نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
درخواست عجیب امیر قلعه نویی برای ملاقات با کی‌روش؛ کجاست؟ می‌خواهم از او تشکر کنم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی و مدیرفنی فدراسیون فوتبال در جمع بزرگان جهان شرکت کردند.

امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی از روز گذشته در سمینار آنالیز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دوحه شرکت کردند.

میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و مدیرفنی فدراسیون فوتبال  درمورد برگزاری این سمینار، اظهار کرد: این کلاس از صبح روز گذشته آغاز و عصر امروز به اتمام رسید. به همین دلیل من اکنون در حال بازگشت به ایران هستم. هرچند امیر قلعه‌نویی برای حضور در قرعه‌کشی جام ملت‌ها در دوحه ماند تا در ادامه مهدی تاج و مهدی نبی نیز به وی اضافه شوند. در این کلاس سرمربیان و مدیران فنی بسیاری از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی حضور داشتند. جدا از عکس‌هایی که از دیدار ما با لیونل اسکالونی و اینفانتینو منتشر شد، گرت ساوت گیت (سرمربی انگلیس) دیدیه دشان (سرمربی فرانسه) هانسی فلیک (سرمربی آلمان) یورگن کلینزمن (سرمربی کره‌جنوبی) هاجیمه موریاسو (سرمربی ژاپن) گراهام آرنولد (سرمربی استرالیا) و ... هم دیدارهای کوتاهی داشتیم.

وی افزود: بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی با توجه به تفکر حرفه‌ای خود، درباره جام جهانی ۲۰۲۶ نیز بحث کردند. خود اینفانتینو در این جلسه حضور داشت و می‌گفت چیزهایی را که حس کردید در ۲ جام جهانی اخیر کم بود یا وجود نداشت بگویید تا پس از ارزیابی کردن آن‌ها فیفا بتواند در مسابقات آینده کارهایش را انجام بدهد.  در کل کلاس بسیار پرباری بود زیرا از تمام ظرفیت‌های کشورهای مختلف در جام جهانی قطر مثل گل زده، گل خورده، تعویض، دویدن، VAR، تکنولوژی‌ها ... آنالیز بسیار دقیق و عالی ارائه دادند.  

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا در جریان این سمینار با کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی قطر هم دیدار داشتند، گفت: کی‌روش با وجود حضور در دوحه به آن شکل در کلاس حضور نداشت اما دقایقی با دستیارش صحبت کردیم. حتی امیر قلعه‌نویی به این فرد گفت کی‌روش کجا است تا او را ببینیم و از وی بابت زحماتش برای فوتبال ایران تشکر کنیم. البته در اولین ساعت روز اول کلاس من از راه دور دیدم روی یک صندلی نشسته اما فرصت نشد با هم دیدار کنیم.

ماجدی درخصوص تماشای دیدار آرسنال و نیوکاسل در کنار آرسن ونگر،  توضیح داد: او ۲۲ سال است سرمربی آرسنال بوده و مانند یک پدر که به فرزندش نگاه می‌کند، به تماشای بازی این تیم مشغول شده بود. بسیار با علاقه به این بازی نگاه می‌کرد.

این مطلب را هم بخوانید: عکس| تی‌شرت قلعه‌نویی در دیدار با رئیس فیفا و سرمربی قهرمان جهان سوژه شد/ انتظارمان از سرمربی «تیم ملی ایران» بالاست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ابرام US ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    کرده گلو پر زباد «قندلیِ » روزگار ..... فصل زمستان گذشت لیک نیامد بهار ========================================================================= پیرهن فلفلی ٬ غبغب پر کرده باد .... بطن چنان ملتهب ٬ خُلقِ بدِ ما ندگار ======================================================================== حضرت اینفانتینو٬« ونگر» و آرسن لوپن ... جمع شده «کل یوم» ٬ جور شده روزگار ========================================================================= لوطی این روز ها٬ سر به پیِ اجنبی.... «کار لوس» بیچا ره را ٬ جوید و سا زد شکار =========================================================================== « قندلی» ام قندلی ٬ بخشش من را ببین .... «کیروشِ» بد اجنبی ٬ «پورِ» بد روزگار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی