نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مهرسان خانه امن ورزشکاران می شود/ رفیعیان: می خواهم پنجره جدیدی را باز کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرسان فقط یک نام نیست، یک خانه است، آشیانه ای گرم که با حضور دختران و مادران ورزشکارش  پابرجاست.

مهرسان پدری است مهربان که آغوشش به روی دخترانش باز بوده و بال های پروازشان را تا بی نهایت ها و دوردست ها گشوده است تا اوج بگیرند و در آسمان رویاهایشان ققنوس وار ‌قله ها را فتح کنند.

در اینجا به افتخار زنان و دختران ورزشکارش کلاه از سر برمی دارد و تمام قد و تمام وقت درخدمتشان هست تا پشت به پشت هم برای جامعه ای پویاتر قدم بردارند. چرا که تاثیر ورزش بر زندگی روزمره غیر قابل اجتناب بوده و خوشا به حال جامعه ای که مادرانی ورزشکار داشته باشد.

اینجا در خانه مهرسان آرامش خاطر را معنا می کنند تا بانوان ورزشکار بدون دغدغه مالی ، فقط بر روی هدف تمرکز کرده و گام های استواری تا پیروزی بردارند. در این خانه  نقطه امن را حکاکی می کنند تا دخترانمان بدون نگرانی و در کمال ارامش خاطر  ورزش را زندگی کنند. یادمان نرود که زنان با ورود در عرصه های مختلف پرچم را بالا نگه داشته اند و مهرسان نیز از این استواری حمایت خواهد کرد؛ اینجا در مهرسان زندگی را زنانه معنا می کنند.

مهندس حسین رفیعیان، مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری مهرسان در این خصوص می گوید: در مهرسان همه سعی می کنند تا آرامش برای جامعه هنری و ورزشی معنا پیدا کند. می خواهم به عنوان یک متولی در گام اول  پنجره جدیدی را برای جامعه ورزشی ایران باز کنم وحرفهای جدیدی برای آنها دارم که با عضویت در باشگاه مهرسان دیگر لازم نیست نگران آینده ورزشی و شخصی خود باشند و در گام دوم باشگاه های دیگر رو همسو با مهرسان بکنم که فارغ از مباحث مالی آرامشی را برای ورزشکارانشان فراهم کنند که آنها به جز ورزش کردن دغدغه ای نداشته باشند."

او که تجربه ای موفق در این زمینه دارد هر گز خسته نمی شود و بدنبال گسترش این آرامش است: داریم ورزشکارانی که بدلیل عدم پرداخت مبالغ قراردادهایشان با وجود گرفتن وکیل قادر به دریافت پول‌هایشان نشده اند اما مهرسان سعی می کند علاوه بر مبالغ پرداختی آرامشی هم برای آنها فراهم کند تا دغدغه های بزرگی در مسیر اهداف خود نداشته باشند."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی