نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
درخواست هواداران پرسپولیس از ستاره سابق؛ برگرد به تیمت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ ستارگان قطر در حالی با قهرمانی الدحیل به پایان رسید که تیم الاهلی با داشتن دو لژیونر ایرانی در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

پس از پایان رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، محمد حسین کنعانی‌زادگان ستاره خط دفاعی الاهلی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «باز هم یک سال دیگه از عمر فوتبالی من گذشت. خدا رو شکر می کنم تو این دو سال که در خدمت الاهلی قطر بودم بهترین عملکردم رو داشتم. گلزن‌ترین مدافع لیگ قطر هم شدم ولی هم چنان دنبال پیشرفت و چالش‌های جذاب و سخت در فوتبال هستم. باید تشکر کنم از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم که در کنار هم یک فصل دیگه رو پشت سر گذاشتیم و به امید روزهای خوب...»

این دل نوشته محمد حسین کنعانی‌زادگان یک پیام روشن داشت و آن هم این بود که قرارداد این مدافع ملی پوش ایرانی با الاهلی قطر به پایان رسیده و این پُست نیز به عنوان متن خداحافظی باید تلقی شود!

مدافع ایرانی الاهلی که پنالتی زن اول این تیم نیز در فصل تازه به پایان رسیده لیگ ستارگان قطر محسوب می شود، اعلام کرده که دنبال پیشرفت و چالش‌های جذاب و سخت در فوتبال است!

همین متن باعث شد هواداران پرسپولیس نیز تصور کنند محمد حسین کنعانی‌زادگان قصد خداحافظی از الاهلی و حتی لیگ ستارگان قطر را دارد. بر همین اساس هواداران پرسپولیس (تیم سابق محمد حسین کنعانی‌زادگان) به صفحه شخصی مدافع ملی پوش کشورمان حمله کرده و از او درخواست مشابهی داشتند: حسین جان! برگرد به تیمت...

مرداد ماه سال ۱۴۰۰ بود که محمد حسین کنعانی‌زادگان پس از اتمام قراردادش با پرسپولیس به قطر سفر کرد تا قراردادی ۲ ساله با الاهلی این کشور امضا کند.

با توجه به اینکه محمد حسین کنعانی‌زادگان از مدت‌ها قبل خبر جدایی‌اش را به نوعی به هواداران داده بود، این جدایی واکنش منفی خاصی به دنبال نداشت.

از سوی دیگر کُری خوانی‌های گاه و بی گاه محمد حسین کنعانی‌زادگان برای استقلال به محبوبیت این بازیکن نزد هواداران پرسپولیس افزود تا هنوز هم به دنبال بازگشت او باشند.

طرفداران پرسپولیس با وجود داشتن گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی که به همراه علیرضا بیرانوند و سایر مدافعان این تیم عملکرد دفاعی فوق العاده ای در فصل جاری داشته اند باز به فکر محمد حسین کنعانی زدگان هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیثه ی کثیف IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    کنعانی کیثه سوز برگرد به تیمت.
    • محمد خراسانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      منظورت کیسه هست دیگه ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی