورزش برود حتماً اگر گلی در مسابقه ما رد و بدل شد آن را به صورت زنده در خلال برگزاری مسابقه پرسپولیس به تصویر خواهند کشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سعید پرسپولیسی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    قرار بود از شبکه پویا پخش شه چی شد ..............خخخخخخخخجججججججججج
  • ایمون زاید US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    حالا دیدین تیم دوم پایتخت هستید ،البته اگه پاس مونده بود تهران ،تیم سوم بودین کیسه کشا
  • منصور IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    باختن به دربی این درسرها را داره
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    بازی پرسپولیس خیلی مهم تروحساس ترهست به همین خاطربازی پرسپولیس شبکه ٣واستفلال شبکه ورزش وبازی استقلال تشریفاتی هست نکنه به اینم اعتراض دارید.. ازالان پیشگوی کنم بازی استقلال راپیشبینی کنم بازی یامساوی میشه یا استقلال می‌بازد ودراین بازی سه چهارپنالتی استقلال رانمی گیرند داوران همیشه این پنالتی های استقلال راپیشبینی کردم که داوران چندپنالتی استقلال رانگرفته اند🤔🤪😜😝😂😂🤣🤣هربازی چرت پرت استقلال وبازیکنانشم خودشون کوچک کردن با این حرفهای تکراری پنالتی پنالتی ومصاحبه کردنشون...
  • هادی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    بازی سپاهان هم باید پخش زنده بشه که داور راحت بازی رو برا سپاهان در نیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی