جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
۸ |
۰
هافبک استقلال: در ۱۱ سال فوتبالم چنین چیزی ندیده‌ام
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید که بازیکنان استقلال مشکلات مالی دارند.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر ۱ این تیم مقابل مس رفسنجان در بیست‌ونهمین هفته از لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و برخلاف جریان بازی گل دریافت کردیم اما خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم و با زدن ۲ گل، ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

او ادامه داد: به هواداران تیم خودمان تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی دارند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما بازیکنان استقلال ۶، ۷ ماه پول نگرفته‌اند. این اتفاق اگر برای هر تیمی افتاده بود قطعا تیم از هم دیگر می‌پاشید. بازیکنان استقلال غیرتمندانه کار خود را انجام می‌دهند و تا آخرین لحظه می‌جنگند. در این فصل اشتباهات داوری ما را اذیت کرد و امتیازات زیادی از دست دادیم. همین هفته پیش با اشتباه بازی برده را مساوی کردیم.

مهدی پور گفت: مسائل فنی تیم ما به کسی ربطی ندارد. خوب بودیم یا بد بودیم به کادر فنی بر می‌گردد. مشکلات داوری امسال ما را اذیت کرد. مثلا رقابت با صنعت نفت که کلا ما را از کورس قهرمانی دور کرد و باعث شد تیم از کورس عقب بیفتد. بازیکنان تیم لایق ستایش هستند و به هواداران تبریک می‌گویم.

او ادامه  داد: چالش زمانی اتفاق می افتد که نفراتی که بیرون هستند و بازی نمی‌کنند نسبت به نفراتی که بازی می‌کنند سطحشان بالاتر باشد. هر بازیکنی که نباشد بازیکن دیگری جایگزین آن شده و جایش بازی می‌کند که مشکلی به آن صورت پیش نمی‌آید. امیدوارم مشکل آرش و روزبه حل شود تا به کمک تیم ما بیاند و دل هواداران را شاد کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه به دلیل مصدومیت چند بازی حساس را از دست داد، گفت: مصدومیت جزئی از فوتبال است و پس از مدت‌ها مصدوم شدم. چند هفته‌ای نبودم و بازیکنان تیم خوب فوتبال بازی کردند. طول کشید تا به شرایط آرمانی برگردم اما الان در شرایط خوبی هستم. از همراه اول خواهش می‌کنم که کمک لازم را به تیم ما انجام دهند. در شرایط سختی هستیم و ۶، ۷ ماه دریافتی نداشتیم و در ۱۱ سال بازی همچون چیزی ندیده بودم که ۷ ماه دریافتی نداشته باشیم. بازیکن استقلال به مشکلاتی خوردند که تعجب دارد اما امید داریم که همراه اول به تیم کمک کند تا مشکلات حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آرش US ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    ولی خدایی دمشون گرم شما خودتونو جای بازیکناو مربیای استقلال بزارید ۷ ماه حقوق نگیرید واقعا تمرکز و حوصله ی کار کردن براتون میمونه؟؟ اونم تو این وضعیت خراب اقتصادی
  • علی GB ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    حتما" بخاطر جام هایی که بدست اوردین ستایشتان می کنیم هوادار را هالو فرض کردین . یادتون رفته پول استرا را به شماها دادن و بخاطر شما به استرا دوبله پرداخت کردن یه جایی در نظر بگیرین تا بیایم و ستایشتان کنیم پارتی چطوره .
  • U IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    من بعنوان یه تماشاگر اولا از شما بازیکنای استقلال تشکر میکنم و واقعا بهتون میگم دمتون گرم ولی یه خواهش دارم!با تمام نامردیا که در حق شما و تیم شد بیایید و هم قسم بشید این دو تا بازی جام حذفی رو با دل و جون بازی کنید و قهرمان بشید بعدش حق دارید هر جا دوست دارید برید و هیچ طرفداری از شما گلایه نخواهد کرد!یا حق
  • استقلال همیشه قهرمان IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    همتون هر جا هستید پیروز و سربلند باشید.قطعا شما نمونه اید،دو ستاره در آسیا ،برد بدون باخت در لیگ ایران و همچنین آسیا همچنین افتخارات دیگه....تخیلات ذهنی رقباست.ما شما را قهرمان واقعی این لیگ می‌دونیم ،تبانی با داور برای حذف رقبا کار ناجوانمردان هست.خدا جای حق نشسته مطمئن باشید.
  • عادل IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    درود بر همت وغیرتتان بازیکنان واعضای کادر فنی استقلال واقعا این جوانمردان فراموش شدگانی هستند که تاریخ در آینده از آنها خواهد گفت همراه اول باید حق این بازیکنان را بدهد اگر نمی دهد وزیر ورزش به عنوان متولی این تیم بایستی رایزنی نماید با وزیر ارتباطات تا هرچه زودتر طلب بچه های استقلال را پرداخت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی