نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دل و دماغی برای کری خواندن وجود ندارد/ دربی جام حذفی فوق‌العاده جنجالی می‌شود/ رفتن یحیی از پرسپولیس اشتباه بزرگی است!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مجید یاسر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون می‌گوید کلید قهرمانی پرسپولیس، بردن گل گهر است.

مجید یاسر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که اخیرا بازی در سریال پرطرفدار نون خ را پشت سر گذاشت، به شدت فوتبالی و البته پرسپولیسی است. یاسر که بازی‌ها را به دقت دنبال می‌کند، در سریال نون خ با افرادی کار می‌کرد که اکثرشان استقلالی هستند. با این حال مجید در کری خواندن به هیچ وجه کم نمی‌آورد و به گفته خودش حریف همه رفقای استقلالی‌اش می‌شود. پرسپولیس که فعلا صدرنشین لیگ برتر به حساب می‌آید، تنها به ۲ برد دیگر نیاز دارد تا بتواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را در این فصل به دست بیاورد. قهرمانی که اگر اتفاق بیفتد، ششمین قهرمانی پرسپولیس در ۷ فصل اخیر خواهد بود. با یاسر در خصوص پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و البته جام حذفی و سایر اتفاقات پیرامون این تیم گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس فقط ۲ بازی تا قهرمانی فاصله دارد. شرایط تیم را در این روزها چطور می‌بینی؟

خب پرسپولیس این روزها بسیار تیم سرپا و آماده ای است. بعد از باخت دقایق پایانی مقابل سپاهان، تیم یکدل شد تا بازی‌ها را ببرد. اتفاقی که رخ داد و در سال جدید پرسپولیس همه بازی‌های خودش را با پیروزی پشت سر گذاشت. در اینکه پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد و یحیی هم مربی بسیار خوبی است،شکی نیست. با این حال نباید به سادگی از کنار نقش کریم باقری،سیدجلال حسینی و افشین پیروانی هم گذشت. آن‌ها تاثیر زیادی در بازگشت پرسپولیس به لیگ داشتند. حضور این افراد با این سابقه درخشان در فوتبال باعث شد تا حواشی از پرسپولیس دور شود. ببینید این هفته از لیگ خیلی تعیین کننده است. به نظرم استقلال نمی‌تواند در دو بازی آینده خود به برتری برسد و عملا شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت. سپاهان و پرسپولیس بازی‌های راحتی نخواهند داشت. به خصوص پرسپولیس که باید به مصاف تیم پرمهره گل گهر برود. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس از بازی با گل گهر ۳ امتیاز را بگیرد، قهرمان خواهد شد و کار سختی برای بردن نساجی نخواهد داشت. ولی اگر نتواند مقابل گل گهر پیروز شود، دوباره همه چیز به دست سپاهانی‌ها خواهد افتاد و کار برای پرسپولیس خیلی سخت خواهد شد.

با این شرایط به نظرت پرسپولیس قهرمان این فصل خواهد شد؟

خب من که از خدایم است پرسپولیس قهرمان شود و دوست دارم تیم مورد علاقه ام جام را بالای سر ببرد. با این حال برد مقابل گل گهر کلید قهرمانی این فصل خواهد بود. کار سخت است ولی همه چیز دست پرسپولیس است و بچه‌ها فقط دو گام تا قهرمانی فاصله دارند. با همه این شرایط به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

استقلال خیلی روی فرم بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این تیم برنده دربی می‌شود. خودت فکر می‌کردی که پرسپولیس دربی را ببرد؟

دقیقا قبل از دربی من جایی صحبت کردم که پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده می‌شود. تحلیلم این بود که اولا شرایط دربی فرق می‌کند و به بازی‌های قبلی اصلا ربطی نخواهد داشت. دوما پرسپولیس بازیکنان باتجربه بیشتری نسبت به استقلال دارد. به خصوص در خط دفاعی و دروازه بان شرایط پرسپولیس بهتر از حریف بود و این موضوع باعث برتری پرسپولیس شد.

به نظرت در جام حذفی هم دوباره شاهد دربی خواهیم بود؟

من فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و دربی را در فینال خواهیم دید. این بازی اما کمی با بازی لیگ متفاوت خواهد بود. استقلال دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و به نوعی بازی مرگ و زندگی برای این تیم و بازیکنانش خواهد بود. پیش بینی من این است که بازی بسیار پربرخورد خواهد شد و حتی احتمال دارد که اخراجی داشته باشیم. نمی‌شود از حالا برنده را پیش بینی کرد ولی من فکر می‌کنم باز هم پرسپولیس شانس بیشتری برای بردن آن بازی خواهد داشت. در مجموع من فکر می‌کنم اگر دو تیم به فینال برسند،یک بازی بسیار جنجالی را شاهد خواهیم بود.

دل و دماغی برای کری خواندن وجود ندارد/ دربی جام حذفی فوق العاده جنجالی می شود/ رفتن یحیی از پرسپولیس اشتباه بزرگی است!

تو امسال در سریال نون خ حضور داشتی که اکثر عوامل کار استقلالی هستند. در پشت صحنه برای تو کری نمی‌خواندند؟

خب بله سعید آقا خانی،سیروس میمنت،هومن حاج عبداللهی، حمیدرضا آذرنگ و خیلی دیگر از بچه‌های این سریال استقلالی بودند. با این حال ما در شرایط خیلی سختی این فصل را فیلمبرداری کردیم و واقعا کسی به فوتبال فکر نمی‌کرد. اکثر بچه‌ها هم با وجود اینکه خیلی فوتبالی بودند ولی بازی‌ها را دنبال نمی‌کردند. شرایط خاصی بود ولی کری خوانی وجود نداشت.

به نظرت بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی بود؟

مگر می‌شود از این تیم یک نفر را انتخاب کرد. همه عالی بودند و به خصوص بعد از عید نمایش بسیار خوبی در بازی‌ها داشتند. از بیرانوند درون دروازه که برای خودش یک تیم است گرفته تا خط دفاعی وهافبک‌ها و مهاجمان همه عالی بودند. من واقعا نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

با نتایجی که تا الان بدست آمده به نظرت گل محمدی برای فصل آینده باید بماند یا پرسپولیس نیاز به تغییر دارد؟

به نظرم یحیی در این چند سال عالی کار کرده و حضورش خیلی به تیم کمک خواهد کرد. پرسپولیس هم به اعتبار گل محمدی مخصوصا در سطح آسیا کمک زیادی کرده و من فکر می‌کنم این دو لازم و ملزوم هم هستند. رفتن یحیی پرسپولیس را وارد یک چالش بزرگ خواهد کرد و فقط همان گزینه‌هایی که برای جانشینی او مطرح شود، کلی حاشیه برای تیم ایجاد می‌کند. نظر من ماندن یحیی است چون عالی کار کرده و نیازی برای تغییر وجود ندارد.

در هفته‌های اخیر و بعد از صدرنشینی پرسپولیس دوباره داستان‌های مربوط به تیم حکومتی، وزیر پرسپولیسی و اینکه می‌خواهند این تیم را قهرمان کنند، مطرح شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

ببینید این حرف‌ها که اصلا درست نیست. با این حال هر کری خوانی الان تیم را وارد حاشیه می‌کند. من به شخصه با اینکه پرسپولیسی هستم ولی برای هواداران استقلال و سایر تیم‌ها هم احترام زیادی قائل می‌شوم. فقط آرزو می‌کنم که به دور از حواشی و اتفاقات بد مردم بتوانند این دو بازی را با آرامش تماشا کنند و لذت ببرند. واقعا دل و دماغی برای کری خواندن وجود ندارد. مشکلات اقتصادی و معیشتی خیلی مردم را اذیت می‌کند و من از ته دلم آرزو می‌کنم بهترین اتفاقات برای مردم سرزمینم رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حلال وحروم IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    مجید یاسر کجا هنرپیشه مطرح سینماست؟!
    • شهاب IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      بله دفیقا
    • شهاب IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      بله دفیقا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی