نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۱ |
۰
چرا وزارت ورزش جلسه مجمع عمومی سرخابی‌ها را وتو کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از سوی سازمان خصوصی سازی تعیین شده بود را تغییر داد.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که با ابلاغ رسمی این سازمان مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس روز شنبه ۳۰ اردیبهشت به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح برگزار خواهد شد، اما این زمان از سوی وزارت ورزش و جوانان تغییر کرد.

محسن معتمدکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت:« مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به منظور ترمیم و تکمیل اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی برگزار خواهد شد و این موضوع از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی اعلام شده است.»

اما چرا زمان مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان تغییر کرد؟

واقعیت این است که تیم های استقلال و پرسپولیس تا ۱۰ یا ۱۱ خرداد درگیر بازی های جام حذفی خواهند بود و ممکن است، تغییر اعضای هیئت مدیره در آخر اردیبهشت ماه موجب ایجاد حاشیه در اردوی دو تیم شود. به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع عمومی دو باشگاه تصمیم گرفت، زمان تخصیص داده شده از سوی سازمان خصوصی سازی را تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    وزارت ورزش حق داره مبادا تمرکز تیم خاص بهم بخوره اما اینهمه بلا سر مجموعه استقلال آوردن گشتن دنبال ۵ میلیارد دربازی های حساس استقلال تغییرات پی در پی نفرات بازجویی فتح ا....زاده و مظلومی در فوتبال برتر و قربانزاده و....استقلال زیر نظر رژیم غاصب بود که اینهمه ماجرا رو روشون پیاده کردید و به فکر تمرکز تیم نبودید وزیر محترم اونوقت هم جلو اینکارا رو می گرفتید و به قربانزاده می گفتید استقلا ل در شرایط حساسیه و تمرکزشون بهم می ریزه بندازید بعد از اتمام لیگ و حذفی ،هر شبکه ای ماجرای استقلال بود ایرادی نداره استقلال هم خدایی داره که خودش رسیدگی کنه از اینهمه ظلمی که در حقش روا داشتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی