توهین پدر آرات حسینی به مردم ایران؛ جماعتی که تمام وجودشان شده عقده!/ وقتی آرات برای کشور دیگری باشد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر آرات حسینی با انتشار یک استوری عجیب جواب منتقدان را داد.

در روزهای اخیر درگیری پدر آرات حسینی و باشگاه سپاهان در فضای مجازی حسابی خبرساز شد به طوری که کاربران فضای مجازی به دلیل رفتارهای پدر آرات با این کودک به او انتقاد کردند. 

در همین راستا پدر آرات حسینی با انتشار یک استوری عجیب به مردم ایران توهین کرد و جواب منتقدان را داد.

توهین پدر آرات حسینی به مردم ایران؛ جماعتی که تمام وجودشان شده عقده!/ وقتی آرات برای کشور دیگری باشد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۲
  • آیت IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    انصافا حق گفته
    • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      زیاد خودت و پسرت رو جدی گرفتی در دور افتاده ترین مناطق زاهدان و سیستان و بلوچستان بچه هایی رو از نزدیک دیدم که با ی توپ پارچه ای کارهایی رو انجام میدن که ادم انگشت به دهان میمونه فقط کافیه که یک هزارم بچهِ شما امکانات بهشون بدن تا از هر کدومشون ی قهرمان ملی ساخته بشه (پس اقای حسینی با ی خداحافظی خوشحالمون کن و درم پشت سرت ببند که سوز میاد)
    • تاج کبیر IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      تو ایرانی نیستی.
    • 1 IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      اولین موضوع اینه که باید مشخص بشه که این بچه استعداد منحصربه فردی داره یا نه من یک سری از کاراشو دیدم انعطاف پذیری و حرکت پا به توپ و مانور را بخوبی انجام میده ضربات خوبی هم میتونه بزنه باید در بازی گروهی ازش تست بگیرن کار با توپ جا به جایی و فضاسازی و استفاده از موقعیت خلاقیت های بازی گروهی هوشمندانه رو اونجا بهش یاد میدن اگه استعداد ناب و خاصیه که در دنیا رو اینا سرمایه گذاری میکنن باید از خانوادهش و خودش حمایت درست مالی صورت بگیره در نهایت رفتار حرفه ای رو باشگاه طی قراردادی که منافع خودش و خانوداش رو تامین میکنه ازش میخاد و با این روش سلامت جسمی و روحی بچه هم حفظ میشه در نهایت سرمایه گذار هم مثل مسی و بقیه با قرارداد با اکادمیهای بزرگ بازدهی خودش رو طی چندسال اینده میگیره ولی رسانها متاسفانه طوری تیتر میزنن که میخان اونو از خانوادش جدا کنن که در واقع اونطوری نابود میشه ضمنا رفتارکاربران فضای مجازی گاهی این قدر توهین امیزه که واکنش هایی این طوری رو بجا میکنه مگه با مسی رونالدو و ... آداب مردم ما نشون داده نشده وقتی اکثرا این رفتار رو میکنن بحساب همه تموم میشه
  • کامران زارعی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    پدر محترم آقا آرات:بزرگترین خطر در حال حاضر خود شما هستین شمازحمات زیادی کشیدین اما راه حل صحیح رو پیدا نکردین، اگر میتوانستید در همون ابتدا به یکی از تیم های مطرح داخلی که پایه های خوبی دارن می بردین راحت این استعداد ناب الان به جای رفتن بازیکن تستی به کشورهای دیگه، از همین کشور خودمون براش دعوت نامه می آوردن هر چی اشتباه کردی دیگه کافیه حداقل بزار تو همون سپاهان پرورش پیدا کنه و شما دخالت نکنند
  • محسن IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    يعني خاك بر سرت با اين سطح فكرت ،معيار تو فقط دلار و يورو ،
    • منم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      همین کامنت تو و امثال تو نشانه ی درستی حرف این پدره.سرزمینی نفرین شده و ملتی عقده ای که تا دستشان به گوشت نمیرسد و مطمئن میشن دیگه راهی نیست عقده هاشون فوران میکند.بخدا یک میلیاردم این دلار و یورو که تو بزبان می اوری را به امثال شما پیشنهاد کنند یک ثانیه هم به ایران فکر نمیکنید ولی امان از وقتی که امید به دریافت یک ریالش را هم نداشته باشید .انوقت دم از ایران و کشور و وطن میکنید.دمش گرم که زود فهمید و عمل کرد .
    • تاج کبیر IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      خطاب به منم..تا زمانی که آدمای کوته فکری مثل شما تو این جامعه باشه.بقیه مثل پدر آرات به خودش جرات میده به مردم ایران توهین کنه.
  • پیمان IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    وطن بسوزد و من در خروش و جوش نباشم؟! خدا کند که بمیرم وطن‌فروش نباشم! خدا کند که بیافتد سرم به دامن میهن ولی به وقت خطر بار روی دوش نباشم مگر نه ریشه ما می‌رسد به شوکت دریا؟ چرا بمانم و چون موج در خروش نباشم؟! چو مرگ می‌برد آخر به هر طریق تنم را چرا چرا چو شهیدان لاله‌پوش نباشم؟
    • ف دال IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      درود؛ هیچ‌گاه بیش از الآن و این روزها وطن (و مهم‌تر، مردمون‌ش و مردمون‌مون) در حال سوزش و گدازش نبوده‌اند؛ اگه واقعا معتقد و مقید به خروش‌وجوش و لاله‌پوش‌شدنی که... بسم‌الله. اگرچه این‌م بگم که هیچ تضمینی نیست بعد کلی شهید لاله‌پوش دادن، اوضاع بهتر بشه ها و چه‌بسی بدتر هم بشه. یه مشت گداگودوله‌ی دیگه‌ (از نوع صفر کیلومتر و آکبندش!) بیان که بخوان سهم خودشون‌و از سفره‌ای که پهن‌شده ببرن، منتهای مراتب این‌ها باید از نو شروع کنن! و اون‌موقع‌ست که بقول یه بابائی بایستی بگیم "اصلا خاک تو سر من!" (ما، البته دور از جان شما!) یاهو.
  • مهرانا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حقیقت تلخ است
    • ف دال IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      درود، اینجا با حقایق (چند حقیقت) روبرو هستیم. در اینکه بسیاری از مردم ایران زیر فشار کمرشکن وضعیت مالی و معیشتی مملکت تبدیل به آدم‌های سرخورده و مملؤ از خشم‌ـی شده‌اند که قسمت اعظمی از وجودشون رو عقده و حسرت فراگرفته، شکی نیست ولیکن این که یکی مثل این بی‌هنر بیاد و بخواد خودش رو تافته‌ی جدابافته ببینه و بابت بچه‌اش طاقچه‌بالا بذاره و تهدید به ترک وطن(!) کنه و و و و و.. کنه، حقیقتا قابل پذیرش نیست. می‌باید اول سنگ‌هاشو با خودش وابکنه اصطلاحا و ببینه بچه‌اش چه هنر و استعدادی داره و اساسا از جون این بچه چی می‌خواد(؟) شاید با قبول اینکه هنر فرزندش نه در فوتبال، که در زمینه‌های دیگه‌ست؛ برای همه یه فرجی بشه. هم توانائی‌های پسر بانمکش در راهی که استعداد داره بارورتر می‌شه و هم اینکه ما دیگه مجبور نیستیم داستان‌های لوث‌شده‌شون رو هر روز و هر ساعت در مهم‌ترین مراجع خبری ببنیم و بخونیم. شاید خودش هم بالاخره آروم بگیره (که البته بعید می‌دونم چون این بابا مشخصا پی اهداف و مطامع دیگری -جز تربیت و تعالی فرزندش- هم هست). یاهو.
    • کارزان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      درجواب ف دال:دمت گرم حق گفتی.بنظر من اگه این پسر رو بفرسته کشتی مدال جهانی و المپیک رو شاخشه.خیلی بدن قدرتی و سرعتی و استقامتی داره و انصافا باهوشه.دقیقا همه فاکتورا برای تبدیل شدن به یک قهرمان رو داره.ولی پدر این بچه بنظر من دنبال بیزینسه(خدا کنه من اشتباه کنم و اینطور نباشه)
  • سلمان IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    جان مادرت نبرش ما با این داغ چه کنیم. نخبه ها ی علمی از این مملکت رفتن کسی ککشم نگزید واقعا فازت چیه؟؟ در ضمن این بچه بی گناه اگر اینقدر نابغه بود تو این مدتی که چرخوندیش بالاخره یه کشوری جذبش میکرد. واقعا خدا کمک این بچه کنه.
  • شیذر IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    مردک کودک آزار بزار آرات کودکی کنه
  • فرهاد کوهکن IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    پسرت شاید آدم با استعدادی باشه و امیدوارم خدا هرچی خیره سر راهش قرار بده،اما خودت با این حرفت ثابت کردی دنبال عقده هاتی.بهتره بجای در افتادن با مردم،پسرتو به یه کلینیک معتبر ببری و با انجام چند آزمایش ساده متوجه بشی که آیا صفحات رشد پسرت بسته شده یا پزشکان سپاهان به مردم دروغ گفتن.مردم نگران اینن که تو چون علمشو نداری به بچت آسیب بزنی تو هم ثابت کن پزشکای سپاهان اشتباه کردن،همین
  • حسن کچل DK ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این وسط تنها کس و چیزی که مهم نیست خود این طفل بی گناه هست. بابا جان این بچه باید بچگی کنه, بازی کنه با همه سن و سالهای خودش. نه اینکه از این شو به اون شوو و از این کشور به اون کشور. به خدا آینده اون بچه با این همه استعداد در خطر هست. لطفا کسی که سوادش و علم این کار رو داره با پدر بزرگوار این بچه تماس بگیره و بهش بگه که آینده این بچه با این کارا ممکن تباه بشه. خدا عاقبت این بچه رو به خیر کنه.
  • سیروس IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اگه عقده‌ای گفتنت به من باعث میشه دست از سر اون طفل معصوم برداری، هر روز تمرینات طاقت‌فرسا که فیل رو از پا میندازه بهش ندی، اگه بذاری کمی اون بچه کودکی کنه، باشه. من عقده‌ای. هر چی دلت میخواد به من بگو. ولی فقط کمی هم به فکر پسرت باش.
  • باب IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    مام وطن ببخش که شرمساریم چشم در چشمانت بدوزیم و نگاه به نگاهت گره زنیم.
  • ایرانی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    جناب حسینی متاسفانه شما نه علم داری نه شعور علمشو نداری تا بفهمی با بچه نباید اینطور رفتار کرد شعورشو نداری تا بفهمی نباید هر چی تو ذهنت میگذره رو استوری کنی بچه باید خودشو تو زمین ورزش نشون بده نه تو اینستا
  • محسن IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    یکی این آدم جو‌گیر رو بیاره پایین
  • جادوگر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تو را خدا برو بچت هم ببر . ول کن مردم ایرانو. شعور داشته باش و توهین نکن
  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اینکه سرخود تمرین میده به بچش خب غلطه، یا نگاه بیزینسی داشته باشه فقط، ولی چاره نداره، خرجشو از کجا در بیاره؟ هممون ارزومونه فالور بگیریم یه درامدی داشته باشیم. ایشون خودشو وقف بچش کرده، نمیتونه سر کار بره حتما. از اول هم بچه پولدار نبوده که میگید بچه های دیگه اگر امکانات ایشون رو داشتن فلان. ایشون از صفر شروع کرد کلیپ گذاشت و معروف شد. شما هم بزار اگه دلسوزی برای بچه های سیستان و مناطق محروم. سنگ اندازی نکن برای مردم. در کل یسری اشتاباهات رو باباش نباید انجام بده و اصلاح کنه برخی کارهارو. حق داره ایشون تمام زندگیشو وقف بچش کرده بعد میریزید سرش فحش میدین؟ خب محترمانه بگید. ایشون هم پدر هست و عصبی میشه. اگر خیلی ادعات میشه و دلسوزی پاشو الان برو دنبال بچه های محروم با استعداد براشون کلیپ بساز و یا هر حمایتی کن. اینجا نشین سنگ بزن به یکی که از صفر شروع کرده. حمایتگر باشید. همین اراات اگه خارجی میبود همه میگفتیم افرین چه خوبه چه پدری.
    • کارزان IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      اتفاقا اگه خارجی بود الان حضانت بچشو ازش گرفته بودن دادگاههای خارجی
  • مرتضی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    از قدیم گفتن فرزند از نردبام پدر و مادر بالا می رود ولی حالا پدر از نردبام پسر بالا می رود. این کجا و آن کجا
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اشکال این دوستمون اینه که میگه مسی رو پدرش مسی کرد و پسرش و با لیونل مسی و خودشو با مورخه مسی مقایسه می‌کنه! این مقایسه قطعا اشتباهه چون فوتبال یک پدیده عجیب و غریبه و کسی که جنم فوتبالیست شدن نداشته باشه نمیتونه فوتبالیست بشه انجام حرکات بدنی یا ضربه زدن خاص به توپ دلیل بر استعداد فوتبالی نیست وگرنه اون پسری که کل راه پله برج میلاد رو با روپایی زدن به توپ فوتبال دستی بالا رفته بود باید فوتبالیست میشد یا اون بازنشسته‌ای که توی پارک چند ساعت روپایی میزد من فکر کنم اگه کشور ما قانون درست و حسابی در حمایت از کودکان داشت این آقای تازه به دوران رسیده باید میوفتاد توی زندان در هر صورت جماعت مازندرانی توی ورزش فوتبال خیلی طلبکار و مدعی هستند ولی واقعا استعدادشو ندارند ولی خداوکیلی توی کشتی در ایران که هیچ در جهان نمونه هستند خدا کنه این بچه تلف نشه گناه داره طفل معصوم خیلی دلم واسش میسوزه پدر ناپدری داره
    • ____ IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      فکری، مجیدی، پورعلی گنجی، رضاییان، رحمان رضایی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، علی علیپور، ابوالفضل جلالی، امید ابراهیمی،دانیال اسماعیلی فر، عالیشاه، گردان، نعمتی، عمران زاده... به نظر شما چه جوری استعداد فوتبال ندارن؟
  • تاج کبیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    آرارات پسره یا دختر ؟؟. چهره اش که دخترانه است.
    • لنگ صغیر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      لیلی چطور ؟ آخرش متوجه شدی ؟!!
  • تاج کبیر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    من خودم زمانی که با علی کریمی و بعضی از لنگی ها درگیر شد طرفدارش بودم.ولی بعد از صحبت های مدیر آکادامی سپاهان فهمیدم اشتباه میکردم.مدیر آکادامی سپاهان کم چیزی نیست.تو ایران بهترین هست.الان هم به مردم ایران توهین کرده.فقط میدونم این بچه هیچی نمیشه.تا زمانی که آدمای کوته فکری هست که از اینجور آدماها حمایت میکنند.یکی مثل پدر آرات به خودش جرات میده به مردم ایران توهین کنه.
  • بهنام IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این بچه هیچی نمیشه با این پدر منفعت طلب خدا به این بچه رحم کنه
  • 2 IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    استعداد ها در همه جا هستن صحبت شما درسته ولی اگه این مورد یکی از اوناس و تونسته خودشو نشون بده باید ازش حمایت کنن نه اینکو بر علیهش باشن
  • قاسم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تموم شد؟ خیلی ته سیر گزار بود 😂😂
  • رسول IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    آینده قضاوت خواهد کرد .اگه این بچه رو نابود نکردی .این شش ملیون فالور همین مردمی هستن که تو قراره آداب ایرانیان بهشون نشون بدی .همین مردم آرات رو آرات کردن
  • عروس. العین. IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اخه توداری ازبچه خودت مایه میذاری درست.. ولی خودت هیچی نیستی انقدر بی‌شعور وعقدای وندید وپدید هستی که چیزی که خودت هستی به مردم نسبت میدی.. واقعا به ملت وکشورم افتخار میکنم ولی نه افرادی مثل تو که فقط امار بالا بردی. بی‌خاصیت مثل پدر ارات
  • سعید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    راست میگه خداییrwt
  • مهران IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    به بچت ظلم کردی ،تو هر کجای دنیا هم که باشی این ننگ پاک نمیشه
  • m IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این از اولشم دوس داشت بره ،منتهی هیچ کشوری قبولش نکردن،حالا که دیگه دستش از همه جا کوتاه شد اومد تیم سپاهان ،اونجا هم موفقیت نداشت ،از وضعیتی که برای بچه درست کرده قشنگ معلومه آدم رویا پردازیه ،منتهی این بلندپروازی امثال اینا معمولا راه پوچیه و به بدبختی و بیچارگی ختم میشه ،حالا به فکر عضلات بچه باش دو روز دیگه بهت میگم چه بلایی سر خودت آوردی
  • Kazan IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    ایران مرکزاستعدادپروری و استعداد سوزی هست در هر زمینه ای از ورزش تا مهندس و دکتر علتشم غرور و خودخواهی مردمانش هست پدر آرات هم یکی از این مردمه
  • محمد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    متاسفانه تو این مملکت به نخبه های ورزشی وعلمی و...حساسیت وجود داره ایشان را بر نمی تابند
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    این عقده ای راست میگه من شاهدم انگلیس دزدیدهبود به زحمت رفت برش گردوند کفت زنده باد ایران انگلیس انقدر اصرار کرد اخرش دیمورتش کردن
  • آرمان IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    ببین خودتو چی فرز کردی اگه اون بچتم نبود الان جای کدو بهت ارزش قاعل نبودن یجای دور افتداه تواستان سیستان وبلوچستان مردک کچل بزار بچت بچگی کنه واسه ایران افتخار بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی