نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
موعود بنیادی‌فر محروم شد، داور بازی سپاهان هم محروم می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از گوشه و کنار خبر می‌رسد احتمال محرومیت وحید کاظمی داور دیدار پرسروصدای سپاهان اصفهان و پیکان بسیار زیاد است!

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در حالی با برتری خُردکننده و ۵ برصفر تیم اصفهانی به پایان رسید که به گواه سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر، وحید کاظمی دو اشتباه بزرگ مرتکب شد.

اخراج تمیروف در نیمه اول و پنالتی اعلام‌شده به سود سپاهان از نگاه این کارشناس داوری از اشتباهات وحید کاظمی بود که صدای مجتبی حسینی سرمربی پیکان را نیز درآورد.

هفته گذشته موعود بنیادی‌فر به دلیل اشتباهات عجیب در دیدار پیکان و پرسپولیس از قضاوت در هفته بیست‌ونهم البته بی‌سروصدا محروم شد. در این زمینه نوشته بودیم: موعود بنیادی‌فر در دقیقه ۷۹ بازی پیکان و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، به سود شاگردان یحیی گل محمدی پنالتی بحث‌برانگیزی را اعلام کرد. اعلام این پنالتی با اعتراض گسترده اعضای تیم پیکان مواجه شد. ضمن این‌که بسیاری از کارشناسان داوری پنالتی روی پریرا را اشتباه اعلام کردند. پس از این مسابقه به صورت دقیق مشخص نبود بنیادی‌فر برخورد مدافع پیکان با پریرا را پنالتی اعلام کرده یا این‌که برخورد توپ به دست محمدعلی کاظمی! از طرفی کارشناسان برنامه فوتبال برتر به جز محمد فنایی نیز گفتند بهروز نوروزی‌فر هیچ خطایی روی مهاجم برزیلی مرتکب نشده است. با این وجود داور بازی پس از ۳ روز با انتشار فیلمی از لحظه پشت پا زدن نوروزی‌فر به پریرا، نوشت: آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی! واکنش کمیته داوران اما شاید جالب‌تر بود؛ اسامی داوران هفته بیست‌ونهم در حالی اعلام شد که خبری از موعود بنیادی‌فر داور جنجالی دیدار بحث‌برانگیز پیکان و پرسپولیس در میان آن‌ها نبود.

حالا باید منتظر اعلام لیست داوران هفته سی‌ام لیگ برتر باشیم که احتمالا نام وحید کاظمی داور مازندرانی دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان در آن دیده نخواهد شد!

در همین رابطه: داور بازی پرسپولیس بی‌سروصدا محروم شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    نورافکن بخونه انقدرحرف موفت نزنه همیشه داوربه نفع سپاهان گرفته وهربازی حق تیمهای دیگه ضایع شده ولی ازاونورپرسپولیس بازی سالم ازاستقلال میبره چیزی که کل دنیاوقانون داوری میگه اون توپ استقلال هندنبوده ولی استقلال وسپاهان ازکل دنیاوقانون داوری بیشترحالیشونه وداداردودورراه میندازن بعدبراشون ۲تا۲تاپنالتی میگیرن وبی دلیل بازیکن اخراج میشه کسی کارنداشته باشه خدای بایدازنورافکن شکایت کنندتادیگه ضرضرنکنه بایدخیلی سنگین جریمه بشه تادرس اعبرت بشه برای همه
  • شرط کوهی IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    بدبخت داوران که بخاطر رفقای اصفهانی فدراسیون ( تاج و ساکت) که بخاطر منافع خودشان حاضر نمی‌شوند var در بازی‌های داخلی راه اندازی کنند و از طرف دیگر با فیلم برداری افتضاح و غیر حرفه ای صدا وسیما که حتی در بازی‌های که در تهران و آزادی است باید ضربه بخورند دیروز در برنامه میثاقی ثابت شد که حتی اگر var هم بیاید بخاطر عدم حرفه ای بودن فیلم برداری ورزشی ( خصوصا فوتبالی) هیچ تأثیری در فوتبال مملکت نمی‌گذارد مگر اینکه صدا وسیما به جای پرداختن به حواشی و درست کردن ساترا و زیر مجموعه هایش فیلم بردارهای و کارگردانان ورزشی را به خارج از کشور جهت آموزش میفرستاد تا یاد بگیرند چگونه و با چند دوربین تصویر برداری کنند
  • ناشناس IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    چرا بی سرو صدا ، اگر بعد هر بازی قشنگ سوت های داوری توسط کارشناسان خبره و بی طرف بررسی بشه و اشکالاتشون بیان بشه هر چن ظلمی که به تیم مقابل وارد شده جبران نمی شه اما شاید تکرار نشه پرسپولیس در بازی مقابل پیکان و تیمی که دو متر پشت محوطه براشون پنالتی گرفتن و....و مقابل استقلال که پنالتی مسلم استقلال رو نگرفتن و ....آبا الان صدر نشین بود؟ سرمربی ها رو به مرز جنون رسوندن بجای اینکه دلایل رو بررسی کنن فقط و فقط رو سرمربی ها زوم کردن ظلم بیش از حد آستانه ی تحمل رو پایین میاره
  • یه ایرانی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    چته خبر ورزشی؟ قبل اون پنالتی ای که میگی یه پنالتی رو به سود پرسپولیس نگرفت که همه کارشناسا بالاتفاق گفتن پنالتیه، اگه محرومیتی هست بخاطر اونه وگرنه پنالتی ای که میگی حتی اگه نبوده باعث محرومیتش نیست و تازه یجورایی نجاتشم داده بخاطر پنالتی قبلش که نگرفت و میتونیت در نتیجه و قهرمانی تاثیرگذار باشه .‌.‌.
    • قلی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      اولا که صحنه ی پنالتی یامگا و عبدی بعد از صحنه ی گولسیانی و قصایدی هست که چه بسا اگر پنالتی گرفته میشد روند بازی تغییر میکرد و سرنوشت پیروزی مثل هوادار میشد گل سالم سپاهان به پیروزی پنالتی ناحق مس رفسنجان توپی که در بازی ملوان روی خط خورد و داور گل اعلام کرد گل آفساید بازی با مس کرمان و پنالتی دربی فقط چند هفته ی پایانی لیگ هست و شما را به صدر برد صداقت داشته باشید و واقع بین باشید این به نفع گرفتن‌ها فقط در ایران کمک می‌کنه ولی وقتی می‌رسد به آسیا هم میتونید قهرمان بشید قرن اخیر نشان داده خیر
  • یه پرسپولیسی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    محرومیت چه سودی داره وقتی فاتحه تیم پیکان با مافیا و لابیگری خونده شده ، خدا عاقبت هفته دیگه رو بخیر کنه 😞
  • پرسپولیسی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    هرچه بگندد نمکش میزنند... از روزی که این وزیر ورزش انتخاب شد کل فوتبال رو به نابودی رفت با قهرمانی پاک که صدای کل لیگ رو درآورد شروع شد و امسال بستن شمشیر از رو برای پرسپولیس با بستن پنجره نقل و انتقالات آوردن دوباره تاج کسی که کاری کرد که فوتبال ایران رو به نابودی کامل بره با قرداد ننگین تر از ترکمن چای و گلستان با ویلتموس که هنوز تمام نشده و اون ادبیات زیبا با آقای خیابانی که نقش نماینده مردم ایران رو داشت حتی نشستن روی صندلی که معلوم بود پشتش پره و هیچکسی نه مردم نه مجری به هیچ جاش نیست و اصلا اهمیت ندارن و خود خبر ورزشی چرا تا قبل صدر نشینی پرسپولیس لیگ خوب بود و سکوت کرده بودی؟ کل داوریا طبق نظر کارشناسای داوری که باعث شده ۴ تیم اول و ۴ تیم آخر جدول اونجا باشن رو بذار کدوم تیم بیشترین ضرر رو از داوری دیده کدوم بیشترین نفع رو از داوری و بعدش هم سکوت کن و برای جمع کردن مخاطب حاشیه نساز.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی