نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
استقلال – پرسپولیس؛ خرداد ماه در ورزشگاه آزادی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالاً طی روزهای آینده ورزشگاه آزادی بار دیگر میزبان دربی تهران می‌شود.

رقابت‌های لیگ برتر به روزهای آخر خود رسیده است  و ۲۸ اردیبهشت به پایان خواهد رسید اما فصل فوتبالی هنوز خاتمه پیدا نکرده است چون رقابت‌های جام حذفی در مرحله نیمه نهایی قرار دارد. مسابقاتی که به واسطه باقی ماندن استقلال و پرسپولیس در آن به شدت مورد توجه رسانه‌ها و هواداران هر دو تیم قرار دارد.

استقلالی‌ها سوم خرداد میزبان نساجی هستند و فردای آن روز هم پرسپولیس به مصاف هوادار می‌رود. دیدارهایی که اگر با برتری آبی و قرمز پایتخت به پایان برسد، این دو تیم در در روز پایانی این فصل فوتبال ایران دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت و شاهد یک فینال تمام‌عیار در جام‌حذفی خواهیم بود.

اما نکته مهم اینجاست که بازی فوق کجا برگزار می‌شود؟ قبلاً صحبت بر سر برگزاری فینال جام حذفی در تبریز بود اما مسئولان هیئت فوتبال این استان اعلام کردند که آمادگی انجام چنین دیداری را ندارند. خبرهای رسیده حاکی‌ست طرحی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح شده که اگر استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدند، قید برگزاری این مسابقه در شهرستان‌ها زده می‌شود چون اولاً فقط تعداد معدودی از استادیوم‌های خارج از تهران امکان میزبانی چنین دیداری را دارند و در ثانی، اگر بازی به خارج از پایتخت منتقل شود قطعاً بر تعداد هوادارانی که می‌خواهند بازی را از نزدیک ببینند، افزوده می شود و این مسئله برای برگزار کنندگان دردسرآفرین خواهد شد.

 به همین خاطر در صورت رسیدن استقلال و پرسپولیس به فینال قرار شده است قاعده برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در شهرستان‌ها لغو شود و این بازی خرداد ماه همین امسال به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. قبلاً مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند فینال جام حذفی احتمالاً در روزهای نهم یا دهم خرداد ماه انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    هرکجا باشه استقلال می بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی