نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
راز حرف‌های امیدوار کننده وزیر ورزش و جوانان در مورد عدم حذف استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان یک بار دیگر تاکید کرد که استقلال هنوز از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است.

حمید سجادی به صراحت یک بار دیگر گفت هنوز تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است. البته حرف او بی منطق نیست، به این خاطر که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار نظر رسمی در مورد تایید مجوز حرفه‌ای تیم‌ها نداشته است و در اطلاعیه‌ای رسمی نام تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای کسب نکردند را اعلام خواهد کرد که طبیعی است نام استقلال هم در میان آنها باشد. به این خاطر که تیم استقلال از فورجه‌ای که برای پرداخت بدهی‌ها داده شد، استفاده نکرد.

اما چرا با این وجود باز هم وزیر ورزش تاکید می‌کند که استقلال از لیگ قهرمان آسیا حذف نشده است. در حالی که اگر در این باره با مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال آسیا صحبت کنید، می‌گوید که استقلال شانسی برای ورود به جدول بازی‌ها ندارد.

گفته می‌شود وزیر ورزش  جوانان از مهدی تاج در خواست کرده در نشست هیئت مدیره کنفدراسیون فوتبال آسیا از نفوذ خود به عنوان نایب رئیس استفاده کند و مانع از حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا شود. نفوذی که پیش تر موجب شده بود کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران از حال تعلیق در آید.

آیا مهدی تاج در صحبت‌هایی که با اعضای هیئت مدیره کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته موفق به انجام این کار شده است؟ باید کمی صبر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    با افکارشون بازی کن تا تب لیگ‌ با تموم شدنش بخوابه و وزیر بگه حذف نشده معاون بگه حذف شده . در نهایت تو تعطیلات لیگ به هواداری که گوشش به شنیدن خبر حذف عادت کرده خبر رسمی حذفو بده.اینجوری با ارامش بی کفایتی مدیرامون رو میگذرونیم بدون جنجال ،بدون حاشیه ، این یعنی سیاست.البته از نوع ایرانی اسلامیش.
    • حامی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      لطفاً با احساسات هواداران بازی نکنید متاسفانه استقلال از آسیا حذف شده جناب وزیر یا اطلاع دقیق نداره یا بهش اطلاعات غلط دادن و این بده
  • علمدار سینایی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    متاسفانه دروغ پشت دروغ کی راست میگه ما هواداردیگه نمیدونیم کی راست میگه کی دروغ میگه واقعا امسال تیم استقلال مسخره وزارت ورزش کشورشده فقط دلم به حال پر افتخار ترین تیم ایران در اسیا تاج کبیر میسوزه اخ از بخت این باشگاه وهوادارانش که بازیچه دست ئزارت ورزش شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی