۲
بعد از قهرمانی دو پرسپولیسی/ ۴ ستاره ایرانی در جست و جوی جام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ بازیکن لژیونر فوتبال ایران فرصت قهرمانی با تیم های باشگاهی‌شان را در فوتبال اروپا دارند.

چند هفته قبل صادق محرمی ستاره ایرانی باشگاه دیناموزاگرب موفق شد قهرمان این فصل لیگ کرواسی شود. بعد از صادق نوبت به یک لژیونر پرسپولیسی دیگر یعنی احمد نوراللهی رسید. احمد نور که ۴ بار با پرسپولیس در فوتبال ایران به قهرمانی در لیگ رسیده بود، چند روز قبل موفق شد به همراه شباب الاهلی قهرمان این فصل لیگ امارات شود.

به غیر از این دو بازیکن که هر دو ملی پوش هم هستند، ۴ ستاره دیگر تیم ملی هم این فرصت را دارند تا بتوانند در هفته های باقی مانده تا پایان فصل به همراه تیم هایشان عنوان قهرمانی را بدست بیاورند و یک افتخار بزرگ را به کارنامه دوران فوتبالشان اضافه کنند.

پورتو تیم دوم جدول پرتغال، در تعقیب بنفیکاست. با این حال فاصله ۴ امتیازی ، شانس پورتو را برای قهرمانی کمتر خواهد کرد. احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی هم در ترکیب آ.ا.ک آتن، امیدوار به قهرمانی یونان هستند. آ.ا.ک آتن در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر نسبت به  پاناتینایکوس صدرنشین جدول یونان است و شانس اول قهرمانی به حساب می آید.

فاینورد هم با علیرضا جهانبخش، این هفته توانست ۲-۰ اکسلسیور را ببرد و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرد. فاینورد فقط یک برد از سه بازی آینده می‌خواهد تا قهرمانی اردیویسه را قطعی کند و علیرضا جهانبخش، به اولین قهرمانی خود در یک لیگ معتبر اروپایی برسد. جهانبخش قبلا با نایمخن، قهرمان لیگ دسته دوم هلند شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امین IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    باسلام . وقتی که میای پرسپولیس باید رو عضلات کول و بازوهات کار کنی چون قهرمانی و افتخار دست از سرت بر نمیداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی