نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جایگاه غیرمنتظره کیانوش رستمی در قهرمانی آسیا/ ۲ مدال برنز برای وزنه‌بردار ایرانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران موفق به کسب دو مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

در ادامه رقابت دسته ۸۹ کیلوگرم در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی، کیانوش رستمی و مصطفی جوادی دو ملی‌پوش ایران به همراه ۹ ورزشکار دیگر به روی تخته رفتند.

کیانوش رستمی که در حرکت یک‌ضرب در رده چهارم ایستاده بود، کار خود در دوضرب را با مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی آغاز کرد. او در تلاش‌های دوم و سوم، دو بار پیاپی موفق به مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی نشد و در رده یازدهم حرکت دوضرب ایستاد. رستمی در مجموع نیز با ۳۵۱ کیلوگرم به مقام هشتمی دست یافت.

همچنین میر مصطفی جوادی در نخستین تلاش خود در دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی شد. او در دو ضرب وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را به طور صحیح بالای سر نگه داشت، اما در تلاش سوم نتوانست در مهار وزنه ۲۱۱ کیلوگرمی ناکام ماند و با رکورد ۲۰۵ کیلوگرم به مدال برنز این حرکت رسید.

جوادی در مجموع نیز با ۳۶۴ کیلوگرم در رده سوم ایستاد و دومین مدال برنزش را کسب کرد.

کاروان اعزامی ایران تاکنون موفق به کسب ۲ طلا و یک نقره توسط حسین سلطانی، ۲ مدال برنز توسط فاطمه کشاورز و ۲ برنز توسط میرمصطفی جوادی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    این آقای کیانوش رستمی سالهاست که نتونسته روسکو قراربگیره دیگه چه اصراری هست که ایشون بره تومسابقات،بابایکی دیگه روامتحان کنیدایشون که هیچ مربی روهم قبول نداره ومیگه مربی نمی خوام ،مربی نمی خوادهیچ نتیجه ای هم برای وزنه برداری نداره دیگه با انتهای خط رسیده بایدکنارگذاشته بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی