جدایی قطعی مظلومی، افضلی و مومنی از استقلال/ کریمی برای ماندن باید تعهد بدهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی ۳ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال قطعی شده و ۱۰ روز دیگر این نفرات دیگر سمتی در باشگاه نخواهند داشت.

مدت‌ها است که از طرف سازمان خصوصی سازی عنوان می‌شود که تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال از ابتدای خرداد ماه قطعی است اما هیچ یکی از سئولان به صراحت اشاره نکردند کدامیک از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال رفتنی هستند و کدامیک ماندنی.

خبرنگار خبرورزشی طی روزهای اخیر کسب اطلاع کرد که تغییرات در هیات مدیره به یک نفر منجر نخواهد شد و کل نفرات از این باشگاه جدا خواهند شد. مهدی افضلی، پرویز مظلومی و محمد مومنی نفراتی هستند که از این باشگاه جدا خواهند شد؛ ضمن آنکه علی فتح‌الله‌زاده نیز چند هفته قبل از سمت خود در هیات مدیره باشگاه استعفا کرد.

تنها فردی که هنوز ماندن یا رفتنش قطعی نیست حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال است. کریمی چندی پیش به وزارت ورزش قول داد تا روزی که در باشگاه بماند مشکلات را حل خواهد کرد اما برای ماندن در استقلال باید تعهد بدهد تا این باشگاه مجوز حرفه‌ای فصل آینده را دریافت کند.

استقلال در فصل پیش با وجود قهرمانی در لیگ برتر به دلیل بدهی استراماچونی نتوانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیای امسال را کسب کند اما مدیران وزارت اقتصاد قصد دارند ۳ عضو اقتصادی را در هیات مدیره این باشگاه قرار بدهند که با ارتباطات خود بار مالی را از روی دوش این باشگاه بردارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    حجت کریمی هم باید برود ما هواداران او نمیخایم هادی طباطبائی رو مدیرعامل کنید
  • کیوان IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    خدایا شکرت روزمونو ساختی عجب خبر خوشی دادی،اینا بود و نبودش فرقی نداشت خاصیتشون چی بود؟ همون بهتر که رفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی