نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کلوب| تیم‌های ملی کبدی بدنبال تکرار مدال در بازی‌های آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کبدی ایران گفت: تیم ملی کبدی به دنبال تاریخ سازی دوباره در بازی‌های آسیایی است و می‌خواهیم مسابقات اندونزی را هانگژو تکرار کنیم.

عباس اورسجی در ارومیه درخصوص برنامه‌های آتی کبدی در کشورمان گفت: بعد از مدت‌ها وقفه، لیگ کبدی دوباره آغاز خواهدشد ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، توجه به رده‌های سنی و برگزاری اردوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو از برنامه‌های اولویت‌دار فدراسیون است.

وی اضافه کرد: بعد از قهرمانی کبدی کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا و توجه ویژه جامعه ورزش به این رشته، بدنبال تاریخ سازی دوباره هستیم و تلاش خواهیم کرد در هانگژو نیز افتخارآفرینی کنیم.

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا درخصوص برنامه‌هایش در آسیا هم گفت: مهم ترین برنامه، ترمیم و تدوین اساسنامه کنفدراسیون کبدی آسیا به عنوان اولویت است و بعد از آن انتخابات هیات رئیسه و مدیران کنفدراسیون و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بخش آقایان و بانوان و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی درخصوص داوران از دیگر برنامه‌هایم در آسیا است.

اورسجی به میزبانی شایسته استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه از مسابقات قهرمانی جوانان جهان هم اشاره کرد و افزود: باید از مسئولین این استان تمجید و تشکر کنیم که توانستند به بهترین کیفیت این رقابت‌ها را برگزار کنند.

سینا افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی