نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دلیل افت کاپیتان استقلال از دید رقیب حجازی؛ این بازیکن که جدا شد.../ من و ناصر نه دعوا می‌کردیم و نه پرخاشگر بودیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت: هزاران بار دربارۀ نقاط منفی نداشتن رقیب دروازه بانی برای حسینی حرف زده‌ام چون این را همه می‌دانند که دروازه‌بانی که رقیب جدی نداشته باشد افت می‌کند.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتقادهای اخیر به سید حسین حسینی (دروازه‌بان تیم استقلال) اظهار داشت: این دروازه‌بان در طول این فصل در حدود هفت یا هشت دیدار واقعا خوب بود و استقلال تعدادی از بردهایش را مدیون این دروازه‌بان است. ما هر زمان که خوب بوده تعریفش را کرده‌ایم و هرجا لازم بوده انتقاد هم صورت گرفته است.

وی افزود: حسینی در سه بازی اخیر روحیه و آمادگی جسمانی خوبی نداشت. متاسفانه شرایط برای حضور او درون دروازه استقلال مهیا نیست البته می‌توان این را به مربی دروازه‌بانی حسینی هم ربط داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: در چنین شرایطی حضور یک پزشک روانشناس کنارتیم خیلی مهم است. کسی که بتواند به دروازه‌بان روحیه بدهد. معتقدم اگر مربی دروازه‌بانی خیلی هم به لحاظ فنی نتواند کمکی به دروازه‌بان بکند اما باید بتواند با او حرف بزند. گاهی اوقات ۱۰ دقیقه حرف زدن با یک دروازه‌بان بیشتر از ۱۰ ساعت تمرین تاثیرگذار است. حسینی دروازه‌بانی نیست که بخواهیم به او نکات فنی را یاد بدهیم او تجربه فنی دارد ولی روحیه ندارد.

دلیل افت کاپیتان استقلال از دید رقیب حجازی؛ این بازیکن که جدا شد.../ من و ناصر نه دعوا می‌کردیم و نه پرخاشگر بودیم

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا نداشتن رقیب جدی روی عملکرد حسینی تاثیر منفی داشته یا نه توضیح داد: هزاران بار در این باره صحبت کرده‌ام که برای ترقی یک دروازه‌بان باید یک رقیب همسطح کنار دستش باشد. رفاقت و رقابت سالم بین دو دروازه‌بان باعث پیشرفت هر دوی آنها می‌شود. مثل من و ناصر (زنده یاد حجازی).

وی اضافه کرد: من و حجازی هم رفاقت داشتیم هم رقابت سالم. نه دعوا می‌کردیم و نه پرخاشگری بین ما بود. هر دوی ما هم در تاج و هم در تیم ملی موفق بودیم و بازی می‌کردیم.

دلیل افت کاپیتان استقلال از دید رقیب حجازی؛ این بازیکن که جدا شد.../ من و ناصر نه دعوا می‌کردیم و نه پرخاشگر بودیم

مربی اسبق دروازه‌بانان تیم ملی خاطرنشان کرد: از همان زمان که محمد رشید مظاهری از استقلال رفت حسینی ضعیف و ضعیف‌تر شد. او درست زمان خوب است که یک رقیب همسطح کنار دستش باشد. خیلی حرفا هست که باید در این باره زده شود اما با این وضعیت، حسینی فقط روز به روز افت می‌کند و با توجه به دو سه بازی مهم باقیمانده باید او را از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار بدهند.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که آیا حسینی با این وضعیت در فصل آینده به درد استقلال میخورد یا نه تاکید کرد: قطعاً باید یک دروازه‌بان جوان، سرحال و سرپنجه به استقلال بیاید اما حسینی هم باید حفظ شود. وجود یک دروازه‌بان با تجربه مثل حسینی کنار یک گلر جوان و خوب می‌تواند ترکیب عالی را برای دروازه‌بانی استقلال به وجود بیاورد. چون حسینی در رقابت شرایطش بهتر می‌شود بنابراین می‌تواند یک دروازه‌بان ذخیره خوب برای استقلال به شمار برود.

بازیکن سالهای گذشته استقلال همچنین درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست، استقلال که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد پس باید تلاش کند تا با نتیجه ای درخور نامش لیگ را تمام کند. البته مس رفسنجان هم تیم جنگنده و خوبی است که می‌تواند برای تیم‌هایی مثل استقلال دردسرساز باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • رامین تاج IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    منصور رشیدی یکبار سال 99 علیه حسینی مصاحبه کرد حسینیم بهش پیامک داد تهدیدش کرد که رشیدی اومد مصاحبه کرد گفت من هرقدر از رحمتی انتقاد میکردم ازمن تشکر میکرد ولی حسینی به من توهین کرده در حد لباس استقلال نیستو... خلاصه این دونفرو با میانجگری باهم آشتی دادن ازون روز رشیدی هربار حسینی با سوتیهاش باعث ازدست رفتن جام یا عدم نتیجهگیری تو بازیهای حساس یادربی میشه میاد ازش حمایت میکنه حتی 6تای انگلیسم میگفت تقصیرش نیست!!! حسینی پیجهای بزرگ استقلالیو که باادمیناشون در ارتباطه تقریبا تمام پیشکسوتا ومنتقدای اهل مصاحبه هم تطمیع کرده ولیدرهاروهم همشونو اورده زیر پروبال خودش توورزش سه هم که هفتگی براش مطالب اختصاصی میزنن و تبدیل شده به هیولای درون استقلال
  • تاجی اصیل IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    یه سری پیجو کانال هستن که 6ساله حسینی اینهمه سوتی داده اینهمه جامو پرونده و همیشه ازش حمایت میکنن یه سری رسانه هم مثل ورزش سه هر روز به شکل تابلو براش مطلب کار میکنن با سردبیر استقلال جوانم که رفیقه یه سری پیشکسوتم هستن که اهل مصاحبن ایناهم اوایل انتقاد میکردن بلافاصله حسینی تهدیدشون میکرد شکایت میکنمو ازینخرفا که یکدفعه همشون شدن حامیش نمونش همین رشیدی... بشینید ببینید جامحذفی همازمون میگیرهو بازم رشیدی حمایتش میکنه
  • تاج آسیا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    بدترین دروازبان تاریخ استقلال که اونقدر نفوذش تو باشگاه زیاده و رسانه ایو مجازیش قویه که مطمئن باشید جام حذفیم میپرونه و بعدش تمدید میکنه
  • ۳۴۳ IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    آقای رشیدی درست که شما پیشکسوت و قابل احترام هستید ولی قبل از مصاحبه کمی تحقیق کنید
  • فقط آبی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    حسینی در زمان اوجش هم دروازبان مطمئنی نبوده و نیست
  • کیوان IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    کاملا با حرفاش موافقم.حسینی افت شدیدی کرده برای اینکه به روزهای اوجش برگرده نیاز به رقیب داره انگیزه و تلاش لازم رو نداره چون میدونه تو روزای بدشم جانشینی نداره و در هر حال خودش گلر ثابت تیمه، استقلال برای فصل باید یه گلر تاپ جذب کنه چون یه گلر خوب خیلی تو قهرمانی تیم تاثیر گذاره
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    به این حرفها نیست. الان بیرانوند رقیب هم سطح داره؟
  • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حسینی فقط ادعا داره.با چار تا کلین شیت همه گول خوردن .زیرآب سید رحمتی رو هم زد.تا الان هم که اومد بالا بخاطر مدافعان خوب بود سیلوا و عارف و سیاوش یزدانی ..دروازبان باید یه پرستیژ و اعتماد به نفس داشته باشه که این آقا نداره..درزمین فوتبال بازیکن دیگر هم دل شون به دروازبان تبم قرص میشه ولی در استقلال مشکل استقلال اینه که در چهل سال گذشته بازیکن بزرگ و ستاره ودر سطح ملی نگرفتیم متاسفانه در جذب بازیکن بزرگ ضعیف عمل کردیم‌ .تیم رقیب مون لنگ حالا به هر دلیلی با برخوداری از لابی و دلال های بازیکن یابی با پول خوب، نفوذش در کشور و حمایت های حاکمیتی و..در چهل سال اخیر تونسته بهتر از استقلال عمل کنه..باز تکرار میکنم استقلال چندبازیکن بزرگ و ملی میخادتا داخل زمین علاوه بر اجرای کار گروهی حداقل یکی شون نقش بزرگتر را درتیم ایفا کنه و در اختلافات درون زمین(بغیر از فنی) هر کی یه ساز نزنه..البته اگر زور استقال به لنگ حکومتی در جذب بازیکن نمیرسه باید بازیکن تاپ خارجی بگیریم ولی الویت مون باید ستاره های ملی داخلی باشه.البته نقش رسانه و تلوزیون در اتحاد و هم دلی موفقیت تیم هم مهمه همون جور که برای لنگ..
  • کامران زارعی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    درود بعضی از پیشکسوتان نمیتونند حرفهاشون رو درست بفهمانند، ذر ابتدا همه تاجیها میدونند سید هنوز نفر اول گلرها ست گلی که تو در بی، با اینکه سیلوا اشتباه کرد ولی اگر حردانی حتی جلوی سید نبود توپ مستقیم تو دستهای سید بود، گلی که از صنعت خورد بازهم به پای سیلوا خورد و کم ونه کرد:انشالله گلر سابق استقلال پور حمیدی بیاد، رقیب خوبی می‌شه و سید کماکان گلر اول خواهد بود راستی با کاری که افشاریان و تاج وباباهاشون انجام دادن 'سپاهان قهرمان لیگ میشه اس اس هم قهرمان جام حدفی:لنگیها هم مدال هاشون آفتابه های سرخ
  • رضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حسینی رقیب هم داشت باش همون هست که هست الان بیرانوند رقیب دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی