کریستیانو رونالدو هوادار الهلال شد!/ چالش عجیبی که CR7 تصور نمی‌کرد با آن روبه‌رو شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته بیست‌وهفتم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، کریستیانو رونالدو و یارانش در تیم النصر آرزوی موفقیت الهلال مقابل الاتحاد را دارند.

شاید وقتی ژانویه کریستیانو رونالدو کارش را با النصر عربستان شروع کرد، تصور نمی‌کرد با چالش‌های رقابتی تا این حد مواجه شود.

با این وجود ۵۰۰ میلیون دلاری النصری‌ها، حالا علاوه بر حواشی زیادی که در سرزمین سعودی‌ها داشته برای قهرمانی باید دست به دامان رقبا باشد.

رونالدوی ۳۸ ساله در ۱۳ بازی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی موفق شده ۱۲ گل به ثمر برساند و یکی از برترین گلزنان این لیگ در همین مدت زمان کوتاه شده است، ولی گلزنی‌های او هم برای قهرمان شدن شوالیه‌های نجد کافی نیست.

افت النصر با تنها یک برد در ۴ بازی اخیر باعث شده تا در پایان هفته بیست‌وششم و در حالی که ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، این تیم ۵ امتیاز با الاتحاد صدرنشین فاصله داشته باشد. در واقع النصر علاوه بر این که مقابل الطائی، الشباب، الاتفاق و الفتح باید امتیازات کامل را بگیرد، به موفقیت رقبا مقابل الاتحاد هم فکر می‌کند.

این هفته الاتحاد در دیداری دشوار به مصاف پرافتخارترین تیم عربستان و آسیا خواهد رفت. الهلال در بازی رفت از النصر یک امتیاز و در بازی برگشت ۳ امتیاز گرفت. حالا النصری‌ها امیدوارند الهلال که در رده چهارم قرار دارد و شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت، از الاتحاد امتیاز بگیرد تا شانس قهرمانی‌شان زنده شود.

در ماه‌های اخیر شایعه‌های بسیاری مبنی بر حضور لیونل مسی در الهلال و رویارویی دوباره او با کریستیانو رونالدو این مرتبه در عربستان منتشر شده. فعلاً که رونالدو در هفته جاری هوادار تیمی خواهد بود که احتمال دارد مسی در آینده عضوی از آن باشد!

دیدارهای الهلال مقابل الاتحاد و الطائی مقابل النصر در هفته بیست‌وهفتم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، به طور همزمان سه‌شنبه شب از ساعت ۲۲ آغاز خواهند شد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رادین افشار IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    عجیب نیست. رونالدو خیلی آدم فروشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی