نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
روزهای کابوس‌وار یک دروازه‌بان؛ این حال را برای کسی آرزو نمی‌کنم/ زنم از من آزمایش مواد مخدر می‌گیرد!/ به ترامادول اعتیاد داشتم
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریس کرکلند دروازه‌بان سابق لیورپول، به صراحت در مورد اعتیاد به مسکن صحبت کرد و گفت که همسرش لیونا مجبور است از او آزمایش تصادفی مواد مخدر بگیرد تا به او در پاک ماندن کمک کند.

کریس کرکلند که در سال ۲۰۰۶ یک بار برای انگلیس به میدان رفت و برای لیورپول در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ حضور داشت، در سال ۲۰۱۲ شروع به مصرف داروهای مسکن تجویزی برای کمک به آسیب‌دیدگی طولانی‌مدت کمرش کرد. کرکلند پس از انتقال از ویگان اتلتیک به شفیلدونزدی، دو روز قبل از شروع فصل لیگ چمپیونشیپ، دوباره دچار آسیب‌دیدگی کمر شد.

بر اساس بندی که در قرارداد او وجود داشت، در صورت از دست دادن سه بازی به دلیل مشکلات کمر، ونزدی می‌توانست قرارداد او را کنسل کند. بنابراین او به مصرف ترامادول روی آورد. او گفت: «دو روز قبل از اینکه اولین بار برای شفیلدونزدی وارد میدان شوم مصدوم شدم و با خودم گفتم که هرطور هست باید بازی کنم. مردم دائماً می‌گفتند که چرا آنها با او قرارداد بستند؟ او هیچوقت آماده نیست، و از این صحبت‌ها. چند قرص برداشتم و گفتم وقتی سفر کنم اینها را می‌خورم. و به سرعت گرفتارش شدم.»

دوز توصیه شده ترامادول ۴۰۰ میلی‌گرم است و کرکلند اعتراف می‌کند که زمانی که اعتیاد او در بدترین حالت خود قرار داشت، روزانه ۲۵۰۰ میلی‌گرم همراه با سولپادین و کودامول مصرف می‌کرد. او توانست در سال ۲۰۱۶ از اعتیاد پاک شود، اما اعتیادش سه سال بعد در سال ۲۰۱۹ و بار دیگر سال بعدش در طول قرنطینه دوباره شروع شد.

کریس کرکلند

این بار کرکلند به یکباره اعتیاد را کنار گذاشت و بیش از یک سال است که پاک است، اما همسرش لیونا به عنوان بخشی از روال معمول برای اطمینان از عدم عود مجدد، از او تست تصادفی مواد مخدر می‌گیرد. او گفت: «قبلاً یک بار در سال ۲۰۱۹ این کار را انجام داده بودم و در آن زمان حالم خوب بود. بنابراین فکر کردم حالم خوب می‌شود، قبلاً این کار را کردم باز هم می‌توانم. اما واقعاً وحشتناک است. آن هفت، هشت روز اول را برای کسی آرزو نمی‌کنم. توهم داشتم، تعریق مداوم، سرماخوردگی، استفراغ، درد و در تمام بدنم گرفتگی داشتم. پنج یا شش روز نخوابیدم. لیونا در اتاق مجاور می‌خوابید چون من دائم می‌چرخیدم و خودم را به این طرف و آن طرف پرت می‌کردم. او دائماً برای چک کردن تنفس من به اتاقم می‌آمد. این کار خطرناک است و به کسی توصیه نمی‌کنم اما من نمی‌خواستم اعتیادم را تدریجی ترک کنم، دیگر دلم نمی‌خواست یک قرص دیگر در دهانم بگذارم. هر ثانیه به اندازه یک ساعت طول می‌کشید اما من موفق شدم و از آن گذر کردم. وقتی شش یا هفت روز را پشت سر گذاشتید باید کارهای مفید انجام دهید. دوش آب سرد کمک می‌کند، حمام کردن، پیاده‌روی. سپس باید طوری زندگی خود را تنظیم کنید تا دوباره به سراغ آن چیزها نروید. من در نود و پنج درصد مواقع واقعاً خوب هستم.»

این مطلب را هم بخوانید: ستاره لیگ برتری از زندگی آشفته‌اش می‌گوید؛ من یک بی‌سواد مالی بودم/ از ناتوانی در پرداخت صورتحساب تا فراموش کردن خانه‌ای که مالکش بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی