جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
۱ |
۰
آرزوی مربی تیم ملی در مورد استقلال برآورده نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود نتایج رقم خورده در دیدارهای تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول بخت قهرمانی استقلال از بین رفت.

چندی پیش و در حاشیه دیدار دربی تیم استقلال یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی برای تماشای بازی آبی پوشان تهرانی به استادیوم آزادی رفته بود.

آندرانیک تیموریان کاپیتان اسبق استقلال پس از خروج از استادیوم آزادی (که بین دو نیمه محل برگزاری بازی را ترک کرده بود) جمله جنجالی را به زبان آورد که با واکنش خیلی ها مواجه شد. آندو آن روز گفته بود: «آرزویم این است استقلال در این فصل قهرمان شود».

اما با رقم خوردن نتایج مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و نهم مشخصاً آرزوی مربی تیم ملی درباره تیم محبوبش برآورده نمی‌شود.

در حال حاضر تیم های پرسپولیس و سپاهان به ترتیب با نتایج هفته بیست و نهم ۶۳ و ۶۲ امتیاز به دست آورده اند و استقلال با ۵۹ امتیاز قطعاً به تیم پرسپولیس نمی رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    ول کن بابا استقلال قهرمان کجا میخواد بشه!!امروز هم خوب بازی کرد که فقط مدیون همون قائدی و محبی و مرادمند و مهدی پور هست یعنی دقیقا همان بازیکنانی که حقشان خورده شد و نیمکت نشین شده اند.مهری و سلمانی در بازی امشب هم بطور کلی مثل همیشه ول معطل بودند.بازیکنانی که اصلا حقشان نیست فیکس باشند در ترکیب هستند.همه مشکل استقلال مهری،سلمانی و بابایی هستند.اون مهری و سلمانی اصلا هیچوقت در روند بازی نیستند همیشه در حاشیه و ول معطل هستند.با این ترکیب دوباره در جام حذفی به مشکل می‌خورند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی