نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کامبیز دیرباز
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

کامبیز دیرباز سوپراستار سینمای ایران درباره شانس قهرمانی و شرایط پرسپولیس در فصل جاری، علی دایی، یحیی گل‌محمدی و مسائل دیگر با خبرورزشی صحبت کرد.

شاید باورتان نشود ولی بعضی از هنرمندان به حدی فوتبالی هستند و فوتبال را خوب تحلیل می‌کنند که خیلی از فوتبالی‌ها هم نمی‌توانند در سطح آن‌ها قرار بگیرند. در بین هنرمندان هوادار متعصب پرسپولیس و استقلال هم زیاد پیدا می‌شود؛ یکی از آن‌ها کامبیز دیرباز بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است.

دیرباز که به شدت پرسپولیسی است، حتی یک لحظه هم از تیم محبوبش غافل نمی‌شود. این بازیگر پرطرفدار از حالا بی صبرانه منتظر قهرمانی تیم محبوبش است و البته می‌خواهد در هفته پایانی با حضور در ورزشگاه کنار تیم موردعلاقه‌اش باشد و جشن قهرمانی بگیرد. به بهانه نتایج خوب پرسپولیس و صدرنشینی مجدد این تیم در لیگ به سراغ دیرباز رفتیم تا در خصوص شرایط این روزهای تیم محبوبش و البته سایر اتفاقات فوتبالی صحبت کنیم.

گفت‌وگوی فوتبالی ما را با یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خب خداراشکر فعلا همه چیز خوب است. بعد از باخت به سپاهان و از دست رفتن صدر جدول بچه‌ها هم قسم شدند تا بتوانند چند نتیجه ضعیف را جبران کنند و دوباره به مسیر قهرمانی برگردند. خوشحالم این اتفاق رخ داد و پرسپولیس حالا مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. در سال جدید تیم فوق العاده کار کرده و همه بازی‌های خودش را با برد پشت سر گذاشته است. این موضوع نشان می‌دهد که کل تیم اتفاقات قبلی را فراموش کردند و متحد شدند تا به امید خدا بتوانند بعد از یکسال دوباره قهرمان شوند.

چقدر به قهرمانی پرسپولیس امیدواری؟
قطعا امیدوارم. مگر می‌شود به این تیم امیدوار نبود. با این حال اصلا نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. مغرور شدن و دست‌کم گرفتن باعث می‌شود تا همان بلایی که سر سپاهان آمد، سر تیم ما هم بیاید. همانطور که ملوان دوست داشتنی با تمام وجود مقابل سپاهان قرار گرفت و موفق شد این تیم را متوقف کند، بقیه تیم‌ها هم به همین شکل مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد و می‌خواهند هرطور شده تیم ما را متوقف کنند. امیدوارم اتفاقات هفته‌های پایانی به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم با کسب ۲ برد قهرمان شویم.

 نکته کلیدی در صدرنشینی مجدد پرسپولیس بردن دربی بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟
قطعا همینطور است. برد در دربی باعث شد تا استقلال کمی از کورس جا بماند و ما هم بتوانیم دوباره به صدر برگردیم. هرچند باز هم می‌گویم بازی جانانه ملوان هم خیلی کمک کرد تا صدرنشینی دوباره به پرسپولیس برسد. هرچند ما نباید می‌گذاشتیم کار به اینجا بکشد، چون امتیازات زیادی از استقلال و سپاهان پیش بودیم. به هر حال از این اتفاقات در فوتبال زیاد می‌افتد و طبیعی است.

به نظرت بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل چه کسی است؟
مگر می‌شود از این تیم یک بازیکن را انتخاب کرد. همه بچه‌ها عالی بودند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. از علیرضا بیرانوند واقعا نه تنها در فوتبال ایران بلکه در آسیا هم رقیب ندارد گرفته تا سایر بازیکنان در بقیه پست‌ها همگی عالی بودند. اصلا مزیت تیم ما نسبت به رقبا این است که اصلا متکی به یک بازیکن نیست. شما می‌بینید حتی بازیکنان ذخیره که کمتر هم فرصت بازی کردن پیدا می‌کنند هم وقتی به بازی می‌آیند، با چه انرژی بازی می‌کنند و همین موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس اصلا به یک بازیکن وابسته نیست. این اتفاق در استقلال وجود ندارد و این تیم خیلی به قایدی وابسته است. اگر روز خوب قایدی نباشد و یا مثل دربی به خوبی مهار شود، استقلال خیلی به مشکل می‌خورد.

کامبیز دیرباز: مولانا پرسپولیسی بود؛ این هم سندش!/ در مازندران می‌مانم تا با جام قهرمانی برگردیم/ هیچ‌کس نمی‌تواند دایی را خراب کند

بعد از برد دربی برای رفقای استقلالی کری هم خواندی؟
مگر می‌شود دربی را ببری و کری نخوانی. مزه فوتبال به همین است. البته کمی سعی کردم متعادل کری بخوانم و کری اصلی را بگذارم بعد از قهرمانی در لیگ برای دوستان استقلالی بخوانم.

حتی ممکن است در فینال جام حذفی هم دوباره شاهد دربی باشیم.
بله من خودم فکر می‌کنم بالای ۹۰ درصد در فینال دربی می‌بینیم. خیلی هم بازی سختی خواهد بود و استقلالی‌ها برای انتقام می‌آیند. واقعا نمی‌شود این بازی را پیشبینی کرد ولی این را می‌دانم که داستانش با بازی چند هفته قبل در لیگ کاملا فرق خواهد کرد. در نهایت امیدوارم تیم محبوبم برنده آن بازی هم شود و بتوانیم هر دو جام را در این فصل بگیریم.

چند روز قبل در فضای مجازی فیلمی از صحبت‌های قدیمی شما دیدم که گفته بودید مولانا هم پرسپولیسی بود. واقعا چنین چیزی گفته بودید؟
بله گفتم مولانا هم پرسپولیسی بود. آن حرف برای برنامه چند سال قبل تلویزیون بود که به عنوان میهمان من با چند تن از دوستان بازیگر مثل مهران غفوریان، امیرعلی دانایی و سیاوش خیرابی حضور داشتیم. دقیقا همان بازی بود که پرسپولیس برانکو با نتیجه ۴ بر ۲ استقلال را برد و یک روز فراموش نشدنی بود. بعد از بازی یکی از دوستان برای من شعری از مولانا را فرستاد که در آن ۶ به کار برده شده بود. من هم روی آنتن زنده خواندم و گفتم مولانا هم پرسپولیسی بود.

یادت هست کدام شعر بود؟
بله مگر می‌شود فراموش کنم.
زان موجِ بیرون از جِهَت این شش جِهَت جُنبان شودی
ای مانده زیرِ شش جِهَت هم غم بِخور هم غم مَخور

برای قهرمانی احتمالی تیم محبوبت برنامه‌ای نداری؟
من در حال حاضرمشغول بازی در یک فیلمی هستم که فیلمبرداری آن در بابلسر است. بازی آخر پرسپولیس هم مقابل نساجی در قائمشهر برگزار خواهد شد. من قصد دارم تا آن زمان در بابلسر بمانم و بازی پرسپولیس را هم در ورزشگاه ببینم و به امید خدا بعد از جشن قهرمانی و به همراه جام به تهران بازگردیم. در هر صورت من در مازندران می‌مانم تا جشن قهرمانی بگیریم و با جام به تهران برگردم.

کامبیز دیرباز

این روزها صحبت در مورد جدایی یحیی گل محمدی هم شنیده می‌شود و بعضی‌ها معتقدند این آخرین فصل حضور او در پرسپولیس است. نظرت در این مورد چیست؟
یحیی کجا برود. گل محمدی عضوی از خانواده پرسپولیس است و از جنس این باشگاه است. چه کسی بهتر از یحیی برای پرسپولیس. گل محمدی عالی کار کرده و کارنامه درخشانی در پرسپولیس دارد و به نظرم بهتر است بماند. هم یحیی به پرسپولیس و هم پرسپولیس به مربی خوبی مثل گل محمدی نیاز دارند و من هم امیدوارم یحیی در تیم ما بماند.

دوباره بعد از صدرنشینی پرسپولیس در هفته‌های اخیر صحبت‌های مثل تیم حکومتی، وزیر پرسپولیسی و مهندسی لیگ به خصوص از طرف استقلالی‌ها مطرح شد. نظرت در این رابطه چیست؟
همه چیز درون زمین مشخص می‌شود و پرسپولیس هم نشان داده شایستگی این جایگاه و قهرمانی را دارد. من هر صحبت دیگری الان بکنم، حاشیه ایجاد می‌شود و بهتر است خیلی در این خصوص حرفی نزنم. اگر منظورشان به داوری است که اشتباهات برای همه تیم‌هاست و پرسپولیس هم در بسیاری از بازی‌ها از داوری ضرر کرده است. نمی‌شود اشتباهات داوری را به صفر رساند و ما حتی می‌بینیم که وی‌ای‌آر هم دچار اشتباه می‌شود. مثلا در همین بازی رئال و سیتی دیدیم که قبل از گل منچسترسیتی توپ به اوت رفته بود ولی وی‌ای آر هم نتوانست کاری بکند و گل به ثمر رسید.

طی ماه‌های مختلف هجمه‌های زیادی علیه علی دایی به وجود آمد و بعضی‌ها خواستند او را تخریب کنند. در این مورد صحبتی داری؟
علی دایی شناسنامه فوتبال ایران است و شخصیت او برای همه ثابت شده است. دایی همیشه نشان داده که جایگاهی بالاتر از یک قهرمان ورزشی دارد و به همین خاطر است که بین همه محبوب است. هیچکس نمی‌تواند دایی را خراب کند چون جایگاه او در قلب مردم است.

در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی چه نظری داری؟
به نظرم انتخاب خوبی بود و می‌شود گفت بین گزینه‌های داخلی قلعه‌نویی بهترین انتخاب بود. فقط‌ ای‌کاش قبل از جام جهانی و به جای کیروش او را می‌آوردند تا با قلعه‌نویی به جام جهانی می‌رفتیم. من فکر می‌کنم اتفاقات بهتری رخ می‌داد و شاید آن فاجعه مقابل انگلیس رقم نمی‌خورد.

به نظرت در جام ملت‌های آسیای پیش رو شانسی برای قهرمانی داریم؟
تیم خیلی خوبی داریم ولی انصافا کار بسیار سخت است. ما نمایشی که از ژاپن، کره، استرالیا و عربستان در جام جهانی دیدم، قهرمانی در جام ملت‌ها وحشتناک سخت خواهد بود ولی خب فکر می‌کنم بازی‌های جذابی در پیش باشد و امیدوارم تیم ملی بعد از سال‌ها بتواند قهرمان آسیا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۲
  • سیروس IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حتی لنگی بودن هم سبب نمیشه از کامبیز دیرباز خوشم نیاد. بهرحال هرکس یه ایرادی داره و اشکالی نداره.
    • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      کاملیز دیرباز رو خیلی دوسش دارم مصاحبه خوبی بود ولی با شعری که از مولانا خوندی معلوم شد مثل مابقی لنگی ها تو توهمات خودت خیلی غرق شدی
    • کارزان IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      امروز فقط منتطر سوتی بیرانوند باشید.این____این⛄
  • شمسعلی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    ای شش گل خورده غم مخور، تو قهرمان امجدیه ای، غم مخور 😂😂
  • رامین تاج IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    آقای دیرباز بعد از باخت به سپاهان بچه ها هم قسم شدن منظورت سازمان لیگ و کمیته داورانه
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    شماکه میگی اگر با قلعه نویی جام جهانی می رفتیم بهتر بود قبلا که می گفتی نیروهای مسلح برند و تو دل میلیونها هموطن جا بشن آخه مرد حسابی چشات باز شد و دیدی میلیون که نه میلیون میلیون ایرانی ط فدار وطن و تیم ملی بودن.
  • کامبیز لنگی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اگه داور دربی فقط یک ذره وجود و شرف داشت پنالتی هزار درصد روی قایدی را میگرفت الان شما لنگیا برای کسب سهمیه تلاش میکردید و حرف از قهرمانی نمی زدید مطمئنا بعد از پنالتی استقلال گلهای بعدی را هم‌میزد چون تا دقیقه ۳۰ بازی لنگ با ۹مدافع فقط دفاع میکرد
    • حامد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      شما مطمنی بازیو درست نگاه میکردی اون بازی استقلال هوادار بود عزیز
  • اشکان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    متاسفم برای سایتتون که یه تیتر زرد این مدلی رو گذاشتید اول اخبار
  • کیوان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    پرافتخارترین تیم ایران در آسیا🔥پرافتخارترین تیم جام حذفی🔥پر امتیازترین تیم تاریخ لیگ برتر🔥💙اینبار هم میره فینال حذفی شما هم اگر ساکت و تیمش گذاشتن بیان بالا که منتظرتونیم🔥
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      کیوان و سیروس و محمد و رامین تاج و ناشناس و غیره بازهم بت اسمهای مختلف زیر خبرهای سرورت اومدی داری توهمات مینویسی خجالت آوره
    • عقاب تیز بین IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      خخخخ کری خوندن این کیسه کش و ببین تورا خدا اینبار تو دربی حذفی بد جور میبازید اینو بهتون قول میدم
  • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    دیرباز حق با توست از وزیر گرفته طرفدار تیم خاصن تا ....‌ داورای بیچاره حق دارن پنالتی اشتباه بگیرن
  • Anisa IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    کیسه کشا دیدید که تو دربی باختید راستی شش تایی ها غم نخورید شما همیشه اینطور هستید
  • بهنام IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    من یه سوال داشتم از طرفدارای استقلال :اگه تمام ارکان فدراسیون از کمیته داوران و سازمان لیگ و تمام داورها و کمیته انضباطی طرفدار پرسپولیس هستن خب چرا تو لیگ شرکت میکنید همه چی که از قبل مشخصه میخوان پرسپولیس قهرمان بشه چرا برا یه پنالتی اینقد جار و جنجال راه می‌اندازید پارسال که قهرمان شدید همه چی خوب و گل و بلبل بود امسال همه فاسد شدن یه کم فکر کنید
    • تاج غول آسیا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      عزیزم ما بودیم که شماها اومدین ، تاج کبیر آسیا قبل از تاسیس فدراسیون فوتبال ایران متولد شد و همچنان تنها تیم پرافتخار ایران در آسیاست لطفا ............
    • سیروس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      بقول ممد نوری همون پارسال هم فکر نمیکردن استقلال قهرمان بشه وگرنه سناریوی هر سال رو اجرا می‌کردن. همه به این موضوع اذعان دارن که حکومت فقط میخواد تیم محبوب خودش نتیجه بگیره. همین تلویزیون یه مستند رو بارها نشون داده که پیروزی رو تیم محبوب حکومت معرفی کرده و تاج رو منفور می‌دونه. این که دیگه مستند خود تلویزیونه. تو رو خدا انقدر خودتونو به کوچه علی چپ نزنید. قهرمانی لذت داره ولی نه با حمایت همه جانبه تمام ارکان مملکت. ما هم حرفمون همینه که هر سال یه جام به شما بدن ولی بذارن ۱۵ تیم دیگر لیگ رو منصفانه و با عدالت برگزار کنند. امیدوارم این نظرم منتشر بشه چون حرف دل میلیونها انسانه.
    • سیروس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      همین چند سال پیش که قرار بود تیمتون فینال آسیا رو تو تهران برگزار کنه تماااام کشور شده بود بوقچی پرسپولیس. از نونوار کردن استادیوم گرفته تا تمام بیلبوردهای شهرداری مختص این تیم بود. حتی بلزی رفت بود فکر کنم کلاس های مدارس رو کنسل کردن تا دانش آموزان تو مدارس به زور بازی رو مستقیم تماشا کنن. سلطانی‌فر خیلی سعی داشت رویاهاش رو به واقعیت برسونه ولی غافل از اینکه هر چی زور دارید تو ایرانه. تو آسیا اگه حمایت داوران نباشه هیچی نیستید.
    • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      در جواب مثبت غول آسیا خخخخ..باید گفت که حق با شماست ..اول شما بودید چون خداوند میفرماید ما پرسپولیس را آفریدیم تا استقلال بی سرور نماند ..آره داداش نمی‌دونستی بدون...
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    بعد یه بازی که باختن سرمربی گفت اراده ای هست که می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن چرا ایشون رو به کمیته اخلاق نبردن
  • میثم IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تمام کارشناسان باتفاق میگند که امسال بهترین بازی‌ها را سپاهان ارائه کرده، و قهرمانی حق مسلم سپاهان هستش، هرچند در حق تیم های استقلال و سپاهان امسال خیلی ظلم شد و پنالتی های که باید براشون گرفته می‌شد و نشد، و بلعکس لنگ حکومتی نصف امتیازاتش و با پنالتی گرفت وگرنه الان برای بقا دست و پا میزد
    • فراز IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      اگه اینجوری باشه برانکو سال اول کیسه رو ۴ تایی کرد استقلال خوزستانو هم رفت و برگشت برد و همه اونایی که منطق فوتبال سرشون میشه دیدن که پرسپولیس برانکو چه بازیهای هجومی و زیبایی انجام داد ولی در نهایت استقلال خوزستان قهرمان شد و ما هم به قرمانیش احترام گذاشتیم چطور تا قبل از دربی و شیش تایی کردن هوادار همه چی گل و بلبل بود حالا پرسپولیس شده تیم حکومتی؟؟؟؟ همونطور که اعلی حضرت همایونی توی امجدیه شما رو قهرمان آسیا کرد پس الان هم باید حکومت پرسپولیس بر فوتبال ایرانو بپذیرید
    • پرسپولیس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      به به چه بازیهای زیبایی میکنه این سپاهان فقط حیف که تو ۲ بازی رفت و برگشت موفق به شکست تیم نوجوان ملوان نشد بيچاره ها بازی زیبا ندیدین اون پرسپولیس بود که زیبا بازی میکرد و حتی به گواه همین کارشناسا حتی اونایی که آبی بودن پرسپولیس فراتر از آسیا فوتبال میکنه نتیجشن ۵ بار متوالی قهرمانی بعلاوه چندین جام حذفی و سوپر جام و بعلاوه ۲ بار با اقتدار و شایستگی رفتن به فینال آسیا بود تیمی که زیبا بازی می‌کنه میشه حکایت پرسپولیس سپاهان درسته یکم هجومی بازی می‌کنه ولی بی هدف همش ارسال یا شوت از این طریق هم به گل میرسه خوبه پرسپولیس ۳ بار با شایستگی تو آسیا حاضر شد که ی بارش با اشتباهات داوری حذف شد و ۲ با فینال رفت بازم با این حال میگن پرسپولیس تو آسیا وزیر و پارتی نداره خوبه دیدین با دست خالی تا فینال رفتیم سپاهان و استقلال با هم ادغام بشن عمرا بدانن مثل پرسپولیس تو آسیا نتیجه بگیرن عمرا و ابدا محاله پرسپولیس بهترین بازیکناش رو از دست داد و الا حداقل تا هشتمین قهرمانی متوالی و بعلاوه قهرمانی در آسیا پیش میرفت حتی برانکو هم فهمیده بود که خیلی ه دوس ندارن پرسپولیس قهرمان بشه که ما میشیم و شدیم
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اظهارات این بنده خدا کاملا منطقی است یحیی کجا بره بهتر از تیم حکومتی چون تیم های دیگر از کمک های ابر و باد و مه و خورشید و فلک بی بهره اند و بدون اینها یحیی دستش بسته است بهتره بمونه و از این شرایط استفاده کنه و ثروت کلانی نصیبش بشه.
    • هادی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      خب همه ارکان دنیا در تلاشن پرسپولی قهرمان بشه خب حالا استقلال شما چرا دوم هم نمیشه
  • سیروس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    قدرشناس باشید. هم حکومتی باشید هم به هر دری بزنید که بهتون نگن حکومتی؟ حالا که تمام ارکان حکومت دارن با قهرمانی های جعلی دلتون رو شاد می‌کنن نمک نشناس نباشید و با افتخار مثل ترابی بگید که حکومتی هستید.
  • ایل بختیاری IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    ای کیسه کشا چرا همیشه از واقعیت فراری هستید مگر دروغ گفت دلم به حالتون میسوزه خیلی سخته هم دربی از دست بدی هم صدر جدول هم قهرمانی
  • عباس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    جدیدا یه لایحه تنظیم شده بره مجلس که تیم کیسه تاژ زمان نیم پهلوی منحلش کنن بره بیشتر از این ابروریزی در نیاره!! چیه والو دمشون گرم با نبود این تیم همه تیما بدون حاشیه با پرسپولیس کبیر مردمی بازی میکنن بدون شکایت و بیانیه!! 🥴😉😂😂😂
  • Alireza M IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    وزیر هم که عوض شده بسه دیگه خجالت بکشید برید تمرین کنید پارسالم با ۱۴ تا پنالتی اول شدید
    • مهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      لابد مثل پنالتی بازی با مس رفسنجان بدبخت که عرب براقی کادو پیچ تقدیمتون کرد
  • کیسه ۶+۶ IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    عروس زیبای العین.....و مایه شرمساری تیمهای ایرانی تو آسیا
  • جواد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تیم استقلال همیشه ازداوری سود میبره هیچ وقت سالم بازی نکرده
  • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این آقا حتما چیزی مصرف کرده
  • امید IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حاج آقا ابوترابی امام جمعه موقت تهران هم پرسپولیسی بود. دمش گرم
  • ارش IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این کامبیزدیرباز آخرین سریالش چی بوده؟فیلم که دیگه باتوجه به سنش بازیش نمیدن .حالا ازطریق لنگی بودنش میخوادخودش رونشون بده....
  • پرسپولیس سرورکیسه IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    تیم دوچرخه شمااسطوره دارین یکی شون نام ببریدماهم خوشحال بشیم نکنه فرنازخانم مجیدی افتخارتونه واینم بدونیدماقدرت اول هستیم درمقابل مافقط بایدسکوت کنیدوحالاشله زردشماچه قهرمانی شما به آرارات حسینی رحم نکردین کودک آزاری کردین خدامیدونه قهرمانی فقط حق ارتش سرخه علی دایی علی کریمی مهدی مهدوی کیا وحیدهاشمی رحمان رضایی مهدی طارمی کریم باقری ۶۰متری حالا شما هی بگید اسطوره مافرنازه
  • yaser IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    اقا شما که جام میخواید بدید به این تیم پس چرا دیگه پول بیت المال خرجش میکنید .این همه بازیکن میخرید.
  • طرفدار IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    بابا یکی به این بازیگر بگه هر وقت توانستید در اسیا اعتبار کسب کنید بیایید و صحبت کنید فعلا با همان نساجی و هوادار کری بخوانید بعد از ۱۰۰ سال بیایید و کری بخوانید
  • غلامرضا بهبهانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    میگم ای دیرباز یا زود باز مولانا از پنالتی لنگیها نگفت نگفت طرفدارنش هم مثال خودباشگاه بی جنبه بزرگی هستند مولانا را چرا خراب می‌کنی آقای روباز
  • قرمزته IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    من نمیدونم چرا همه آدمای دوست داشتنی مثل کامبیز عزیز پرسپولیسی هستن و بر عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی