نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دو استقلالی آبی‌پوشان را ناامید کردند/ دریافت ۹ گل از پرسپولیس و سپاهان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امروز در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

در دو بازی حساس، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان از تیم پیکان میزبانی کرد.

جالب است بدانید در آزادی پرسپولیس با ۴ گل از حریف خود گل گهر را شکست داد و محسن فروزان سنگربان گل گهر که سابقه بازی در تیم استقلال را در کارنامه‌اش داشت، ۴ گل از حریف دریافت کرد تا عملکرد ضعیفی را داشته باشد.

در ورزشگاه نقش جهان نیز رشید مظاهری سنگربان پیکان که او نیز زمانی پیراهن استقلال را بر تن می‌کرد روز بدی را سپری کرد و ۵ گل را از مهاجمان سپاهان دریافت کرد. گل پنجم در حالی به ثمر رسید شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه نواخته شد و در حالی که در دفع توپ عملکرد بدی داشت، توپ به صورت خیلی عجیب وارد دروازه‌اش شد.

استقلالی‌ها که در رفسنجان به مصاف تیم مس رفته بودند و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد، در انتظار بازیکنان سابق خود مقابل پرسپولیس و سپاهان بودند تا با توقف این دو تیم نگاهی به قهرمانی داشته باشند ولی عملکرد این دو سنگربان آنقدر ضعیف بودند که پرسپولیس همچنان در صدر جدول و سپاهان در تعقیب این تیم قرار دارد تا آبی پوشان برای رسیدن به قهرمانی عملاً ناامید شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیانسوز IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    خبر لنگی خیلی بی شرف تشریف دارید که همیشه دنبال تخریب چهره های استقلال هستید پس حامد لک که چپ وراست از استقلال گل میخوره چی؟ تارتار که یک بازنده دائمیه مقابل استقلال یا همون حمید بلان که به استقلال نه نمیگفت چی؟خجالت بکشید اگه اون فداراسیون لنگی با اون کمیته شیتیل بگیر داوری ۵۰ در صد عدالت را رعایت میکردن نمونه اش نگرفتن پنالتی هزاردرصدی دربی روی قایدی بود الان تیم لنگ برای کسب سهمیه تلاش میکرد نه قهرمانی کثیف و لجن سفارشی و مهندسی شده
  • محمد نوری اسکولیانی زاده IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    کاملا مشخص بود که فروزان با پرسپولیس تبانی کرده بود.مسئولین عصطقلال باید یه بیانیه ی جدید بدن و این حرکت شنیع فروزان را شدیدا محکوم کنند .😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی