نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
۰ |
۰
چرا هالند به جای رئال مادرید به منچسترسیتی پیوست؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند پس از استفاده از سیستم امتیازدهی بین منچسترسیتی و سایر باشگاه‌هایی که به دنبال امضای او بودند، تصمیم گرفت به این تیم بپیوندد.

ارلینگ هالند از تابستان گذشته که به لیگ برتر پیوسته طوفان به پا کرده اما این تصمیم را ساده نگرفت. نشریه تایمز فاش کرد که این بازیکن ۲۳ ساله زمانی که تصمیم به ترک بوروسیا دورتموند گرفت، از سیستم امتیازدهی برای تعیین باشگاه جدیدش استفاده کرد.

باشگاه‌های مختلفی از جمله رئال مادرید و بارسلونا به این گلزن علاقه‌مند بودند. هالند و تیمش، که متشکل از پدرش و مینو رایولا بود، هر تیم را بر اساس چندین دسته مختلف رتبه‌بندی کردند. طبق گزارش‌ها، این دسته‌ها شامل رقابتی بودن، ظرفیت ورزشگاه و میزان نیاز باشگاه به یک مهاجم بود. نیاز من‌سیتی به شماره ۹ چیزی است که آنها را برای هالند بسیار جذاب کرده بود و امتیاز ۱۰/۱۰ را در رده‌بندی تیم هالند از آن خود کردند. در مقایسه، رئال مادرید با حضور کریم بنزما تنها رتبه ۵ از ۱۰ را به دست آورد.

شایعه شده که رئال مادرید سال آینده برای جذب هالند بازخواهد گشت زیرا بنزما دوران اوج را پشت سر گذاشته است. اما گفته می‌شود هالند از دوران حضورش در منچستر به قدری لذت می‌برد که وسوسه کردن او برای بردنش به برنابئو بسیار دشوار است.

این مهاجم قدرتمند در اولین فصل خود در لیگ برتر رکوردشکنی کرده و در حال حاضر در ۳۲ بازی لیگ ۳۵ گل به ثمر رسانده. تیم پپ گواردیولا برای یک فصل تاریخی به میدان می‌رود و به کسب یک سه‌گانه باورنکردنی نزدیک‌تر شده است.

این مطلب را هم بخوانید: تغییرات استثنائی و شگفت‌انگیز ارلینگ هالند در طول زمان/ تبدیل شدن از نوجوانی لاغر به ترمیناتور به لطف دل و جگر گاو و قوانین بسیار سخت‌گیرانه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی