نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
افشاگری درباره سوپراستار فوتبال دنیا/ او می‌توانست به جای آبی، قرمز بپوشد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد شانس خرید ارلینگ هالند را با تنها ۴ میلیون پوند داشته، اما حالا این بازیکن آقای گل لیگ برتر است و شیاطین‌سرخ هم سخت به‌دنبال بازیکنی با خصوصیات او هستند.

اوله‌گنار سولشائر سرمربی پیشین منچستریونایتد برای اولین مرتبه فاش کرد که به باشگاه سابقش گفته است ارلینگ هالند را با تنها ۴ میلیون پوند بخرند.

سولشائر که در زمان هدایت تیم مولده نروژ سرمربی ارلینگ هالند مهاجم ۵۱ گله منچسترسیتی بود؛ تیمی که ستاره نروژی پیش از حضور در ردبول سالزبورگ و دورتموند در آن توپ می‌زد.

اما هالند می‌توانست بازیکن منچستریونایتد باشد، اگر مسئولان این باشگاه به صحبت‌های مهاجم سابق‌شان سولشائر درست قبل از سال ۲۰۱۸ که خودش سرمربی شیاطین‌سرخ شد، گوش می‌کردند. سولشائر در این باره گفت: «حدود ۶ ماه قبل از این که هدایت یونایتد را برعهده بگیرم با باشگاه تماس گرفتم و به آن‌ها گفتم من قبلاً با این مهاجم کار کرده‌ام، اما آن‌ها به حرف من گوش ندادند. من برای هالند ۴ میلیون پوند در نظر گرفتم اما او را نخریدند.»

ارلینگ هالند و اوله‌گنار سولشائر

در نهایت هالند با ۵۰ میلیون پوند به سیتی رفت و حالا هم با ۲۰۰ میلیون پوند به‌عنوان ارزشمندترین مهاجم جهان شناخته می‌شود.

با وجود این که مارکوس رشفورد در فصل جاری ۲۹ گل به ثمر رسانده، اما او معمولاً وینگر چپ بوده و یونایتد به‌دنبال شماره ۹ مناسب است. آنتونی مارسیال دوباره شکست خورده و ووت وخورست هم نتوانسته در این پست موفق باشد.

در همین حال در سیتی آن‌ها بازیکنی را می‌بینند که کتاب رکوردها را بازنویسی می‌کند؛ همانطور که سولشائر به آن‌ها گفته بود.

هالند در حال حاضر با ۳۵ گل برترین گلزن لیگ برتر انگلیس هم هست و رکورددار گلزنی در یک فصل این رقابت‌ها هم شده است.

این مطلب درباره ارلینگ هالند را از دست ندهید: تغییرات استثنائی و شگفت‌انگیز ارلینگ هالند در طول زمان/ تبدیل شدن از نوجوانی لاغر به ترمیناتور به لطف دل و جگر گاو و قوانین بسیار سخت‌گیرانه!

این مصاحبه یورک درباره مقایسه سولشائر و تن‌هاخ را هم بخوانید: ادعای اشتباه اسطوره قرمزها؛ سرمربی فعلی آماری بدتر از سرمربی اخراجی دارد/ وقتی می‌بازی انتقادپذیر باش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی