طعنه سنگین پیشکسوت سرخ‌ها به جذب یک بازیکن/ می‌ترسم این باشگاه را به سیرک تبدیل کنید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه پیوستن ستاره مطرح برزیلی به یکی از تیم‌های لیگ جزیره خبرساز شد.

نیمار جدیدترین نامی است که به نیوکسل گره خورده و صحبت از پیوستن او به این تیم لیگ برتری می‌شود. ستاره ۳۰ ساله برزیلی روزهای خوشی را در پاریس نمی‌گذراند و حتی هواداران تیم بیرون خانه‌اش جمع شده‌اند و علیه او شعار داده‌اند.

پی‌اس‌جی فصل ناامید کننده‌ای داشته و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شده و نمایش‌هایش در لیگ فرانسه نیز کمتر شور و هیجان آفریده است. به این ترتیب، مدیران باشگاه قصد خانه‌تکانی بزرگی را دارند و نیمار هم در فهرست فروش قرار گرفته. نیوکسل یکی از معدود باشگاه‌هایی است که توان مالی لازم را برای خریدن او و پرداخت دستمزد کلانش دارد.

گری نویل در پادکست خود به این شایعات واکنش نشان داد و گفت از این جابه‌جایی می‌ترسد، چون نیمار پتانسیل به هم ریختن و به حاشیه بردن هر تیمی را دارد: «این جور خریدها من را تا سر حد مرگ می‌ترساند. نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی فکر می‌کنم ادی هاو ناگهان با یک جور سیرک روبرو می‌شود. او الان به سیرک احتیاج ندارد. به این فکر کنید که نیوکسل در حال حاضر چه شکلی است، دارند یک تیم می‌سازند، دارند پی‌ریزی را درست انجام می‌دهند.»

طعنه سنگین پیشکسوت سرخ‌ها به جذب یک بازیکن/ می‌ترسم این باشگاه را به سیرک تبدیل کنید!

مدافع سابق یونایتد و تیم ملی انگلیس که اکنون مفسر شبکه اسکای اسپورتس است، ادامه داد: «کاری که نمی‌خواهی انجام دهی، به هم ریختن روند ساخت تیم است. هواداران الان واقعا پشت تیم هستند، پشت مربی هستند. بالاخره در یک مقطع به این نیاز پیدا می‌کنند که سراغ خریدن اسم‌های بزرگ بروند و ادی هم باید در یک مقطعی شجاع باشد و سراغ این کار برود.»

خود ادی هاو، مربی نیوکسل نیز هشدار داده، باشگاه باید در مورد خریدن بازیکنان جدید بسیار با دقت عمل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی